No problém s "klapáním" se u mě objevil taky, nevím čemu to přisoudit, ale světe div se, rozborka-sborka pomohla. Jestli jsem usadil šnekové kolo opačně než bylo, něco provedl s převody nebo čím to fakt netuším, ale klapání skoro zmizelo, občas se v oblouku sice ještě objevuje, ale to vem čert. Vrásky na čele mi dělá spíš to, že nejsem ani za nic schopný nastavit žádný dekodér aby lokomotiva nepocukávala, přitom v analogu jede naprosto klidně. A není jediná, podobné problémy mám poslední dobou i u Ragulina od Pika a Taurusa od Tilliga. Jestli se nějak divně chovají dekodéry nebo je to mašinama nemůžu posoudit, nemám skoro žádné dekodéry s Plux paticemi, a redukce z Plux na 6ti pin je sice fajn, ale moc mi nepomáhá protože z NEM651 dekodérů mám jen Kuehn N025 v Němce a tu se mi rozebírat nechce
.
No ale ještě něco málo k faktům, v Novinkách 2016 se tvrdilo že je lehká, no inu šla na váhu. Maje i Tilligovu V100, šla na váhu i tato, a výsledek byl u Tilliga 97g, u Roca 103g, takže vítěz je jasný. No vlastně není, Roco dost ztrácí díky použitému třípólovému motorku a systému převodů, takže je rychlejší, a řekl bych že i přes vyšší váhu je méně tahavé. Nicméně ve všem ostatním je opravdu vítěz Roco.
A ještě poznámka pod čarou k předloze, právě tahle žlutá BR111 je ta jediná správná na přestavbu na naše T476.1, jediné co tenhle stroj odlišuje od našich je absence náhonu (řešitelné leptem od HekTTora) a přebývajícím madlem nad místem kde má náhon být. Jinak druhé čelo je správně hladké, čelníky dlouhé a zakryté, rám bez krytů (nicméně co jsem vypozoraval tak asi chybí jedna trubka), všechny průduchy a mřížky v bočnicích jsou na správných místech a dokonce i barva by měla vůči našim sedět, osobně zkusím přestavbu řešit pouze úpravou daného čela s pohonem, vymazáním/přetřením německých tabulek a nápisů, potištěním našimi nápisy a tabulkami, a patinou, uvidíme jak se zadaří. Rocu se ale jednoznačně zadařilo.