Stránka 3 z 6

PříspěvekNapsal: úte 12 srp, 2008 10:42 am
od milan ferdián
pavmar píše:Milane měl bych prosbu nemohl bych nahlédnout na ten původní plánek...? jen pro inspiraci, díky PM


Který........ :?:

PříspěvekNapsal: úte 12 srp, 2008 3:20 pm
od pavmar
no měl jsem na myslí ten který jsi tu popisoval že jsi připravoval tu ŽST Rakovník ve velikosti N

PříspěvekNapsal: úte 12 srp, 2008 7:15 pm
od milan ferdián
Já ten plánek připravoval z knížky od Vladimíra Zusky "Modely železnice v terénu".

PříspěvekNapsal: úte 12 srp, 2008 7:36 pm
od pavmar
tak to jo, já myslel že už bylo nějaká myšlenka v tužce jak by to mohlo vypadat... to propojení tratí a zaústění a tak....

PříspěvekNapsal: úte 12 srp, 2008 7:36 pm
od pavmar
tak to jo, já myslel že už bylo nějaká myšlenka v tužce jak by to mohlo vypadat... to propojení tratí a zaústění a tak....

PříspěvekNapsal: stř 13 srp, 2008 6:43 am
od milan ferdián
Ne ,právě z toho obrázku, jsem zkonstruoval žst.RAKOVNÍK i s přilehlými odbočkami.Musím ,ale upozornit ,že kolejové zhlaví bylo sestaveno z nové soustavy (nebyla realizována) pro velikost N/1:160.
Při sestavování staničních zhlaví,jsem používal matečnou kolej zkrácenou / matečnou složenou / matečnou obloukovou / matečnou pro stromkové zhlaví.Tato soustava to konstrukčně dovolovala.

PříspěvekNapsal: sob 16 srp, 2008 3:04 pm
od pavmar
Aha já myslel že jsi měl navrženo nějaké celé kolejiště ze kterého bych něco okoukal :-) a měl bych ještě jeden dotaz jaké je názor na použití třícestných výhybek napře u stanice Čistá bych použil na jedné straně třícestnou výhybku na druhé straně jen levou ale nevím ta třícestná PECO CODE 100 je symetrická ale nějak si to nedovedu představit v prostoru, nebo ji spíše schovat na stavbu depa a použít klasicky dvě výhybky?díky za názor a radu. Pavel

PříspěvekNapsal: ned 17 srp, 2008 4:11 pm
od milan ferdián
pavmar píše:a měl bych ještě jeden dotaz jaké je názor na použití třícestných výhybek napře u stanice Čistá bych použil na jedné straně třícestnou výhybku na druhé straně jen levou ale nevím ta třícestná PECO CODE 100 je symetrická ale nějak si to nedovedu představit v prostoru, nebo ji spíše schovat na stavbu depa a použít klasicky dvě výhybky?díky za názor a radu. Pavel


V tomto případě lepší dvě výhybky za sebou.Trojcestnou výhybku CODE 100 jen do skrytých prostor.Kdyby to byla trojcestná výhybka CODE075,tak to by se sneslo.

PříspěvekNapsal: ned 17 srp, 2008 6:48 pm
od pavmar
Děkuji za názor už to předělávám... :-)

PříspěvekNapsal: pon 18 srp, 2008 6:46 am
od pavmar
jen tak pro vysvětlení, protože ted dodělávám místnost teprve zednicky omítky atd, ale chtěl jsem začít něco dělat, tak jsem se pustil do stavby stanice Čistá ale jen jako Dioráma.... abych si vyzkoušel ruzné techniky... a tak... Ještě dotaz milane někde v jiném vláknu jsem četl že plánek na míru od tebe je zpoplatněn což je samozřejmě dobře protože v dnešní době je čas drahý.... měl bych dotaz jestli bychom se domluvili a bylo by možno mě zapsat na seznam čekatelů :-) děkuji předem.

žst.RAKOVNÍK

PříspěvekNapsal: pon 18 srp, 2008 9:09 am
od milan ferdián
Celé je to tak.Už teď jsem nabral dvouměsíční skluz :? (povinnosti ve firmě atd.).Jestli ti to nebude vadit tak až duben 2009. Milan

PříspěvekNapsal: pon 18 srp, 2008 4:08 pm
od pavmar
Já myslím že není problém pohraji si s moduly... akorát bych nechal udělat rámy do místnosti ale nevím jak ji nejlépe využít.

PříspěvekNapsal: stř 20 srp, 2008 4:25 am
od milan ferdián
Problém je, že základ bude tvořit žst.RAKOVNÍK a od toho se bude vyvíjet ostatní.

PříspěvekNapsal: pát 22 srp, 2008 8:59 pm
od milan ferdián
Jednu rekonstrukci jsem ukončil,tak jsem měl chvíli čas a zběžně mrknul na ten žst.RAKOVNÍK a hodil od ruky na papír.Použil jsem PECO/CODE 100.Jako začátek stanice jsem použil dvojitou kolejovou spojku (mimochodem ta se musí postavit) :wink: a jako konec poslední výhybku směrem na Lužnou.Výpočty jsou odhadem.Celá délka cca 4700mm a staniční koleje od výhybce k výhybce orientačně
--kolej--délka--
-9a-800
-7a-800
-9-800
-7-2420
-5-2940
-3-3200
-1-3460
-2-2940
-4-2420
-6-2160
-8-2160
-10-1900
-12-1380
-14-1120
-16-600

Koleje 16/9/9a/7a jsem počítal již jako kusé.Na lokomotivní depo jsem se nedíval ani nepočítal.

trať žst.RAKOVNÍK-žst.ČISTÁ

PříspěvekNapsal: sob 23 srp, 2008 4:32 pm
od milan ferdián
Další výsledky.Do prozatimního návrhu (stále jen matematická skica) jsou umístěny tyto viditelné stanice v tomto pořadí
-žst.RAKOVNÍK/žst.LUBNÁ/žst.ZAVIDOV/žst.ČISTÁ.
Do skrytých prostor svedeny relace
LOUNY-RAKOVNÍK/
BLATNO u JESENICE-RAKOVNÍK/
PRAHA-KLADNO-LUŽNÁ u RAKOVNÍKU-RAKOVNÍK/
BEROUN-KŘIVOKLÁT-RAKOVNÍK/
ČISTÁ-MLADOTICE.
U stanic je celková délka cca 2600mm .Provoz by měl odpovídat doby parního provozu.Toto kolejiště se nehodí pro jednotlivce,ale pro více lidí.Všechny stanice jsou obsazeny výpravčím (obsluha stanice).Nejedná se o moduly.Upozorňuju ,tento projekt je velmi finančně náročný :!: :!: :!:

Je zde i umístěn menší pracovní stůl o velikosti 800mm*500mm.