Moderátor: Michal Dalecký
rybizek píše:...a hlavně kolejivo roco byla chyba
Dan Buchtela píše:S flexi kolejemi nejsou žádné problémy, naopak si člověk ušetří na širé trati mechanické spoje... Výhybky s vodivou srdcovkou sice vyžadují trchu více přípravy při zapojování, příp. ještě nějaké úpravy, ale v případě zájmu s tím rád poradím, není to nic dramatického a výsledek stojí za to!
miroslav lengyel píše:Zdravím pánové,sice jsem o dvě čísla větší nicméně jezdím na tolik zatracovaném kolejivu Fleischmann 3 roky a zcela bez problémů.Podotýkám,že v H0 Fleischmann Profi s podložím má napájení vyhýbek na srdcovkách pouze těmi zmiňovanými plíšky(jiné ani nedělají) a jezdí mi přes vyhýbky bez problémů i BR 91.V N-ku se vyhýbky s tímto systémem napájení v podstatě vyprodávají a jsou již pouze s celokovovými srdcovkami.Ani nemám napájenou každou kolej extra a přestože jsem ještě kolem zaštěrkovával a leckde mi zateklo lepidlo a potom jsem vše důkladně natřel barvou v rámci sjednocení odstínu,funguje vše jak má.Je to možná tím,že materiál tohoto kolejiva je trošku z jiného těsta a zejména spojky mezi kolejemi jsou na jiné úrovni než třeba Piko.Sundat spojku z koleje lze pouze pomocí kleští a velké síly a předpokládám že stejné to bude u N-ka.Jinak doporučuji oslovit Fuldu,ten na Feischmann Piccolo jezdí,tak vám určitě rád poreferuje.Každý má na toto jiný názor,nejlepší je si to osahat.Já to konzultoval s kolegou Šimkem http://shimiland.info/
než jsem do toho šel a nelituji.Míra
miroslav lengyel píše:Vím,já reagoval spíše na VladikaC nicméně před cca 4-mi roky,když jsem se vracel k tomuto hobby dělal Fleischmann své kolejivo bez podloží
Zpět na Velikost N (komunita N)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků