Ahojte,
není to zrovna modelářský obchod, ale nenapadá mě lepší rubrika, do které bych to téma hodil, kdyžtak to admini přesunou.
Popíšu vám svůj stále probíhající zážitek se Zásilkovnou:
10.9. - Kurýr přebírá zásiku pro doručení z Peček do Kladna (cca 100 km), je to čtvrtek, takže do pátku to nejspíš nedorazí, což se potvrzuje.
14.9. - Cca v jednu ráno přijato v Ruzyni (do cíle cca 20 km), před šestou vydáno kurýrovi, zásilka ovšem k velkému překvapení směřuje do Brna... Volám na zákaznickou linku: "Pane, ale to je ok, zásilka opustila depo v Ruzyni a je na cestě k vám." "Nevadí, že tam máte adresu výdejny na Kladně, ale balík jede do Brna?" "Ne, je to v pořádku." Fajn.
stále 14.9. 14:26 sms: "Vaše zásilka je pro zvolenou výdejnu moc velká, přesunuje se na jinou, o pět ulic vedle (cca 5 minut chůze)." Prima, za chvíli tam bude... V 19:30 kontrola online - zásilka je na cestě na výdejnu v Praze Lužinách - to si děláte srandu...
15.9. 4:15 - Zásilka je na cestě - do Brna...
Tohle jsem ještě nezažil, a to jsem měl co do činění snad se všemi doručovacími společnostmi včetně exotů jako In-time... Navíc bába na zákaznické lince byla po chvíli dost agresivní, zjevně viděla to samé co já, ale nechtěla to přiznat. Asi se to nedozvím, ale zajímalo by mě, kde je zakopaný pes.
No hlavně, aby to dorazilo...
Edit: Dorazilo v pořádku. Asi by chlapci a děvčata měli zapracovat na sledovacím systému (a nebo ho vypnout, pokud je k ničemu).
Edit2: Vyjádření zásilkovny: "Na trasování na našich webových stránkách vznikla systémová chyba. Děkujeme za pochopení." Hm.
JP