od Matěj » sob 20 úno, 2010 11:15 pm
Obchodní oddělení
DOTAZ: Jaký je postup při platbě za zboží předem na účet?
Pokud zvolíte platbu předem, tak vám vždy mailem pošleme proforma fakturu. Tuto fakturu posíláme až když máme pro vás zboží připraveno, tzn. pokud máme skladem, tak posíláme obratem a pokud skladem nemáme, tak až ve chvíli, kdy přijde od dodavatelů nebo máme na 100% potvrzeno, že je na cestě. Nepřijímáme žádné zálohy předem. Poté, co dorazí platba na náš účet (VS = číslo faktury), tak zboží zašleme.
Toto je psáno v častých dotazech na jejich stránkách. Moje zkušenost je taková, že si objednám zboží které je skladem a chci platit převodem. Přijde okamžitě z jejich PC odezva, abych čekal na proforma fakturu od obchodníka. A tak čekám a čekám a nic se neděje. Kdybych se neozval, a neurgoval to, tak bych se asi nikdy nedočkal. Nevím, nerozumím tomu. To Modeltrain, nebo BEN model jsou 100 krát rychlejší a spolehlivější.