milan ferdián píše:Jde mi o to,že PECO se dosti nehodí na malé kolejiště a to z důvodu úhlu výhybek,které jsou 10°.
Přesně k tomuhle závěru jsem došel taky. Problém řeším tak, že v tuhle chvíli pracuju na vlastním kolejivu, složeném z 3D-tištěného podloží a kolejových prutů Micro Engineering Code 40. Po funkční stránce už mám ověřeno, že tudy by cesta vést mohla - stavba není pracná, a pevnost se zatím zdá být dostatečná. Vypadá to hezky, celkem modelově, a cenově je to taky přijatelné - na "obyčejných" kolejích sice člověk trochu připlatí (hlavně oproti flexi v metráži), ale to by se zas mělo vrátit na výhybkách (přesná kalkulace mně ještě čeká).
Vyřešení geometrie výhybek je další krok, který mně čeká v nejbližší době. Zatím mám ideu takovou, že bych chtěl v podstatě přepočítat geometrii Tillig TT do měřítka "N" - pro malá kolejiště by to myslím mohl být dobrý kompromis. Další (nezanedbatelná) výhoda by byla v tom, že kolejové plánky z brožurky, určené pro měřítko TT, by se pak daly v eNku stavět prakticky "1:1". Uvidíme, jestli to půjde.
Ovšem uznávám, že já jsem v tomhle případ spíš pro Chocholouška