Litomyský

Tipy, ceny, zkušenosti, poznatky.....

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.

Re: Litomyský

Příspěvekod Radek » sob 22 led, 2011 5:22 pm

Nekteré mejlové si spolu nerozumí. Milan by mohl vyprávět kolikrát mi lecos posílal, než mi to přišlo a přitom totéž poslal kolegům s úspěchem na poprvé :wink:
HO-II.-Ve stádiu oťukávání
Uživatelský avatar
Radek
 
Příspěvky: 573
Registrován: pon 03 pro, 2007 8:02 am
Bydliště: Pražmo

Re: Litomyský

Příspěvekod Tomáš » sob 22 led, 2011 7:51 pm

tallpa píše:ok tak díky za info, já čekal že aspoň napíše (i třeba to že je nemá)

v kterym že e-obchodě je mají?



Hm tak jsem zběžně koukl na pár kšeftů a nikde není :shock: ono popravdě řečeno,přesně kvůli těmto problémům jsem přešel na tillig...věčná odpověď.momentálně není...tak jsem začal kupovat ty "stavebnice" (zvlášť pruty a zvlášť pražce)..akorád je to pakárna navlíkat,cenově velmi podobné s litomyským...narozdíl od hotové flexi tillig
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3148
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Litomyský

Příspěvekod Antar » úte 06 zář, 2011 10:17 pm

Hmm... mám stejný problém jako tallpa.
Někdy kolem 12. srpna jsem si u firmy Litomyský objednal přes mail petr@litomysky.cz flexi koleje, nikdo mi přijetí objednávky nepotvrdil, i když na webu píšou, že potvrzují do 72 h. Urgoval jsem to po 10 dnech. Je otázka, zda někdo vůbec vybírá mail, protože mi u té urgence nepřišlo ani oznámení o přečtení, které jsem tam pro jistotu zadal... Teď je září. Vím, že se na ty koleje čeká déle, kdyby napsal, že "jsem v pořadí", bylo by vše OK. Takhle to skoro vypadá, že pan Litomyský snad přerušil do odvolání činnost... :(
Antar
 
Příspěvky: 41
Registrován: stř 01 pro, 2010 8:28 pm

Re: Litomyský

Příspěvekod vvitty » stř 07 zář, 2011 5:39 am

Neprerusil a mail vybira. Zkuste to znovu?
Magazín - http://www.pojezdy.eu/ < > Komponenty pro modeláře - http://www.pojezdy.eu/eshop
Uživatelský avatar
vvitty
 
Příspěvky: 1862
Registrován: pát 28 pro, 2007 7:11 pm
Bydliště: Praha

Re: Litomyský

Příspěvekod dejv » stř 07 zář, 2011 7:36 am

Já jsem u něj objednával minulé úterý. Potvrzení mi přišlo v pátek, a ten den jsem si u něj zboží taky hned osobně vyzvedl. Takže můžu potvrdit, že se těší pevnému zdraví a funguje :)
Možná to jen bude chtít zaurgovat.
Nko - zatím si jen tak experimentuji a učím se
dejv
 
Příspěvky: 25
Registrován: stř 07 zář, 2011 7:27 am

Re: Litomyský

Příspěvekod Antar » čtv 08 zář, 2011 5:58 pm

V tom případě mě napadá jediné vysvětlení - že má příliš restriktivní spamový filtr... No nic, budu to zkoušet.
Antar
 
Příspěvky: 41
Registrován: stř 01 pro, 2010 8:28 pm

Re: Litomyský

Příspěvekod Antar » pát 09 zář, 2011 7:03 pm

Tak ne, zdá se, že je to jinak: http://www.litomysky.cz/TTkolceny.htm
Tohle je poslední aktualizace - dočasná odstávka vyýroby kolejí.
Antar
 
Příspěvky: 41
Registrován: stř 01 pro, 2010 8:28 pm

Re: Litomyský

Příspěvekod Jiri Dvoracek » čtv 20 bře, 2014 9:10 am

Zdravim, funguje jeste ta vyroba koleji? :) Psal jsem dva emaily a zatim zadna odpoved :) Mam to zkouset dal a nebo si koupit flexi od Tilliga? Jirka
TT - digital, CD, ZSR a OBB, epocha V a VI, Digitrax a JMRI
Jiri Dvoracek
 
Příspěvky: 1002
Registrován: ned 03 čer, 2012 12:20 pm
Bydliště: Trowbridge, UK

Re: Litomyský

Příspěvekod Tkadlec Jaroslav » čtv 20 bře, 2014 9:40 am

nevyrábí
Tkadlec Jaroslav
 
Příspěvky: 1061
Registrován: sob 19 pro, 2009 1:38 pm
Bydliště: Javorník u Jeseníku

Re: Litomyský

Příspěvekod pepiknemecek » pát 21 bře, 2014 2:11 pm

Nejlevnější varianta je samostatné kolejnicové pruty a pražcová pole od Tilliga. Vychází to cca 100,-Kč za běžný metr
Uživatelský avatar
pepiknemecek
 
Příspěvky: 153
Registrován: stř 02 úno, 2011 6:43 pm

Re: Litomyský

Příspěvekod Jiri Dvoracek » pát 21 bře, 2014 6:20 pm

No to jste mne, panove, teda moc nepotesili :D Tak holt teda pojedeme pres pruty a prazcova pole od Tillliga :) Jinak jsem se dival na ty pruty a maji vysku 2,07 jsou to ony? Pisou tam teda presne tohle: "Kolejnice profilová. Výška profilu 2,07 mm. Brunýrováno (hnědá barva). Použitelné pro TT modelové kolejivo a pro kolejivo ELITE H0 CODE 83." - tak abych nekoupil neco na HO :lol: :lol:
TT - digital, CD, ZSR a OBB, epocha V a VI, Digitrax a JMRI
Jiri Dvoracek
 
Příspěvky: 1002
Registrován: ned 03 čer, 2012 12:20 pm
Bydliště: Trowbridge, UK

Re: Litomyský

Příspěvekod Tomáš » pát 21 bře, 2014 6:46 pm

"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3148
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Litomyský

Příspěvekod mpinta » pát 21 bře, 2014 7:27 pm

Naprostý souhlas s Pepíkem Němečkem. Pokládka modelového kolejiva Tillig TT je rozhodně nejlepší systémem pruty (čisté či brunýrované) + pražcová pole. Málokdy něco doporučuji, ale zde udělám výjimku, neboť jsem z kolejiva zkoušel kdeco. Flexi koleje asi 4 různé typy, stavěl jsem z nich, z hotových kolejí, z prutů z pražci rovnými i obloukovými, i z pražci flexi. U prutů je to jasné, tam je třeba jen rozhodnout, zda boužít brunýrované či čisté (které lze třeba napatinovat dle vlastních požadavků).
Pražcová pole jsou nejlepší jen ta obyčejná, rovná. Proti flexi mají jednu obrovskou výhodu. Naštípají se totiž jen na jedné straně (každá 2., 3., 4., 5. ... mezera, dle požadovaného poloměru). Na rozdíl od flexi pak totiž drží rozteč pražců. Flexi jsou nastříhány střídavě po obou stranách (cik-cak), takže nastavit při lepení pražce rovnoměrně, to je velký boj.
Toto je nejjednodušší, nejlevnější a plně vyhovující způsob.
A mimochodem ... pruty jsem ohýbal pouze protahováním v ruce (když toho bylo moc, tak v hadru).

Uvažoval jsem i o článku, ale asi by to za to ani nestálo, tady je řečeno skoro vše. :D
Martin (LokoPin)
Uživatelský avatar
mpinta
 
Příspěvky: 601
Registrován: úte 08 led, 2008 11:55 am
Bydliště: Písek

Re: Litomyský

Příspěvekod Jiri Dvoracek » pát 21 bře, 2014 8:55 pm

mpinta píše:Naprostý souhlas s Pepíkem Němečkem. Pokládka modelového kolejiva Tillig TT je rozhodně nejlepší systémem pruty (čisté či brunýrované) + pražcová pole. Málokdy něco doporučuji, ale zde udělám výjimku, neboť jsem z kolejiva zkoušel kdeco. Flexi koleje asi 4 různé typy, stavěl jsem z nich, z hotových kolejí, z prutů z pražci rovnými i obloukovými, i z pražci flexi. U prutů je to jasné, tam je třeba jen rozhodnout, zda boužít brunýrované či čisté (které lze třeba napatinovat dle vlastních požadavků).
Pražcová pole jsou nejlepší jen ta obyčejná, rovná. Proti flexi mají jednu obrovskou výhodu. Naštípají se totiž jen na jedné straně (každá 2., 3., 4., 5. ... mezera, dle požadovaného poloměru). Na rozdíl od flexi pak totiž drží rozteč pražců. Flexi jsou nastříhány střídavě po obou stranách (cik-cak), takže nastavit při lepení pražce rovnoměrně, to je velký boj.
Toto je nejjednodušší, nejlevnější a plně vyhovující způsob.
A mimochodem ... pruty jsem ohýbal pouze protahováním v ruce (když toho bylo moc, tak v hadru).

Uvažoval jsem i o článku, ale asi by to za to ani nestálo, tady je řečeno skoro vše. :D


Presne tohle jsem chtel slyset :) Teda jeste krome toho, ze vyska prutu 2,07mm je pro TT v poradku a je kompatibilni s vyhybkama EW2 a nebo EW3 :D Clanek uz asi neni treba, tohle je vycerpavajici :D
TT - digital, CD, ZSR a OBB, epocha V a VI, Digitrax a JMRI
Jiri Dvoracek
 
Příspěvky: 1002
Registrován: ned 03 čer, 2012 12:20 pm
Bydliště: Trowbridge, UK

Re: Litomyský

Příspěvekod mpinta » pát 21 bře, 2014 9:27 pm

Jiri Dvoracek píše:Presne tohle jsem chtel slyset :) Teda jeste krome toho, ze vyska prutu 2,07mm je pro TT v poradku a je kompatibilni s vyhybkama EW2 a nebo EW3 :D

Ano. Tyto kolejnice má veškeré TT modelové kolejivo, včetně všech výhybek.
(A je to i Elite H0 Code 83, takže proto někdy ten matoucí popis...)
Martin (LokoPin)
Uživatelský avatar
mpinta
 
Příspěvky: 601
Registrován: úte 08 led, 2008 11:55 am
Bydliště: Písek

PředchozíDalší

Zpět na Modelářské obchody a výrobci

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník