Mé zkušenosti jsou rozporuplné. U hnacích vozidel je to spíše pozitivní, jedinou výjimkou byla neplášťovaná 05, která stále vykolejovala
(zejména zadní dvounápravový podvozek lokomotivy). Zajímavé je, že tutéž 05 mám i od původního Liliputa, tj téměř 30 let starou, a ta vše projíždí zcela spolehlivě
(zajímavé je i to, že tento starý model má již kulisové vedení podvozků, krátké spojení mezi lokomotivou a tendrem atd. prakticky ve shodném provedení, jako model současný, jen jsou ty díly kovové, a ne plastové, jako nyní - možná tady je i příčina..). Další zajímavost je, že mám i oplášťovanou 05 ("cab forward"), a ta projíždí vše 0K. Také poměrně dlouhá 42 i 45, které mají uveden min. r = 415, nemají problém ani na r = 360 mm. Z menších lokomotiv mám jen ETA 177 a 91, tady je trochu problém se sběrem proudu, protože podvozek je dost "tvrdý". Jinak jsem žádný problém typu provozních opotřebení, opadaných detailů a pod nezaznamenal. V případě té 75 bude asi rozhodující, zda budou sbírat proud i běhouny, pokud ano, asi to bude OK.
Poněkud horší je to v případě vozů. Tady je zejména u dlouhých čtyřnápravových osobních vozů problém se stabilitou kulis a jejich vypadáváním z vedení popř. i v provedení podvozků, což v důsledku způsobyje poměrně časté vykolejování zejména v delších soupravách. Protože postupně se tyto problémy objevily zhruba u čtvrtiny vozů, postupně se snažím o náhradu od jiných výrobců
.