Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.
Barbucha píše:.... Obchod dojel na blbou polohu, mít v takovém místě kamennou prodejnu byl fakt problém a po krizi to musel zrušit......
jipol57 píše:ECmodel v Uh. Brodě, v garáži. A taky funguje znamenitě. Domluvili jsme se i na neděli, když jsem měl cestu kolem.
Ovšem co na tom nechápu je, že mu to tolik let prochází. To je, jako kdybych si objednal a zaplatil Superba a namísto něj mi přišel Favorit. A prodejce by tvrdil: "No jo, Superba zrovna teď nemám(sice ho tedy inzeruji, to jo), ale favorit je přeci také Škodovka, tak co". A pokud takto již dlouhá léta nejedná Tesař úmyslně a naopak je přesvědčen, jak zákazníky tímto způsobem "opečovává", tak pak by bylo namístě obrátit se na nějakého lékaře-specialistu, aby stanovil nějakou diagnózu a následnou léčbu, protože normální to asi nebude.czcharlie píše:Kachní žaludek... Já jsem svoji anabázi s p. Tesařem popsal na Heurece, recenze Železničního-modelářství jsou tam všeobecně dost výživné, dopručuji přečíst. Při komunikaci s ním jsem dospěl k názoru, že on snad ani nejedná apriori s úmyslem někoho podvést a je přesvědčen, že každému vychází vstříc - nesehnal objednaný model, dodá aspoň bazarový (když už to tu bylo nakousnuto) a problém tak "vyřeší". Tedy ze svého pohledu. A když se to zákazníkovi nelíbí začne tento problém řešit opět po svém, nejdřív spoustou slibů a výmluv až nakonec strčí hlavu do písku. To není omluva jeho chování, to je popis dojmů, které na mě udělal - telefonoval jsem s ním několikrát, vždy se ozval on a byly to dlouhé hodinové hovory. Bohužel výsledkem jsou podvedení zákazníci jakkoli on je přesvědčen, že pro jejich spokojenost udělal co mohl.
jipol57 píše:A co takové ITvlaky. Je snad Fryšták pupek světa? Byl jsem tam na prodejně, a tam je cvrkot. Ženské se předhánějí, která by obsloužila.
ECmodel v Uh. Brodě, v garáži. A taky funguje znamenitě. Domluvili jsme se i na neděli, když jsem měl cestu kolem.
Radek Strnad píše:Ovšem co na tom nechápu je, že mu to tolik let prochází. To je, jako kdybych si objednal a zaplatil Superba a namísto něj mi přišel Favorit. A prodejce by tvrdil: "No jo, Superba zrovna teď nemám(sice ho tedy inzeruji, to jo), ale favorit je přeci také Škodovka, tak co". A pokud takto již dlouhá léta nejedná Tesař úmyslně a naopak je přesvědčen, jak zákazníky tímto způsobem "opečovává", tak pak by bylo namístě obrátit se na nějakého lékaře-specialistu, aby stanovil nějakou diagnózu a následnou léčbu, protože normální to asi nebude.czcharlie píše:Kachní žaludek... Já jsem svoji anabázi s p. Tesařem popsal na Heurece, recenze Železničního-modelářství jsou tam všeobecně dost výživné, dopručuji přečíst. Při komunikaci s ním jsem dospěl k názoru, že on snad ani nejedná apriori s úmyslem někoho podvést a je přesvědčen, že každému vychází vstříc - nesehnal objednaný model, dodá aspoň bazarový (když už to tu bylo nakousnuto) a problém tak "vyřeší". Tedy ze svého pohledu. A když se to zákazníkovi nelíbí začne tento problém řešit opět po svém, nejdřív spoustou slibů a výmluv až nakonec strčí hlavu do písku. To není omluva jeho chování, to je popis dojmů, které na mě udělal - telefonoval jsem s ním několikrát, vždy se ozval on a byly to dlouhé hodinové hovory. Bohužel výsledkem jsou podvedení zákazníci jakkoli on je přesvědčen, že pro jejich spokojenost udělal co mohl.
czcharlie píše:Taky mi to hlava moc nebere, pokud vím tak se pár lidí obrátilo na ČOI, s jakým výsledkem ovšem nemám tušení.
MiG píše:Ale zmatenost, obchodní neobratnost, špatný obchodní model, naivnost při obchodování nebo obchodní smůla NENÍ trestná.
A i ČOI musí získat nezvratný důkaz, že ji (potažmo i jiné zákazníky) chtěl obchodník "vošulit" od samého počátku. Že šlo o zlý úmysl.
MiG píše:
A i ČOI musí získat nezvratný důkaz, že ji (potažmo i jiné zákazníky) chtěl obchodník "vošulit" od samého počátku. Že šlo o zlý úmysl.
A k e-shopu obecně. Tesař si získal před lety pro prodejce vláčků velmi dobrou adresu. Já si skoro nedokáži představit lepší.
czcharlie píše:MiG píše:
A i ČOI musí získat nezvratný důkaz, že ji (potažmo i jiné zákazníky) chtěl obchodník "vošulit" od samého počátku. Že šlo o zlý úmysl.
A k e-shopu obecně. Tesař si získal před lety pro prodejce vláčků velmi dobrou adresu. Já si skoro nedokáži představit lepší.
Vznikla-li škoda z činnosti prodávajícího, je za ni prodávají odpovědný a je povinen ji nahradit. I kdyby to bylo např. z toho důvodu, že mu někdo vykradl obchod. Jiná věc by byla případná trestní odpovědnost, ale i nedbalostní či neúmyslný trestný čin je trestným činem. Rozdíl je ve výši trestu.
Ano, bývával to slušný e-shop, ale to bylo za p. Tesaře staršího.
Zpět na Modelářské obchody a výrobci
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků