Tak se k vám, též přidám a podělím se, se svoji zkušenosti a to čerstvou. Moresy České pošty všichni známe, když jsem četl o PPL nechtělo se mi věřit, že to jsou další nýmandi, kteří si za služby účtujou, ale nedodají. Koukám, že nejlepší zkuše-
nost je vlastní zkušenost.
- co z toho, že uděláte rychlou objednávku -
- co z toho, že máte obratem objednávku z eshopu potvrzenou -
- co z toho, že obratem eshopu zaplatíte -
- co z toho, že eshop vám zásilku rychle připraví a odešle -
- co z toho, že vidíte kde je vaše zásilka PPL-
- co z toho, že vám přijde SMS zpráva od kdy do kdy máte doma čekat zásilku PPL -
- co z toho, že si zařídíte potřebný čas na převzetí zásilky od PPL -
- když na závěr obdržte email a SMS o tom, že vaše zásilka byla uložena a při tom tam kde je uložena je jen pár kroků od vašeho bydliště -
- má to jen drobný háček, je uzavřena -
- co z toho, že jsem zaplatil za přepravu zásilky PPL, když jsem ji nedostal -
Ponaučení pro mne a varování pro ostatní, kteří v tento čas zvolili tuto službu
PPL. Tak, jak moje další zásilky, které očekávám, tak i vaše očekávejte nejlépe po vánocích a na úložnách. O to více vidím skepticismus, kdy vám vůbec přijdou publikace, jestli jste si zvolili tuto službu.
Prosím vás,
nekažme si Vánoce, díky těmto nýmandům. No co, uvidíme dárky po novém roce, ne pod rozsvíceným vánočním stromečkem
.
Veselé Vánoce
-m-
edit
Zapoměl jsem napsat další drobnost, máte jen na to 7 dnů, aby jste zásilku z úložny vyzvedli, pak je zásilka vrácena.