Tak jsem se dočkal od MTB přípojných vozů v TT, MTB CSD Bix 020 a Bix post. K modelu mám menší výhrady. Při montáži madel, jsem zjistil, že ne všechny madla zapadnou do otvorů. Pár jich šlo volně, pár se jich, muselo silněji přihnout, takže ve výsledku byly trošku vyboulené. Z bočního pohledu to není tak patrné jako při pohledu podél vozu. Domnívám se, že za tu cenu by výrobce mohl dodávat mosely osazené madly. U zakoupených vozů Bmx 050, byly zas madla volné, že vypadávaly a bylo je nutné fixxovat lepidlem.
Rovněž se spřáhly od MTB mám rozdílné zkušenosti. Některé fungují bezchybně a u některých jdou západky ztuha. Taky máte takové zkušenosti ? Jako by drážka pro západku nebyla čistá. Rovněž spřáhla by výrobce mohl dodávat osazená ozkoušená. Jak madla u schůdků, tak s přáhla bude chtít na vozech osazené každý zákazník. . Volitelné příslušenství by mělo být, hadice, hák atd...
!! "Problém, který se do třiceti dnů nevyřeší sám, nestojí za to řešit".
Našel jsem asi příčinu problému závady spřáhel. Původně jsem se domníval, že je špatný PVC výlisek. Pak jsem si podrobněji proti světlu prohlédl západku. Výrobce západky vyrábí pravděpodobně vyrážením z plechu. Zřejmě opotřebovaná raznice způsobí, že na okrajích západky vzniknou nepatrné hranky. Stačí je lehce strhnout pilníčkem, pak už se pohybuje volně. viz příloha (obroušené hrany i s barvou na kov). Je to mnohem lepší.
- západka spřáhla