Stránka 1 z 4
Zkušenosti s modely.biz v posledním roce

Napsal:
sob 20 úno, 2010 4:54 pm
od Matěj
V posledním roce mám negativní zkušenosti s modely.biz. Objednám zboží co mají skladem, přijde okamžitá odezva abych čekal na výzvu obchodníka na zaplacení. Tak čekám a čekám. Když už čekám na můj vkus dost dlouho (cca týden) a stále se nic neděje, musím ugovat svou objednávku, aby se konečně něco začalo dít.
Zkrátka, obchodníci se musí dokopat k tomu, aby něco konečně poslali.
Jinak velice spokený jsem s Modeltrain a s BEN model. Jsou rychlí a spolehliví. Dále nakupuji v Pragomodelu, také bez problému.

Napsal:
sob 20 úno, 2010 5:43 pm
od petrh
tak to ja mam s panem Cadkem vice nez 100% pozitivni zkusenosti. Poslu objednavku, a kdyz potrebuju menit, dodavat tak velice pruzne reaguje jak na mailu tak na tlefonu a vzdy kdyz jdu zbozi vyzvednout tak si muze byt 100% jist, ze spokojene odejdu a na miste jeste neco prikoupim... naposledy takto pred tydnem na modul.

Napsal:
sob 20 úno, 2010 5:53 pm
od milan ferdián
Jestli se nepletu,tak dodání zboží je do čtrnácti dnů.Viz doprava a dodací lhůty.


Napsal:
sob 20 úno, 2010 11:15 pm
od Matěj
Obchodní oddělení
DOTAZ: Jaký je postup při platbě za zboží předem na účet?
Pokud zvolíte platbu předem, tak vám vždy mailem pošleme proforma fakturu. Tuto fakturu posíláme až když máme pro vás zboží připraveno, tzn. pokud máme skladem, tak posíláme obratem a pokud skladem nemáme, tak až ve chvíli, kdy přijde od dodavatelů nebo máme na 100% potvrzeno, že je na cestě. Nepřijímáme žádné zálohy předem. Poté, co dorazí platba na náš účet (VS = číslo faktury), tak zboží zašleme.
Toto je psáno v častých dotazech na jejich stránkách. Moje zkušenost je taková, že si objednám zboží které je skladem a chci platit převodem. Přijde okamžitě z jejich PC odezva, abych čekal na proforma fakturu od obchodníka. A tak čekám a čekám a nic se neděje. Kdybych se neozval, a neurgoval to, tak bych se asi nikdy nedočkal. Nevím, nerozumím tomu. To Modeltrain, nebo BEN model jsou 100 krát rychlejší a spolehlivější.

Napsal:
ned 21 úno, 2010 9:17 am
od Petr Zatrepalek
Nechci odpovídat za Michala, nicméně díky tomu že mám E-shop se k tomu mohu taky vyjádřit- Předně - nastavení e-shopu - ne každá verze e-shopu dokáže "aktuálně" zobrazit skladové zásoby. Napr u mě se píše že to je skladem, prijdou 3 objednávky (fyzicky vedu zásobu na 2-3 ks každé položky sortimentu) a je vymalováno. Pak musím zpětně jmenovitě u každého zboží zadat hodnotu zásob NULA - a to je kámen úrazu, když to člověk dělá jen sám nebo ve dvou lidech! Za druhé - fakturace. V případě že děláš proforma fakturu, zpravidla ji systém negeneruje sám, nýbrž ji opět dělá "lidský" činitel - takže v případě většího počtu objednávek člověk trochu"nestíhá"...
Za třetí - přípisy a kontrola plateb - dohledat platbu bývá občas taky problematické. Od klienta dostaneš zprávu že už zaplatil a ani po 10 dnech to nemáš na výpise - urguješ to a ejhle - přijde omluva že to zadat nestihl... Totéž se bohužel děje při platbě přes českou poštu (tedy vklad peněz na poště, ne dobírka), tam převod bohužel taky netrvá jak by mělo "jen" jeden den.... O platbách z ciziny se raděj ani nezminuju, tam i dnes je týden na provedení platby zázračná doba


Napsal:
ned 21 úno, 2010 10:52 am
od Matěj
Mně to připadá, že je problém v tom, že Michal na E-shop po přestěhování na Smíchov, spíše nemá čas. V počtu kusů problém nebude,
neboť když objednávám je na skladě 10 kusů, a poté se změní na 9 kusů.
Měl by se zamyslet nad tím, že pokud na to nemá čas, aby k počítači posadil někoho, kdo na to bude mít čas. Třeba nějakou prodavačku u pultu. Že to může dobře fungovat je vzorný příklad Modeltrainu i BEN modelu. Od nich mám zboží i s objednáním a placením přes účet do 3 dnů.Na modely.biz, když to půjde dobře, možná do 3 týdnů.

Napsal:
ned 21 úno, 2010 11:58 am
od diego.dan
Já jsem také čekal celkem dlouho(cca 4,5 týdne) nicméně jsem byl zklamán,že z asi 10-ti objednaných položek jsem 2 nedostal a nikdo mě třeba nekontaktoval o náhradu,která byly v tomto případě možná.Jelikož pracuji v ochodní činnosti je toto takkřka dnes zákonem nabídnout zákazníkovi náhradu.Jde přece o můj kšeft.

Napsal:
ned 21 úno, 2010 4:04 pm
od greenery
Mám taky spíše negativní zkušenost, ovšem pouze s E-shopem. Na prodejně bylo vše na jedničku.
Objednával jsem 4 skladové položky k osobnímu vyzvednutí. Výzva k převzetí dorazila cca po 3-4 měsících. Po celou dobu bylo u všech modelů uváděno, že jsou skladem.

Napsal:
ned 21 úno, 2010 4:45 pm
od milan ferdián
Nebylo by od věci,kdyby se vám kluci vyjádřil přímo Michal Dalecký?


Napsal:
ned 21 úno, 2010 11:58 pm
od Michal Dalecký
Zdravim vsechny. Po prestehovani na Smichov mame extremni narust prodeje a objednavek jak v eshopu a tak i na prodejne (navic zabezpecujeme i prodej vastupenek do Kralovstvi). Ze dvou jsem rozsiril prodejni tym diky smennemu provozu na 7 lidi. Problem je v tom, ze 3/4 kapacit jde smerem ke kamenne prodejne. Ze 100 lidi tydne na starem miste je to ted 3000 tydne co obslouzime na prodejne !!!! Kdo u nas byl, tak musel za posledni pulrok pozorovat velky posun kupredu v nabizenem sortimentu a mnozstvi veci na sklade. Temer vzdy mame novinky v dostatecnych poctech skladem. V lonskem roce jsem avizoval prechod na novy ucetni system s on-line napojenim na eshop. Musel jsem to odlozit diky planovanemu zavedeni noveho systemu ABRA jak na prodej, tak i pro eshop. Vim ze mame neporadek v aktualizaci eshopu. Vse se zmeni az po zavedeni noveho IS. Eshop zanedbavame a nemyslete si, ze me to netrapi. Doby, kdy jsem byl ve sklepe a vse jsme ve dvou zvladali jsou pryc. Udelam ja i kolegove maximum vse pro to, aby se to vratilo do starych koleji. Logisticky to mame spatne nastavene. Pro vasi informaci od zari expedujeme mesicne pres 400 objednavek, to toho vecny problem s dodavateli. Nejsou to vymluvy, ale fakta. Uz odmitam modelove zakazky a dodelavam jen prijate veci z minulosti.
Omezuji se jen na digitalizace a ozvuceni. Proste na vic veci neni cas a pozorovat to muzete treba i v aktualizaci magazinu


Napsal:
pon 22 úno, 2010 4:47 pm
od Matěj
Díky za vysvětlení.
Přeji Vám, ať celé dílo podaří. Doufám také, že se dá E-shop opět dohromady a bude fungovat stejně dobře, jako dřív. Budeme to hold muset nějaký čas vydržet.

Napsal:
pon 22 úno, 2010 6:37 pm
od MirekTT
Michale Dalecký, ze 100 lidí týdně na tři tisíce lidí týdně - jen na prodejně, bráno okem obchodníka, je na Nobelovku za ekonomii. Když nad těmi čísly špekuluju, tak ten českej trh nemůže být zase tak mrtvej


Napsal:
pon 22 úno, 2010 6:39 pm
od MAREKHO
Taky držím palce, ať se daří......


Napsal:
pon 22 úno, 2010 7:41 pm
od vvitty
skoro bych rekl, ze tomu hodne pomohl hit dnesnich deti jmenem masinka Tomas, samozrejme spolecne se zmenou mista...

Napsal:
úte 23 úno, 2010 12:53 pm
od kvasha
Michal Dalecký píše:Uz odmitam modelove zakazky a dodelavam jen prijate veci z minulosti.
Omezuji se jen na digitalizace a ozvuceni. Proste na vic veci neni cas a pozorovat to muzete treba i v aktualizaci magazinu

Tak to je dobrá zpráva, snad se dočkám i mého Čmeláka
Jinak, byl jsem se opět podívat v Království a už mám rozepsaný další díl recenze ...
držím palce.