Prezentace staveb v ENKU

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti N (1:160).

Moderátor: Michal Dalecký

Prezentace staveb v ENKU

Příspěvekod Ladislav Eliáš » stř 28 lis, 2012 5:08 pm

Zdravím všechny modeláře, kteří se zabývají velikostí N. Rád bych zde prezentoval modely staveb, které jsem postavil a které bych rád zasadil do plánovaného kolejiště. Podotýkám, že jsem začátečník a rád bych znal Váš názor, zda bych nemohl na své práci něco vylepšit. Začal jsem stavbou stavědla Kladna od fa. Šikulové s.r.o.

Odkaz ke stavbě: http://elias-loko.rajce.idnes.cz/

Pokračovat budu na strážním domku a telefonní budce od jmenované firmy a až poštou obdržím stavbu nádraží Dačice, budu pokračovat i touto stavbou. Předem děkuji za Vaše názory, nápady.
Ladislav Eliáš
 
Příspěvky: 4
Registrován: stř 28 lis, 2012 4:16 pm

Re: Prezentace staveb v ENKU

Příspěvekod marho » stř 28 lis, 2012 9:32 pm

Model, jeho sestavení i fotky včetně komentářů se mi moc líbí, po výrobcích od Šikulů už nějakou dobu koukám, čtu recenze a vypadá to nadějně, že budeme mít konečně dostupné slušné stavby podle českých předloh.

Jenom mám trochu problém uvěřit, že jste začátečník, na to mi příjde ta práce s modelem, drobnými detaily, patinou a foťákem příliš zkušená. Pokud jste opravdu začátečník, tak bravo.
N, DDC, IV, ČSD, moduly, navrhování plánku mě baví, stavění mi moc nejde
marho
 
Příspěvky: 64
Registrován: úte 11 bře, 2008 5:45 pm

Re: Prezentace staveb v ENKU

Příspěvekod Dan Buchtela » stř 28 lis, 2012 9:48 pm

marho píše:Jenom mám trochu problém uvěřit, že jste začátečník, na to mi příjde ta práce s modelem, drobnými detaily, patinou a foťákem příliš zkušená.

Pěkná čistá práce, klobouk dolů. Ale jinak se zcela ztotožňuji s názorem kolegy marho. Těžko uvěřit, že s modelařinou začínáte... Zcela evidentně jste se zde právě dnes zaregistroval kvůli tomu, abyste se pochlubil s touto profi prací a profi fotkami... Evidentně o náhody na světě stále není nouze :wink: