Dodávky ND od firmy ROCO

Ani po 13 měsících nebyl můj (jinak spolehlivý) obchodník schpen dodat požadovaný ND ( houkačky a antenu) na Brejlovce (jakéhokoli). Obrátil jsem se na svého spolužáka, který totéž poptal v Norimbergu. S omluvou je dodali do 2 měsíců, v sobotu mi je přiveze.
Přikládám e-mailovou korespondenci mez mnou a zástupcem ROCO pro ČR p. Pokorným :
Dotaz :
Vážený pane Pokorný,
1. Rád bych Vám poděkoval za bleskové zajištění počeštění MM od ROCO.
2. Rád bych zeptal, proč trvá tak dlouho realizace objednávek ND od fy
ROCO. V polovině října loňského roku jsem u p. Ing. Švíglera objednal ND
č. 22 (3 ks) ? TS Horn + Pfeife na Brejlovce ČD kat. číslo 62926.
Dosud tyto díly nedorazily. Není to jen tento případ, je to obecný
problém.
___________________________________________________________
Odpověď :
Dobry den pane Martinovsky,
je mi to opravdu lito, ale to je nase chyba, ne pana Sviglera. Jednoduse
nam prave tyto ND jeste nedorazily. Pan svigler je samozrejme objednal.
Prosim jeste o trochu trpelivosti.
Dekuji za pochopeni.
S pratelskym pozdravem
Petr Pokorný
____________________________________________________________________________________________________
Příjemný den pane Pokorný,
děkuji za bleskovou odpovědˇ .
Moje reakce :
Já vím, že to není chybou pana Švíglera, proto o tom píši jako o obecném problému. Tenhle díl není "životně důležitý" pro užívání zmíněného modelu, ale jsou díly, které u prodejců nejsou skladem a model je pak víc jak půl roku k nepotřebě. Servis náhradních dílů by měl odpovídat cenové úrovni výrobků.
Nicméně potřeba požadovaného dílu také nebyla způsobena moji chybou. Myslel jsem že přiložený díl trubky Brejlovce "pasuje" do čtyřhranného otvoru ve střeše karoserie. To ani náhodou. Tím se mi nejenže nepodařilo houkačky řádně osadit, ale ještě se lepením poškodil lak. Lak jsem díky radě p. Mgr.Daleckého jakžtakž opravil a zároveň jsem se od něj dozvěděl jak to dělá on - převrtá hranatý otvor a zalepí trumpetu zevnitř.
To bych u modelu za 4000,- Kč nečekal.
Nicméně když už píšu, musím konstatovat že s kvalitou modelů lokomotiv ROCO to jde s kopce a asi by se to měli dozvědět. Hovoři na toto téma zcela jasně a konkrétně anketa na "diskuze.modely.biz" i zkušenosti modelářů.
S pozdravem z Plzně
Václav Martinovský
___________________________________________________________________
Odpověď :
Je mi to velice lito. Nikdo me o tomto problemu neinformoval, takze o tom nevim. Je to prvni informace tohoto druhu.
Ohledne kvality a diskuze na biz, mohu podotknout jen jedno. Kdyz jsou ty modely tak spatny, proc je zakaznici jednoduse nevrati? Nedostal jsem ani kus zpet. Kazdy ma pravo model pri nespokojenosti vratit. A koupit si jej od jineho vyrobce. Je sice fakt, ze spousta lidi nadava, ale pri nabidce vraceni penez nikdo nereaguje.
S pozdravem
PP
___________________________________________________________________
Moje reakce :
Český modelář (zejména v H0) moc na výběr (zejména u loko) nemá. Zjednodušeně řečeno : ROCO se snaží vyrábět i české lokomotivy, ostatní ne. A donedávna byla kvalita ROCO lokomotiv vynikající.
Tak než by ji vrátil, a neměl nic, tak si ji časem raději opraví. „Zlaté české ručičky“ naši modeláři neztratili.
Zřejmě je za tím předáním výroby do Číny. Ale není to perspektivní krok. Mnoho stejných (i českých) lokomotiv se prodá i na západě, a tamní kolegové zřejmě také nereklamují ? (byt´ pro ně je nabídka úplně na trhu úplně někde jinde).
___________________________________________________________________
Další moje reakce :
Vážený pane Pokorný,
Žádný z prodejců v Česku prostě potřebný ND na Brejlovce nesehnal. Obrátil jsem se po neúspěšném roce na spolužáka, který žije v Německu. Po necelých 2 měsících mu jej dodali. V neděli jej budu mít doma. Holt jsme zákazníci 2. kategorie.
No coment !
Zdraví
Ing. Václav Martinovský, Plzeň
__________________________________________________________________
Odpověď :
Vazeny pane inzenyre!
To, ze jsme dodali ND Vasemu spoluzakovi , ktery zije v nemecku, bylo zapricineno tim, ze nam pozadovany dil prisel na sklad. Nicim jinym. Vubec netusim, o jakych kategoriich mluvite. Pokud si ten dil objednal i "Vas" obchodik v CR, dostane jej taky.
Nesnazim se vyvratit Vasi teorii, jde jen o princip.
S pozdravem
PP
___________________________________________________________________
Moje reakce :
Vážený pane Pokorný,
nejde o žádnou „moji teorii“, ale fakta. Moji obchodníci jej dodnes nedostali, přestože od objednávky u prvního uběhlo 13 měsíců. V Německu byl dodán do 2 měsíců a ještě s omluvou za pomalou dodávku. Sami obchodníci tvrdí, že dodávky ND od ROCO prostě nefungují.
Toť skutečnost.
S pozdravem
Václav Martinovský
Přikládám e-mailovou korespondenci mez mnou a zástupcem ROCO pro ČR p. Pokorným :
Dotaz :
Vážený pane Pokorný,
1. Rád bych Vám poděkoval za bleskové zajištění počeštění MM od ROCO.
2. Rád bych zeptal, proč trvá tak dlouho realizace objednávek ND od fy
ROCO. V polovině října loňského roku jsem u p. Ing. Švíglera objednal ND
č. 22 (3 ks) ? TS Horn + Pfeife na Brejlovce ČD kat. číslo 62926.
Dosud tyto díly nedorazily. Není to jen tento případ, je to obecný
problém.
___________________________________________________________
Odpověď :
Dobry den pane Martinovsky,
je mi to opravdu lito, ale to je nase chyba, ne pana Sviglera. Jednoduse
nam prave tyto ND jeste nedorazily. Pan svigler je samozrejme objednal.
Prosim jeste o trochu trpelivosti.
Dekuji za pochopeni.
S pratelskym pozdravem
Petr Pokorný
____________________________________________________________________________________________________
Příjemný den pane Pokorný,
děkuji za bleskovou odpovědˇ .
Moje reakce :
Já vím, že to není chybou pana Švíglera, proto o tom píši jako o obecném problému. Tenhle díl není "životně důležitý" pro užívání zmíněného modelu, ale jsou díly, které u prodejců nejsou skladem a model je pak víc jak půl roku k nepotřebě. Servis náhradních dílů by měl odpovídat cenové úrovni výrobků.
Nicméně potřeba požadovaného dílu také nebyla způsobena moji chybou. Myslel jsem že přiložený díl trubky Brejlovce "pasuje" do čtyřhranného otvoru ve střeše karoserie. To ani náhodou. Tím se mi nejenže nepodařilo houkačky řádně osadit, ale ještě se lepením poškodil lak. Lak jsem díky radě p. Mgr.Daleckého jakžtakž opravil a zároveň jsem se od něj dozvěděl jak to dělá on - převrtá hranatý otvor a zalepí trumpetu zevnitř.
To bych u modelu za 4000,- Kč nečekal.
Nicméně když už píšu, musím konstatovat že s kvalitou modelů lokomotiv ROCO to jde s kopce a asi by se to měli dozvědět. Hovoři na toto téma zcela jasně a konkrétně anketa na "diskuze.modely.biz" i zkušenosti modelářů.
S pozdravem z Plzně
Václav Martinovský
___________________________________________________________________
Odpověď :
Je mi to velice lito. Nikdo me o tomto problemu neinformoval, takze o tom nevim. Je to prvni informace tohoto druhu.
Ohledne kvality a diskuze na biz, mohu podotknout jen jedno. Kdyz jsou ty modely tak spatny, proc je zakaznici jednoduse nevrati? Nedostal jsem ani kus zpet. Kazdy ma pravo model pri nespokojenosti vratit. A koupit si jej od jineho vyrobce. Je sice fakt, ze spousta lidi nadava, ale pri nabidce vraceni penez nikdo nereaguje.
S pozdravem
PP
___________________________________________________________________
Moje reakce :
Český modelář (zejména v H0) moc na výběr (zejména u loko) nemá. Zjednodušeně řečeno : ROCO se snaží vyrábět i české lokomotivy, ostatní ne. A donedávna byla kvalita ROCO lokomotiv vynikající.
Tak než by ji vrátil, a neměl nic, tak si ji časem raději opraví. „Zlaté české ručičky“ naši modeláři neztratili.
Zřejmě je za tím předáním výroby do Číny. Ale není to perspektivní krok. Mnoho stejných (i českých) lokomotiv se prodá i na západě, a tamní kolegové zřejmě také nereklamují ? (byt´ pro ně je nabídka úplně na trhu úplně někde jinde).
___________________________________________________________________
Další moje reakce :
Vážený pane Pokorný,
Žádný z prodejců v Česku prostě potřebný ND na Brejlovce nesehnal. Obrátil jsem se po neúspěšném roce na spolužáka, který žije v Německu. Po necelých 2 měsících mu jej dodali. V neděli jej budu mít doma. Holt jsme zákazníci 2. kategorie.
No coment !
Zdraví
Ing. Václav Martinovský, Plzeň
__________________________________________________________________
Odpověď :
Vazeny pane inzenyre!
To, ze jsme dodali ND Vasemu spoluzakovi , ktery zije v nemecku, bylo zapricineno tim, ze nam pozadovany dil prisel na sklad. Nicim jinym. Vubec netusim, o jakych kategoriich mluvite. Pokud si ten dil objednal i "Vas" obchodik v CR, dostane jej taky.
Nesnazim se vyvratit Vasi teorii, jde jen o princip.
S pozdravem
PP
___________________________________________________________________
Moje reakce :
Vážený pane Pokorný,
nejde o žádnou „moji teorii“, ale fakta. Moji obchodníci jej dodnes nedostali, přestože od objednávky u prvního uběhlo 13 měsíců. V Německu byl dodán do 2 měsíců a ještě s omluvou za pomalou dodávku. Sami obchodníci tvrdí, že dodávky ND od ROCO prostě nefungují.
Toť skutečnost.
S pozdravem
Václav Martinovský