Stránka 1 z 8

Rucni prace

PříspěvekNapsal: sob 03 bře, 2012 2:58 pm
od Jiri Heracek
Jelikoz jsem diky cernemu kasli ( v mem veku!!!!! ) uz temer dva mesice vyrazen z pajeni mosaznych modelu - i pri odsavani koure mi to staci drazdit ke kasli, ze plivam plice, kutim alespon na mechanice. Tak jsem si dal za ukol ulozit jednu napravu kyvne na podvozku pro M152.0 a vlozit jeste jedno patro prevodu do pomala. Tak predkladam k posouzeni vysledek.
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: Rucni prace

PříspěvekNapsal: sob 03 bře, 2012 3:21 pm
od mizl
Vidím mosazné převody a hned mi blesklo hlavou - není podvozek hlučný ??? Jak to vychází do prostoru kabiny ??? Podvozek je opravdu pro velikost "N" ??

Musím jinak pochválit Tvou práci. Podvozek vypadá velmi dobře.

Re: Rucni prace

PříspěvekNapsal: sob 03 bře, 2012 3:49 pm
od Jiri Heracek
Podvozek je skutecne v N, na ozubena kola prijde jeste odfrezovany plastikovy kryt, aby schoval alespon z vrchu prevod a zabranil prime vyzarovani hluku do modelu, vyska je bez problemu, to uz jsem zkousel pri stavbe, motor Mabuchi ma tlousku 10mm. Ve vyrobe hluku je mnohem "aktivnejsi" snek nez dve celni ozubena kola, a tim, ze uz je to napred zpomalene ( 9 : 22 zubu ), tak ani ty sneky tolik nervou, navic jsou temer kompletne uzavrene v napravove prevodovce. Ja mam nejakou averzi na plastik, cely zivot pracuji s mosazi a tak mi to dela problemy prejit na delrin ci podobne. navic jde o cenu, osobne shledavam plastikove ozubeni velice drahe v pomeru k obrabene mosazi a k vydrzi, kterou maji. To je osobni zkusenost, podarilo se mi uz ojet ozubeni nekolika lokomotiv znacky KATO, vzhledem k tomu, ze uz nejsou k sehnani, ani u KATO, tak jsem je musel nahradit mosazi od pana Satka.

Re: Rucni prace

PříspěvekNapsal: ned 25 bře, 2012 5:32 pm
od Jiri Heracek
Hlasim splneni ukolu, podvozek se bez problemu vesel do skrine a model "ztratil" vic nez polovinu rychlosti
Obrázek

Re: Rucni prace

PříspěvekNapsal: ned 25 bře, 2012 5:40 pm
od Jeňa Sova
Nádherná práce!

Re: Rucni prace

PříspěvekNapsal: ned 25 bře, 2012 5:48 pm
od milan ferdián
Ať žije Jiří a naše N-ko :wink:

Re: Rucni prace

PříspěvekNapsal: ned 25 bře, 2012 5:56 pm
od Jiri Heracek
Panove, nenutte mi cervenat se, mam jeste furu veci, ktere se musim naucit delat a vymyslet. Uz abych byl v duchodu a mel vic casu, ale to je jeste v nedohlednu, tak pet az sedm let! Do te doby holt to jde jen malymi krucky. Ale mam obavy, ze pak to bude stejne.

Re: Rucni prace

PříspěvekNapsal: pon 26 bře, 2012 5:55 am
od carodej
Nemusíš se červenat - je to fakt hodně pěkně udělané. Já se k tomu odhodlávám už pul roku, a furt mám obavu se do toho pustit. Tohle mne nakoplo ... :D

Re: Rucni prace

PříspěvekNapsal: ned 03 bře, 2013 3:51 pm
od Jiri Heracek
Vidim panove, ze jsme nejak v N-kove sekci mene aktivni nez vetsi kolegove, tak alespon posilam do plena obrazky dvou dieselovych "bastardu", hydraulicke berty T474.4001 v nateru ke konci sveho provozu u CSD a protobertu T 478.1002 ve veletrznim nateru Brno 1965. Chtelo to kompletne prekreslit lept normalni berty a nechat si u firmy Vecernik odlit nove cumaky z bileho kovu (mimochodem kvalita jejich bileho kovu je uzasna, jsou mnohem cistejsi a tvrdsi nez co jsem mel zatim v ruce )
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: Rucni prace

PříspěvekNapsal: sob 08 čer, 2013 5:07 pm
od Zdeněk
Něco z moji práce. 471 z leptu pana Slowiaczka v barvách Najbrt.

Re: Rucni prace

PříspěvekNapsal: sob 08 čer, 2013 6:20 pm
od mizl
Zdeněk píše:Něco z moji práce. 471 z leptu pana Slowiaczka v barvách Najbrt.


Pokud pominu, že máš stejný koberec jako já v obýváku :mrgreen: , tak musím konstatovat, že takový stroj bych také uvítal na svém kolejišti....

Pěkná práce.

Michal

Re: Rucni prace

PříspěvekNapsal: sob 08 čer, 2013 8:02 pm
od milan ferdián
Zdeněk píše:Něco z moji práce. 471 z leptu pana Slowiaczka v barvách Najbrt.

Vypadá dobře.Je srovnatelný od Martina Ostruzsky :?:

Re: Rucni prace

PříspěvekNapsal: sob 08 čer, 2013 8:36 pm
od Zdeněk
milan ferdián píše:
Zdeněk píše:Něco z moji práce. 471 z leptu pana Slowiaczka v barvách Najbrt.

Vypadá dobře.Je srovnatelný od Martina Ostruzsky :?:

Ahoj, je to jeho lept,jen lept prodává Slowiaczek a Ostruzska ho namaloval.

Re: Rucni prace

PříspěvekNapsal: ned 30 čer, 2013 9:00 am
od Jiri Heracek
Taky jsem si ten lept poridil, skoda jen, ze nas N - kare vyrobce leptu bere za mene zajimavy trh nez TT, takze musime si pojezdy vozu vyresit sami, ale to alespon nas nuti vynalezat a byti podnikavymi. Je ( alespon pro mne ) jiste, ze oproti H0 ci TT zustavame ( a zustaneme ) v mensine, tim padem dekuji vyrobci, ze se s nami alespon takhle zabyval. Neni to model me preferovane epochy a tezko ho nekdy pouziji na kolejisti, ale z principu jsem rad, ze ho budu mit ve vitrince. Uz mi ted zbyva jenom ta starsi verze, s tim si asi budu muset poradit sam. Jinac ale ho prekopavam v oblasti prechodovych mechu, delam system kinematiky ve stylu KATO, vozy sprahuji pohyblivymi mechy, pro ktere jsem si vytvoril specialni kulisu a jako spojovaci prvek pouzivam konektor, tim navic mohu napajet osvetleni cele soupravy. Pokud ma nekdo zajem, mohu prihodit fotky.
Ted z jineho soudku, kdysi jsem si koupil model vozu Utz ( je to pryskyricnik podle mne kopie spodku neceho od Fleischmanna a s pristavbou ), ac je ciste potisten a nevypada tak zle, pri blizsi prohlidce a zkousce neprosel ( ten zaklad je nemec a od naseho Utz se preci jenom lisi ) a jizdne mi take nesedi - sprahla hluboko pod normalem a vypadavajici kola, tak jsem se vrhnul na kresleni a pajeni, vysledek prikladam zde.
prazdinove pozdravy Jirka
Obrázek

Re: Rucni prace

PříspěvekNapsal: ned 30 čer, 2013 9:09 am
od milan ferdián
Pěkný přírůstek :wink: Jestli jsem tě pochopil,tak píšeš o leptu 471.To znamená úplně nový pojezd?Nejde nic vyzískat z původních leptaných dílů pojezdu?