Zásilkovna (a další doručovatelé)

Tipy, ceny, zkušenosti, poznatky.....

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.

DPD - hvězda v neschopnosti

Příspěvekod BohousP » ned 06 čer, 2021 9:07 am

Kdyby zde bylo hlasování o cenu Bludného balíku, určitě by u mne vyhrála DPD. Vezli mi nábytek z Brna. V pátek oznámili příjezd v pondělí dopoledne. Celý den čekání doma, nikdo nepřijel ani nevolal. Podvečer volám na dispečink, po několika pokusech jsem dobře ukryté číslo vypátral. Nábytek se našel, prý už v kamionu nebylo místo, tak zůstal v Brně. Dovoz do dvou dnů. Že by někdo pohl sedacím svalem a zvedl telefon? Naco, zákazník čeká doma a nemá co dělat.
Nová zkušenost. Manželka si objednala něco z eshopu. Doprava určená prodejcem. Po týdnu email z DPD - neexistující adresa, nelze doručit. Opravte tam a tam. V příslušném formuláři vše správně, pouze číslo domu nebylo ve správném chlívečku, ale spolu s názvem ulice. (Ulice je dlouhá 150m a má 5 čísel, kdyby náhodou...).
Při pohledu do trackingu jsem se mimo jiné dozvěděl, že se měnila adresa na žádost příjemce. Pak pokus o doručení na neexistující adresu. Opakovaná lež. Vivat DPD.
TT, DCC, NanoX-2017, TC8, ... http://masinky.info
Uživatelský avatar
BohousP
 
Příspěvky: 2931
Registrován: stř 12 kvě, 2010 9:17 am
Bydliště: Praha - Malešice

Re: Zásilkovna (a další doručovatelé)

Příspěvekod hank » ned 06 čer, 2021 1:35 pm

BohousP: Na základě ojedinělé vlastní zkušenosti s Českou poštou a mých následných šťouravých dotazů, které mi byly off-record jejími pracovníky zodpovězeny, si dovolím zobecnit, že a) doručovací společnosti (ČP i soukromníci) mají určitý vnitřní systém, kde pěšáci (doručovatelé a další výkonní pracovníci) musejí zdůvodňovat příčiny nesprávného doručení nebo nedoručení, b) výčet možných příčin mají připravený v nějakých formulářích, které musí po neúspěšném doručení vyplňovat (lhostejno zda na papíře nebo do nějakého e-systému) a tím zdůvodňovat směrem nahoru, c) mezi těmi příčinami, které mají na výběr, vůbec nejsou uvedeny takové a podobné chyby, jaké tady popisuješ. Není mi známo, zda a nakolik jsou ti pracovníci na úspěšnosti doručování nějak hmotně zainteresováni; nicméně jako šídlo z pytle z toho přinejmenším trčí snaha (dámy prominou) nesrat si do vlastních hnízd (aspoň ne veřejně) a tato zásada se zřejmě v dojemné shodě dodržuje u státního subjektu stejně jako u soukromníků.

Mohu se samozřejmě mýlit. Jestli někdo, kdo to čtete, pro některý z těch subjektů pracujete, můžete to uvést na pravou míru.

A ještě: Proti České poště nemám skoro nic. Ze všech možností, které mám ve zdejším regionu k dispozici, funguje daleko nejlépe. Na škále spokojenosti 0-100 bych jim dal > 90.
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.
hank
 
Příspěvky: 6109
Registrován: stř 24 čer, 2009 4:43 pm

Re: Zásilkovna (a další doručovatelé)

Příspěvekod BohousP » ned 06 čer, 2021 2:02 pm

Hank: Naprosto s tebou souhlasím. Dokonce (na rozdíl od mnoha dalších) i v hodnocení České pošty. Mám to štěstí, že jak listonoška tak i řidič, který k nám jezdí, jsou svědomití a ochotní. Za poslední 3 roky výrazné zlepšení.
TT, DCC, NanoX-2017, TC8, ... http://masinky.info
Uživatelský avatar
BohousP
 
Příspěvky: 2931
Registrován: stř 12 kvě, 2010 9:17 am
Bydliště: Praha - Malešice

Re: Zásilkovna (a další doručovatelé)

Příspěvekod Jirka Černý » ned 06 čer, 2021 7:44 pm

U pošty je potřeba trochu pochopit specifika. Když mi byl poslán balík na adresu bylo mezi sms dnes budeme doručovat a nepodařilo se zastihnout tolik času že jsem ani nestihl zavolat sousedce ať mi to vezme, následně je balík uložen náhodně na jednu ze dvou pošt kde je nereálné aby člověk s běžnou pracovní dobou něco vyzvedl, takže jsem to po netu nechal převézt na pro mně dostupnou pobočku kam balík dorazil ve značně dezolátním stavu naštěstí obsah zázrakem neporušený. Pokud balík nedojde na první dobrou je to často problém, jeden pán měl strach abych si ho opravdu vyzvedl protože se prý nedoručené balíky vrací v hrozném stavu, já posílal balík co si také kupující převáděl na jinou poštu a obsah vydržel jen díky tomu že jsem jako obal použil karton od sypané munice na který je poměrně přísná norma. Zatím stoprocentní bezproblémová zkušenost je od začátku to poslat jako balík na poštu kdy bez úhony přežije i poměrně laxně zabalený křehký obsah.
Jirka Černý
 
Příspěvky: 123
Registrován: úte 05 led, 2021 5:17 pm

Re: Zásilkovna (a další doručovatelé)

Příspěvekod look23 » pon 07 čer, 2021 2:01 pm

Včera jsem objednal u CZC.cz kabely. Dnes přišla v 7 hodin SMS, že zásilka je na výdejním místě zásilkovny, tak mi docela poklesla brada.

Kód: Vybrat vše
06. 06. 2021 10:36:20    Příjem elektronických dat k zásilce.
07. 06. 2021 01:35:09    Příjem zásilky na podacím místě DEPO, Praha 6, Ruzyně, U Silnice.
07. 06. 2021 06:36:42    Zásilka připravena na cílovém výdejním místě ...
07. 06. 2021 07:50:34    Výdej zásilky příjemci.
TT/H0, ČSD epocha IV, V - z21+MM
look23
 
Příspěvky: 1180
Registrován: ned 17 lis, 2013 2:20 pm

Re: Zásilkovna (a další doručovatelé)

Příspěvekod Pavel 152 » pon 07 čer, 2021 4:45 pm

Vraceli jsme nové matrace do eshopu, nepřevzali je, poškozeno při přepravě. Fotka z reklamace- matrace stály v kaluži, při fotce toho poškození. To nepochopíte. Depo Ostrava na hl. nádr. Již nikdy už to nechci zažít, obchod Dobré sny, dodali jiné matrace, nekomunikující, pak výmluvy na reklamaci u pošty, pak doba na odvolání pošty, po měsíci a půl vyřízeno. Recenze na netu tvářící se dobře, v jiných vláknech podvodníci. A taky to tak bylo.
Pavel 152
 
Příspěvky: 422
Registrován: ned 09 led, 2011 5:24 pm

Předchozí

Zpět na Modelářské obchody a výrobci

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: medwa a 19 návštevníků