Jiri Heracek píše:Ahoj Milane, nevim koho myslis tim nasincem, ale vzhledem, ze se v obdobnem tematu vrtam taky, tak to asi castecne plati i na mne.
Jiří myslel jsem přímo z naší sekce,z Česka
Netušil jsem,že ještě na tom projektu pracuješ,protože já jsem dál nepokračoval,protože nebyl ujasněn rozchod,jestli bude zetkový 6,5 mm nebo 4,75/5,0 mm.Dost bylo i Danovo matečné rozhodování,nejdříve trval na 5,0 mm.Pak uviděl hotové pojízdné tučko,je i parní lokomotiva,ale na rozchodu 6,5 mm.A dosti se mu zamlouvalo,byť co mám informace se soustředil na Lipenku.
Jiří Kubík,jestli se mohu přimluvit,tak zvětšit nepatrně rozchod kolejí z 4,75 na 5,0 mm,by neměl být problém,z výše uvedených důvodů Jiřího Heráčka.
No co se týče mě,já to mám teď složitější.Stykovou stanici Třemešnou ve Slezsku určitě nebudu již realizovat,což je dost škoda,protože pro tuto stanici mám spoustu podkladů a fotek.A vyvézt ji jednou možná za rok ven,se mi zdá již přepych.
Zahloubal jsem se do studie MDOK nebo DPMO.Nějaké návrhy jsem již zkompletoval tak,aby se celek hodil nejen pro domácí ježdění,ale i na pořádané setkání.Při tom tvar kolejiště si mohu pozměnit dle momentálně dispozičních možnostech na layoutu nebo v domácích podmínkách.
Kolejiště MDOK nebo DPMO,by bylo napojeno na layout buď na odbočku Odry nebo na stanici Luby,jen přechodovým stykovým modulem o délce jen 10,0 cm,což stačí.Celek zcela samostatný ve tvaru,provozu,závislý zásobováním jen vlečkovými vlaky.