No vidíš a to jsou ty detaily proč jsem se poptával po kolejovém plánu . Na lokálkách byly často vlečky zaústěné přímo do trati a kryté jen výkolejkou . A provozní záležitosti byly taky jednodušší . MOŽNÁ ?! - když se obsluhovala vlečka Zahořany , tak se ani nezamykala na vlečce . Jestli cesta z Vilémova k odbočné vyhýbce , potom do dolu , posun a cesta zpět trvala 1 hodinu , tak to pro místní dráhu jako je tato nebyla žádná dlouhá doba .
Jak tehdy vypadala nynější zastávka Vilémov u K. město ? Byly tam 2 koleje aby se dalo objet ? Kolejové rozvětvení v Zahořanech také neznám . Podle jedné starší fotky se tam snad ani nedalo objet . Byly tam tak 3 koleje , 2 pod násypkami a jedna vedle .
O Zahořanech vím skoro 10 let a jsem rád , že jsem je viděl na vlastní oči . Jako námět pro důl jsou vynikající , protože řeší až na pár maličkostí jen nakládku uhlí . Ten vlastní důl je jinde a s jiným přístupem . I systém dopravy uhlí je vyjímečný . Vozíky z dolu tažené nekonečným lanem a výtažná svážnice do horního patra třídírny ! Ta železobetonová konstrukce je nadčasová a jako mašinkář bych tam snesl i T334.0 nebo T 435.0 , klidně i vozy Vsa . Wapky raději ne . Jako modelář 310.0 , 422.0 a možná i 414.0 a malé dvouosáky , maximálně Villachy .
Zatím dodělávám doly Hrabová . K vidění jsou třeba na :
http://www.zababov.cz/index.php?id=1228 ... .intel.comhttp://ostramo.parostroj.net/oa/2013_Hl ... _Hluk.htmlzdraví Petr S.