Stránka 2 z 5

Re: Litomyský

PříspěvekNapsal: sob 22 led, 2011 5:22 pm
od Radek
Nekteré mejlové si spolu nerozumí. Milan by mohl vyprávět kolikrát mi lecos posílal, než mi to přišlo a přitom totéž poslal kolegům s úspěchem na poprvé :wink:

Re: Litomyský

PříspěvekNapsal: sob 22 led, 2011 7:51 pm
od Tomáš
tallpa píše:ok tak díky za info, já čekal že aspoň napíše (i třeba to že je nemá)

v kterym že e-obchodě je mají?



Hm tak jsem zběžně koukl na pár kšeftů a nikde není :shock: ono popravdě řečeno,přesně kvůli těmto problémům jsem přešel na tillig...věčná odpověď.momentálně není...tak jsem začal kupovat ty "stavebnice" (zvlášť pruty a zvlášť pražce)..akorád je to pakárna navlíkat,cenově velmi podobné s litomyským...narozdíl od hotové flexi tillig

Re: Litomyský

PříspěvekNapsal: úte 06 zář, 2011 10:17 pm
od Antar
Hmm... mám stejný problém jako tallpa.
Někdy kolem 12. srpna jsem si u firmy Litomyský objednal přes mail petr@litomysky.cz flexi koleje, nikdo mi přijetí objednávky nepotvrdil, i když na webu píšou, že potvrzují do 72 h. Urgoval jsem to po 10 dnech. Je otázka, zda někdo vůbec vybírá mail, protože mi u té urgence nepřišlo ani oznámení o přečtení, které jsem tam pro jistotu zadal... Teď je září. Vím, že se na ty koleje čeká déle, kdyby napsal, že "jsem v pořadí", bylo by vše OK. Takhle to skoro vypadá, že pan Litomyský snad přerušil do odvolání činnost... :(

Re: Litomyský

PříspěvekNapsal: stř 07 zář, 2011 5:39 am
od vvitty
Neprerusil a mail vybira. Zkuste to znovu?

Re: Litomyský

PříspěvekNapsal: stř 07 zář, 2011 7:36 am
od dejv
Já jsem u něj objednával minulé úterý. Potvrzení mi přišlo v pátek, a ten den jsem si u něj zboží taky hned osobně vyzvedl. Takže můžu potvrdit, že se těší pevnému zdraví a funguje :)
Možná to jen bude chtít zaurgovat.

Re: Litomyský

PříspěvekNapsal: čtv 08 zář, 2011 5:58 pm
od Antar
V tom případě mě napadá jediné vysvětlení - že má příliš restriktivní spamový filtr... No nic, budu to zkoušet.

Re: Litomyský

PříspěvekNapsal: pát 09 zář, 2011 7:03 pm
od Antar
Tak ne, zdá se, že je to jinak: http://www.litomysky.cz/TTkolceny.htm
Tohle je poslední aktualizace - dočasná odstávka vyýroby kolejí.

Re: Litomyský

PříspěvekNapsal: čtv 20 bře, 2014 9:10 am
od Jiri Dvoracek
Zdravim, funguje jeste ta vyroba koleji? :) Psal jsem dva emaily a zatim zadna odpoved :) Mam to zkouset dal a nebo si koupit flexi od Tilliga? Jirka

Re: Litomyský

PříspěvekNapsal: čtv 20 bře, 2014 9:40 am
od Tkadlec Jaroslav
nevyrábí

Re: Litomyský

PříspěvekNapsal: pát 21 bře, 2014 2:11 pm
od pepiknemecek
Nejlevnější varianta je samostatné kolejnicové pruty a pražcová pole od Tilliga. Vychází to cca 100,-Kč za běžný metr

Re: Litomyský

PříspěvekNapsal: pát 21 bře, 2014 6:20 pm
od Jiri Dvoracek
No to jste mne, panove, teda moc nepotesili :D Tak holt teda pojedeme pres pruty a prazcova pole od Tillliga :) Jinak jsem se dival na ty pruty a maji vysku 2,07 jsou to ony? Pisou tam teda presne tohle: "Kolejnice profilová. Výška profilu 2,07 mm. Brunýrováno (hnědá barva). Použitelné pro TT modelové kolejivo a pro kolejivo ELITE H0 CODE 83." - tak abych nekoupil neco na HO :lol: :lol:

Re: Litomyský

PříspěvekNapsal: pát 21 bře, 2014 6:46 pm
od Tomáš

Re: Litomyský

PříspěvekNapsal: pát 21 bře, 2014 7:27 pm
od mpinta
Naprostý souhlas s Pepíkem Němečkem. Pokládka modelového kolejiva Tillig TT je rozhodně nejlepší systémem pruty (čisté či brunýrované) + pražcová pole. Málokdy něco doporučuji, ale zde udělám výjimku, neboť jsem z kolejiva zkoušel kdeco. Flexi koleje asi 4 různé typy, stavěl jsem z nich, z hotových kolejí, z prutů z pražci rovnými i obloukovými, i z pražci flexi. U prutů je to jasné, tam je třeba jen rozhodnout, zda boužít brunýrované či čisté (které lze třeba napatinovat dle vlastních požadavků).
Pražcová pole jsou nejlepší jen ta obyčejná, rovná. Proti flexi mají jednu obrovskou výhodu. Naštípají se totiž jen na jedné straně (každá 2., 3., 4., 5. ... mezera, dle požadovaného poloměru). Na rozdíl od flexi pak totiž drží rozteč pražců. Flexi jsou nastříhány střídavě po obou stranách (cik-cak), takže nastavit při lepení pražce rovnoměrně, to je velký boj.
Toto je nejjednodušší, nejlevnější a plně vyhovující způsob.
A mimochodem ... pruty jsem ohýbal pouze protahováním v ruce (když toho bylo moc, tak v hadru).

Uvažoval jsem i o článku, ale asi by to za to ani nestálo, tady je řečeno skoro vše. :D

Re: Litomyský

PříspěvekNapsal: pát 21 bře, 2014 8:55 pm
od Jiri Dvoracek
mpinta píše:Naprostý souhlas s Pepíkem Němečkem. Pokládka modelového kolejiva Tillig TT je rozhodně nejlepší systémem pruty (čisté či brunýrované) + pražcová pole. Málokdy něco doporučuji, ale zde udělám výjimku, neboť jsem z kolejiva zkoušel kdeco. Flexi koleje asi 4 různé typy, stavěl jsem z nich, z hotových kolejí, z prutů z pražci rovnými i obloukovými, i z pražci flexi. U prutů je to jasné, tam je třeba jen rozhodnout, zda boužít brunýrované či čisté (které lze třeba napatinovat dle vlastních požadavků).
Pražcová pole jsou nejlepší jen ta obyčejná, rovná. Proti flexi mají jednu obrovskou výhodu. Naštípají se totiž jen na jedné straně (každá 2., 3., 4., 5. ... mezera, dle požadovaného poloměru). Na rozdíl od flexi pak totiž drží rozteč pražců. Flexi jsou nastříhány střídavě po obou stranách (cik-cak), takže nastavit při lepení pražce rovnoměrně, to je velký boj.
Toto je nejjednodušší, nejlevnější a plně vyhovující způsob.
A mimochodem ... pruty jsem ohýbal pouze protahováním v ruce (když toho bylo moc, tak v hadru).

Uvažoval jsem i o článku, ale asi by to za to ani nestálo, tady je řečeno skoro vše. :D


Presne tohle jsem chtel slyset :) Teda jeste krome toho, ze vyska prutu 2,07mm je pro TT v poradku a je kompatibilni s vyhybkama EW2 a nebo EW3 :D Clanek uz asi neni treba, tohle je vycerpavajici :D

Re: Litomyský

PříspěvekNapsal: pát 21 bře, 2014 9:27 pm
od mpinta
Jiri Dvoracek píše:Presne tohle jsem chtel slyset :) Teda jeste krome toho, ze vyska prutu 2,07mm je pro TT v poradku a je kompatibilni s vyhybkama EW2 a nebo EW3 :D

Ano. Tyto kolejnice má veškeré TT modelové kolejivo, včetně všech výhybek.
(A je to i Elite H0 Code 83, takže proto někdy ten matoucí popis...)