Stránka 2 z 10

Re: Pojezdy.eu

PříspěvekNapsal: ned 12 kvě, 2019 3:53 pm
od vvitty
Chyba se bohuzel cas od casu stane, v tomto pripade doslo k pochybení na naší straně a zasilka nebyla odeslána v termínu který jsem slíbil. Cas od casu se to bohuzel stane, duvody mohou byt ruzne a zatim jsme se vzdy v takovem pripade se zakaznikem dohodli na prijatelnem reseni. Vzhledem k tomu ze pan ve svem poslednim mailu rovnou trval na vraceni platby, poukazal jsem mu obratem platbu zpet na ucet ze ktereho prisla.

Jeste par drobnych komentaru :
"je naozaj nesmierne fyzicky náročné vložiť pár leptov do dopisovej obálky a odoslať" -> není, dříve jsem takové drobnosti posílal s nalepenou známkou cestou do práce z nejbližší stránky. Pak se začaly množit stížnosti ze Slovenska že jim pošta zásilku nedoručila, takže od té doby na Slovensko jen s podacím lístkem. To obvykle znamená krásnou půl hodinu až hodinu někde na poště, takže zásilky na Slovensko od té doby posílám 1x týdně hromadně s ostatními eshopovými zásilkami.

"FratnaH0": jakým konkrétním způsobem jste byl poškozen Vy? Pokud se tak stalo, nejjednodušší je obrátit se přímo na mě abychom to společně vyřídili.

"dodací lhůty" : někteří dodavatelé nemají problém s termínem 6 měsíců, u některých položek klidně rok.... - v takovém případě je zákazník vyrozuměn a buď počká, nebo nakoupí jinde. Narozdíl od jiných v takovém případě ze zásady neberu zálohy dokud nemám zboží na stole a beru tak na sebe riziko že mi tu pak zboží zůstane ležet.
Případně by sice dodavatel měl položku skladem hned, ale protože u něj objednávám jednou za pár měsíců tak to prostě trvá než se nastřádá dostatek položek k objednání aby se to vyplatilo. Určitě to lze vyřešit i hned, jen pak daná položka nebude stát 39,- Kč ale 239,-.

"Martin70": tabulky jsou stale u me na stole. Na poštu jsem šel v sobotu, ale protože pán v pátek požádal o okamžité vrácení peněz tak tam taky zůstaly.

"tabulky na zakázku" : pokud to má aspoň zaplatit náklady je potřeba zaplnit tabulkami v daném měřítku alespoň část archu, tedy cca jednu A5 v TT, resp. H0.
Z toho důvodu je v eshopu napsáno
Tabulky necháváme leptat hromadně s našimi dalšími zakázkami, dodací lhůta je tedy běžně 4 - 8 týdnů.
a u dodacích lhůt dokonce svítí 1 - 12 týdnů, stejně jako v příslušném článku na webu s návodem jak objednat :
Tabulky necháváme leptat hromadně s našimi dalšími zakázkami, dodací lhůta je tedy běžně 1 - 12 týdnů.

Re: Pojezdy.eu

PříspěvekNapsal: pon 13 kvě, 2019 4:51 am
od FrantaHO
Neřeším dodací termíny. Řeším platbu předem za něco, co překupník nemá.To je sviňárna a tu bych řešil tečkou....... A jakej je v tomto případě rozdíl mezi panem Phořelým a panem Tesařem?

Re: Pojezdy.eu

PříspěvekNapsal: pon 13 kvě, 2019 5:14 am
od Trixt
FrantaHO píše:Neřeším dodací termíny. Řeším platbu předem za něco, co překupník nemá.To je sviňárna a tu bych řešil tečkou....... A jakej je v tomto případě rozdíl mezi panem Phořelým a panem Tesařem?

Franto, četl jsi vůbec co se stalo a četl jsi odpověď? Tvoje reakce je velmi zvláštní. Zkus si celou problematiku přečíst znovu. To, o čem ty píšeš se v tomto případě vůbec nestalo.

Re: Pojezdy.eu

PříspěvekNapsal: pon 13 kvě, 2019 5:31 am
od JanoW
FrantaHO píše:Neřeším dodací termíny. Řeším platbu předem za něco, co překupník nemá.To je sviňárna a tu bych řešil tečkou....... A jakej je v tomto případě rozdíl mezi panem Phořelým a panem Tesařem?

Řeší jen vlastní komplexy. :roll:

Re: Pojezdy.eu

PříspěvekNapsal: pon 13 kvě, 2019 6:16 am
od jihous
Myslím že na burze bude na přesdržku Franta HO, vono střílet od klávesnice jde každýmu, ale myslet jen vybraným jedincům. Když Pán Bůh naděloval inteligenci, Franta HO zrovna marodil.

Re: Pojezdy.eu

PříspěvekNapsal: pon 13 kvě, 2019 7:58 am
od fulda
Obrázek

Re: Pojezdy.eu

PříspěvekNapsal: pon 13 kvě, 2019 9:52 am
od zdenek
S firmami a obchodováním je to stále stejné. Pokud je vše v pořádku, nic se neděje a 1000 spokojených zákazníků ani nenapadne, že by mohlo napsat pochvalu.
U 1001 zákazníka se shodou nepříznivých okolností něco nepovede a hned je oheň na střeše a plní to zde naprosto zbytečně stránky diskuzního fóra. Já s Pojezdy.eu obchoduji od jejich založení, občas mám i různá speciální přání a vždy jsem dostal přesně to co jsem chtěl a za tolik, kolik jsme se dohodli. Ochota a snaha vyhovět je vždy na prvním místě. Chce to hlavně pochopit, že některé věci opravdu nemohou být hned a jejich výroba či naskladnění chvíli trvá. Takže za mě velká pochvala internetovému obchodu Pojezdy.eu a těším se na spolupráci v dalších letech. Zdeněk

Re: Pojezdy.eu

PříspěvekNapsal: pon 13 kvě, 2019 9:58 am
od MartinČerný
Myslím, že zdejší téma diskuze se opět zvrhává, bohužel. :-(

Za sebe mohu říct, že mám s panem Pohořelým (Pojezdy.eu) jen kladné zkušenosti. Objednané zboží vždy dorazilo v pořádku, v dohodnutém množství, v ceně dle eshopové objednávky a v normálním přiměřeném termínu (týden až čtrnáct dní). Objednávám na tomto eshopu cca. 2-3x do roka. Emailová komunikace byla vždy vedena seriózně.

Jen drobná odbočka:
Možná by bylo fajn si občas uvědomit, že značnou část modelářských eshopů provozují lidé jako přivýdělek a ve svém omezeném volném čase. Často tito lidé obohacují trh o zboží, které třeba sami potřebovali a v Čechách nesehnali. Žádný velký eshop nebude nikdy z hlediska rentability držet drobné nestandartní součástky v nabídce. Při tomhle režimu provozu nelze očekávat systém doručování "ještě dnes večer" ala Alza nebo Mall. Je taky dobré se vžít do toho, že občas je člověk nemocný, někdy se musí postarat o dítě nebo o rodiče a v tu chvíli není rozesílání informačních/potvrzovacích emailů hlavní životní prioritou. Za mě jsou Pojezdy.eu seriózní eshop!

Re: Pojezdy.eu

PříspěvekNapsal: pon 13 kvě, 2019 10:01 am
od jipol57
FrantaHO píše:Neřeším dodací termíny. Řeším platbu předem za něco, co překupník nemá.To je sviňárna a tu bych řešil tečkou....... A jakej je v tomto případě rozdíl mezi panem Phořelým a panem Tesařem?

Tak to se musím p. Pohořelého taky zastat a srovnání s p. Tesařem je to trefa hodně vedle. Nějaké nákupy jsem u Pojezdů taky dělal, vždy spokojenost, snad jen delší dodací lhůty, ale chápu, že není "VelkoE-shop", aby odesílal okamžitě. To ale odpouštím.
A platba předem, za zboží, které nemá skladem? Čekám na výzvu k zaplacení, i když je to třeba delší doba, než výrobce zboží dodá. To mně potom p. Pohořelý napsal, že už zboží má naskladněné, že můžu zaplatit.
Vše je na domluvě a s p. Pohořelým se mluvit (psát) dá. A když to nebylo hned, tak s omluvou a s oddůvodněním.

Re: Pojezdy.eu

PříspěvekNapsal: pon 13 kvě, 2019 10:05 am
od JendaTT
Také mám s pojezdy.eu jen ty nejlepší zkušenosti. Sice jen pár nákupů, ale vždy po dohodě vše naprosto v pořádku - jak penězi, tak dodáním. Za mě - no problem.

Re: Pojezdy.eu

PříspěvekNapsal: pon 13 kvě, 2019 10:21 am
od Ivan
FrantaH0:
S tímto slovníkem prosím nešpiňte toto fórum. Z lidí kteří řeší problémy "tečkou" je mi zle. Chyba se stane občas každému a jak píšou i ostatní, byla to výjimka. Sám jsem panu Pohořelému nabízel platbu za zboží, které jsem si měl vyzvednout na burze za 3 měsíce, nechtěl nic.

Re: Pojezdy.eu

PříspěvekNapsal: pon 13 kvě, 2019 11:56 am
od Pavel 152
Pan Pohořelý ve svém eshopu nabízí zboží, které jinak budete těžko hledat, s některými dodavateli, ač mají prfektní výrobky, je těžká domluva nebo je to v zahraničí. I to z číny musíte nejdříve vyzkoušet na vlastní oči a pak nabízet, a pak zjistíte, že nabídka se neopakuje. Mám zkušenost, že u něj se dá objednat i nemožné, např. pružinový drátek 0,1. Dovede i poradit a pak n.d. od firmy MTB, co jinde je poblém, u něj vždy s ochotou vyřízeno. Řeknete si, však jejich výrobky prodává, ale to i jiní ochodníci. Jedině on tam jde patrně osobně a bez těch náhradních dílú neodejde(nebo je s nima příbuzný).
Hold v dnešní době zchází lidem osobní komunikace, klávesnice snese všechno.
Pavel

Re: Pojezdy.eu

PříspěvekNapsal: pon 13 kvě, 2019 12:17 pm
od MiG
Já neměl s pojezdy.eu problém ani na burze ani při objednávce poštou.
Platil jsem vždy, až zboží bylo.

Re: Pojezdy.eu

PříspěvekNapsal: pon 13 kvě, 2019 3:42 pm
od FrantaHO
Rosta píše:..... objednal jsem 23.8. pouze položky, které jsou skladem a vybral si platbu předem,
- obratem jsem zaplatil,
- 25.8. přišla informace, že platba dorazila,
- pak se nedělo nic, proto jsem 2.9. napsal, jak to s objednávkou vypadá,
- 6.9. jsem obdržel zásilku, ale bohužel některé položky chyběly, napsal jsem tedy email a dostal odpověď, že chybějící zboží bude hned odesláno,
- pak se zase nic nedělo,
- minulý týden, 15.9. jsem se připomněl, jak to vypadá s těmi chybějícími položkami,
- no a do teď nic - takže mám už skoro měsíc zaplaceno, dosud nemám všechno zboží a eshop nereaguje.

Zatím jsem vše vždy s každým eshopem v pořádku vyřešil, vím, že bych tam mohl volat a rozčilovat se, ale nejsem konfliktní člověk,
jednám slušně a čekám slušné jednání i z druhé strany.


Díky za vaše zkušenosti.


Patrně neumíte číst. Znovu se ptám. Jaký je rozdíl mezi panem Pohořelým a panem Tesařem?

Re: Pojezdy.eu

PříspěvekNapsal: pon 13 kvě, 2019 3:55 pm
od Pavel-HP
Nejspíš potřebuješ tečku, aby jsi měl jasno ve věci.