Nefunkčnost odkazů, obrázků a podobně

Vše co se vám k provozu fóra líbí nebo nelíbí. Připomínky adminovi.

Moderátor: Michal Dalecký

Nefunkčnost odkazů, obrázků a podobně

Příspěvekod rawen » ned 10 kvě, 2009 5:30 am

Nazdar.
Jsem tu na fóru začátečník, zaregistroval jsem se před měsícem a snažím se "potichu načíst co nejvíce informací".
V pravidlech fóra se píše o vkládání obrázků a neopakování témat, nicméně zjišťuju, že v tom je problém. Totiž hlavně u starších příspěvků (čtu všechna vlákna od začátku) jsou odkazy "Tohle se řešilo tady...." a NEFUNGUJÍ.
Stejně tak třeba u (doporučovaných) plánků Milana Ferdiána jsem většinou našel nekonkrétní odkaz kamsi do galerie, ale jako víceméně neznalý těžko poznám, který z těch dvaceti obrázků ostatní diskutující v následujících deseti příspěvcích vynášejí do nebe. (Toto není nic proti Milanovi, ale proti nefunkčnosti na fóru.)

Takže, lze tyto problémy s nefunkčními odkazy nějak řešit anebo se rozčiluju zbytečně?

Radek
rawen
 
Příspěvky: 1692
Registrován: stř 08 dub, 2009 10:42 am
Bydliště: Prostějov

Příspěvekod petrh » ned 10 kvě, 2009 6:10 am

Nu je moznost podle meho celkem dobra, kdyz tam, ke je takto nefunkcni planek ci odkaz budes kontaktovat pripadne zasilatele, zda ti to on muze objasnit, ci img zaslat:)
H0 se synem
1981-2001 dom. st. Včelnička | 2001-4 Slaný | 2004-6 Nelahozeves | od 2006 Kralupy n.V.
Uživatelský avatar
petrh
 
Příspěvky: 1429
Registrován: čtv 26 čer, 2008 11:14 am
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Nefunkčnost odkazů, obrázků a podobně

Příspěvekod milan ferdián » ned 10 kvě, 2009 10:14 am

rawen píše:Nazdar.
Jsem tu na fóru začátečník, zaregistroval jsem se před měsícem a snažím se "potichu načíst co nejvíce informací".
V pravidlech fóra se píše o vkládání obrázků a neopakování témat, nicméně zjišťuju, že v tom je problém. Totiž hlavně u starších příspěvků (čtu všechna vlákna od začátku) jsou odkazy "Tohle se řešilo tady...." a NEFUNGUJÍ.