Moderátor: Michal Dalecký
milan ferdián píše:
To jsi nemohl dát dříve tyto odkazy?
milan ferdián píše:A tady je ten důvod,proč se pídím neustále po tom vhodném pojezdu.
Jardax píše:milan ferdián píše:A tady je ten důvod,proč se pídím neustále po tom vhodném pojezdu.
A kolik tam mas mista a kolik js ochoten tolerovat?
Jsou 4mm moc?
http://www.ebay.com/itm/B-Train-Powered ... 51d3e640ba
Jiri Heracek píše:Hank - Ono je to po japonsku komplikovanejsi, hlavni duvod meritka je mozne jezdit na normalnim kolejivu s uzkorozchodnyma masinama, TGV, ameriku a jine zvrhlosti stavi v presnem meritku 1:160.
TTmili píše:Doufám že když se tu pojezdy znovu začaly řešit, že s otázkou nedopadnu jako posledně. Stále přemýšlím nad tím jak co nejlépe motorizovat Tu47 v TTe, a stále mi jako nejlepší varianta vychází přerozchodování nějakého pojezdu pro N. Otázkou je jakého. Již dříve jsem se ptal na stroje jako G 1206 od Pika, BR110 od Brawy nebo BR211 od Fleischmanna jak mají řešený pojezd (zda je možné jej při troše snahy přerozchodovat), bohužel bezvýsledně. Zkusím to tedy znovu, a to jak na výše zmíněné typy tak na pojezdy Kato a podobně. Má je někdo doma a byl by schopný a ochotný podívat se jak jsou řešené převody a jaká je šíře samotných převodovkových skříní? Díky moc za jakoukoliv pomoc.
Zpět na Velikost N (komunita N)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků