Stránka 2 z 4

Re: Zkušenosti s BEN-ZERBA

PříspěvekNapsal: pon 19 zář, 2016 3:47 pm
od kucimsts
Já mám zkušenost takovou...
Bratr mi chtěl udělat radost k vánocům. Dorazil tam a chtěl kolejivo Peco, tak mu řekl že to nemají a že tohle piko je uplně stejný a ať ho vezme.. Že pak není problém vyměnit a nebo vrátit peníze.
Tak po vánocích sem se tam vydal s bratrem s tím že chci vrátit peníze. A důvod sem udal jako nevhodný dárek.
Pán za pultem se podíval na kolegyni a pronesl.. tss prej nevhodný dáááárek.. a odešel.
Nakonec sem to vyměnil za dva vozy a odešel sem..

Re: Zkušenosti s BEN-ZERBA

PříspěvekNapsal: pon 19 zář, 2016 4:59 pm
od look23
Moje zkušenost byla, když jsem objednal multimyš, zesilovač a zdroj po netu v pondělí. Tak ve středu mi volali, kdy si pro to laskavě přijdu. Upozorňuju, že jejich tón nebyl zrovna nejpřátelštější. Tak jsem se ptal jestli o to má někdo jiný zájem. Odpověď že ne a když už konečně neklašu. Reakce byla nakonec, ať objednávku stornujou a zboží ať si nechaji.

S takovýmhle chováním tam nemusíte nakupovat. Nikdo vás nenutí. Obchodů je více než dost.

Re: Zkušenosti s BEN-ZERBA

PříspěvekNapsal: pon 19 zář, 2016 7:12 pm
od JendaTT
Se divím, že tam necháváte peníze. Přece vás nikdo nenutí, svoje peníze nechat zrovna u tohoto prodejce. Tak si najdu takového, který mi vyhovuje přístupem i cenou a tam prostě prachy nechám. Kupoval jsem u B-Z jednou, set v akci, přes net a vše v pohodě. A že prodávají vláčky jako rohlíky, to už je jejich problém. Alespoň mě nic nenutí u nich nakupovat a opravdu by to byla asi zase jen nějaká hodně výhodná akce, co by mohla můj názor změnit. To raději koupím o pár korun dráž někde, kde k mašinkám, modelařině a zákazníkovi mají trochu vztah.

Re: Zkušenosti s BEN-ZERBA

PříspěvekNapsal: pon 19 zář, 2016 7:36 pm
od vorisekml
Mám jen pozitivní zkušenosti. Objednávám přes net, vyzvedává posel který bohužel memá o modelech ani páru. Vždy vše připraveno, v případě že něco nemají- dokonce zavolali a vyřeseno k mojí spokojenosti. Pravda p. Tichý co býval na Braníku mě chybí. Nicméně paní Dusilová má taky pochopení....velmi zvláštní je pan majitel..... a nepochopil jsem poplatek za platbu kartou - to jsou jediní v republice /v modelech, u elektroniky jsem se s tím už setkal..../. Až posel co modely vyzvedává opustí zaměstnání v Pha tak taky asi změním butik a zaměřím se na e.shop s nejnižším poštovným.

Re: Zkušenosti s BEN-ZERBA

PříspěvekNapsal: pon 19 zář, 2016 7:45 pm
od Polabský
Není na světě ten, který by se zavděčil lidem všem !!

I když musím připustit, že u Ledáren, tak tam měli daleko solidnější přístup.

Hezký den.

Re: Zkušenosti s BEN-ZERBA

PříspěvekNapsal: úte 20 zář, 2016 9:44 am
od Rudolf
Moje zkušenost je víceméně kladná. Nikdy jsem ale nepotřeboval nic poradit. Vždy jsem si buď objednal z eshopu přes internet a vyzvedl si to osobně nebo to poslali poštou. Nebo jsem si objednal osobně nebo mailem něco co v eshopu nemají. Vždy mě to bez problémů objednali, ozvali se a domluvili jsme se bez problémů na způsobu placení a předání. Pravda ale je, že pro osobní komunikaci preferuji p.Dusilovou.

Poplatek za platbu kartou je ale zvláštní. S tím se dá ale žít, zkrátka kartou tam neplatím.

Ruda

Re: Zkušenosti s BEN-ZERBA

PříspěvekNapsal: úte 20 zář, 2016 12:25 pm
od Sandy
Na mě to působí jako pračka peněz. Pan majitel snad o zákazníky nestojí a když se nějaký objeví, tak viditelně znervozní. Paní Dusilová je jen prodavačka, má obecný přehled o sortimentu, ale moc neporadí. Nejlepší je ten mladý muž (na jméno si nevzpomenu). Vždy ochotně poradí. Komunikace s ním po mailu vždy smysluplná a korektní. I v případě, že zboží není skladem . Že tam není pan Tichý mi moc nevadí. Sice si ním mohl člověk "pokecat", ale pak mi vnutil něco, co jsem ani původně nechtěl.... :roll: I když na mě byli vždy hodní, moc rád tam nechodím. Necítím se tam dobře.

Re: Zkušenosti s BEN-ZERBA

PříspěvekNapsal: úte 20 zář, 2016 4:09 pm
od Brejla
Paní Dusilová není jen obyčejná prodavačka, ale i jednatelka a spolumajitelka firmy (i když s jen částečně splaceným podílem) - viz. https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-firma.vysledky?subjektId=153496&typ=PLATNY
Takže má stejná práva i povinnosti jako ten nepříjemný panák.
S tou pračkou peněz mám obdobný pocit.

Re: Zkušenosti s BEN-ZERBA

PříspěvekNapsal: úte 20 zář, 2016 4:51 pm
od Barbucha
Brejla píše:S tou pračkou peněz mám obdobný pocit.


Poslední dva roky jsem měl pocit, že to chtějí záměrně udržet ve ztrátě, jinak si tu změnu neumím vysvětlit.

Re: Zkušenosti s BEN-ZERBA

PříspěvekNapsal: čtv 13 říj, 2016 1:04 pm
od Bald
Zkušenosti, nebo spíš pocity mám smíšené, ale co se týče obchodu, tak všechno až doposud klapalo. Jen jejich přístup k lidem je na ho.no. Poslední zážitek je reklamace lokomotivy BR 96 Trix, která má hlučný pojed (to bych ještě zkousnul, je to celý ze železa), ale v jednom směru se škube a po radě, ať jí nechám hodinu dvě zajet, začala i vrzat. No dobrý. Dal jsem to tam, Ben že se na to mrkne. Viděl sám, že v pomalejším pohybu to žádná hitparáda není. Jdu tam po třech nedělích a dáma za pultem, že lokomotiva tam stále je a že Ben marodí. Na slova, že mají už jen týden na odstranění vad mi řekla, že Ben tam nevidí vadu a že to pošlou případně do Trixu a že to potrvá tři měsíce, a že peníze mi určitě nevrátí. No a co teď s tím. O loko přijít samozřejmě nechci, ale už to potěšení z ní přebily tyhle srágory. Měl by někdo radu, jak v tomhle postupovat? Na video, kde je jasně vidět problém, se odmítají podívat.

Re: Zkušenosti s BEN-ZERBA

PříspěvekNapsal: čtv 13 říj, 2016 1:31 pm
od Brejla
Po 30 dnech si nech vystavit potvrzení, že reklamace není vyřešena a scany dokladů odmajluj ČOI. Na jejich stránce je formulář na podání podnětů- http://www.coi.cz/cz/e-podatelna-elektronicky-kontakt-na-coi.
Vyřešení bývá následně dost rychlé.

Re: Zkušenosti s BEN-ZERBA

PříspěvekNapsal: čtv 13 říj, 2016 1:40 pm
od Bald
Mám to tak v plánu, ale je otázka, jestli mi takové potvrzení dají. Když dědek bude tvrdit, že je model OK, ať si ho vezmu a nedohodneme se, bude to všechno dost komplikovaný. Počítám, že loko pošlou na posouzení výrobci a stejně se to nakonec povleče :evil:

Re: Zkušenosti s BEN-ZERBA

PříspěvekNapsal: čtv 13 říj, 2016 1:48 pm
od Trainmaniak
A) Buď tam problém je, neumí ho vyřešit a pošle to výrobci, nebo
B) tam problém nevidí, v tom případě nechápu, proč by to posílal výrobci.

Ať je to jak chce, tak měsíční lhůta se nijak neprodlužuje jen proto, že "to musí poslat výrobci". To není Tvůj problém. Pokud do měsíce nedostaneš funkční model, máš nárok na vrácení peněz. Mrkni sem: https://www.dtest.cz/nejcastejsi-proble ... e-pocita/9

Re: Zkušenosti s BEN-ZERBA

PříspěvekNapsal: čtv 13 říj, 2016 2:00 pm
od Bald
Díky, já jsem v tomhle duchu i s paní komunikoval, a bylo mi řečeno, že Ben nic nenašel a je ochotný to poslat výrobci (takže možná našel a snaží se mě odpálkovat), no a co se týče lhůty, tak se na tohle téma nechtěla vůbec bavit, že to musím projednat s Benem. Obávám se, že z toho nic nebude, protože mu nerozumím kloudné slovo. Mám vztek, že jsem si to tam vůbec objednával. Trix :cry: A to mě ujišťoval, že Trix je top značka, kterou nikdo ne reklamuje a Brawa je vedle toho plastovej shit. No, v Brawě jedu taky, škoda slov komentovat ty jeho názory...

Re: Zkušenosti s BEN-ZERBA

PříspěvekNapsal: čtv 13 říj, 2016 2:02 pm
od Trainmaniak
A je problém projet tu mašinu na prodejně ve Tvé i jeho přítomnosti? Asi ano, pak by bylo jasné, že to nejede.