od Charlie » stř 04 pro, 2013 11:25 pm
Taky jsem byl spokojen, ale jen do doby než mi poslal jinýho brejlovce, než jsem si objednal. Poslal jsem mu ho zpět a potom měsíc urgoval tu výměnu než přišel. Celou dobu dělal mrtvýho brouka a zprávy ode mne si jen četl, ale neodpovídal na ně. Mezitím mi posílal balíkem ještě jiné zboží, tak jsem od něj dostal zprávu, že je brejlovec na cestě. Balík dorazil, ale brejlovec v něm nebyl, jen papír se vzkazem, že ho musí znovu objednat, a že to bude trvat nejméně 10 dní. Přitom na e-shopu ho měl psaný skladem a on sám mi předtím potvrdil, že ho skladem má. Tak jsem mu napsal proč ho musí objednávat, když by ho měl mít skladem? Za několik hodin přišla odpověď "Zítra posílám"... Takže co si o tom myslet? Balík s mírným zpožděním opravdu dorazil. ALE! Na lokomotivě chybělo jedno madlo a dále lokomotiva byla prokazatelně používaná - měla odřenou jízdní plochu koleček na kterých byla napálená špína v docela velkém množství, takže při zkušební jízdě jiskřila kola a blikalo osvětlení. Musela toho dost najezdit. I krabička modelu nevypadala jako nová, ale byla dost odřená. Na tu to však nejezdí. Takže následovalo opět vrácení modelu a pan Tesař slíbil, že reklamaci osobně vyřídí. Už to bude skoro dva týdny co se zase nic neděje, až dnes přišla po mé další urgenci zpráva, že ji tento týden pošle. Moc tomu nevěřím. Celá věc se táhne od 23. října. Tři roky jsem od něj bral zcela bez problémů, ale to, co předvedl teď naposled mě předvědčilo, že to je můj poslední obchod s ním. A to s hrůzou trnu, co mi přijde tentokrát.
ČSD, H0, H0e, DCC LENZ LZV200 z ovládacího pultu a ještě trochu BTTB