Stránka 3 z 14

Re: kolejivo N

PříspěvekNapsal: pát 06 kvě, 2011 1:06 pm
od vojtas
Ále,Mě vychází osa kolejí peco výhybka za výhybkou v N 3cm,po přepočtu skutečnosti je to 2,96,takže v Nku jsou podle mě daleko správně.

Re: kolejivo N

PříspěvekNapsal: pát 06 kvě, 2011 3:26 pm
od milan ferdián
vojtas píše:Ále,Mě vychází osa kolejí peco výhybka za výhybkou v N 3cm,po přepočtu skutečnosti je to 2,96,takže v Nku jsou podle mě daleko správně.


To těžko....

Re: kolejivo N

PříspěvekNapsal: pát 06 kvě, 2011 3:34 pm
od milan ferdián
Podívej se na obrázku ,že ještě chybí kolejivo mezi výhybkami v odbočné větvi,aby jsi měl osy kolejí na 30mm.
Matematika je nesmlouvavá.Osy souběžných kolejí 30mm potřebují k přeponě(kolejová spojka) délku 173mm.Nejdelší výhybka PECO/CODE55 má délku 164mm :wink:

Re: kolejivo N

PříspěvekNapsal: pát 06 kvě, 2011 5:29 pm
od depo201
Ahoj Milane,
pan Veselý z KŽM brno mi poradil dělat celé zhlaví z jednoho prutu.

V praxi to znamená, že do podloží první výhybky navleču např 80-100 cm dlouhý prut do kterého pak navlékám další veksle dle potřeby.

Výhody jsou jasné, nemusím používat tolik vodičů, nikde není třeba spojovat kolejnici nemodelovou spojkou, vozidla plynule přejíždějí.

Takto to vypadá, vnější kolejnice jsou z jednoho kusu přes celou délku. Možná by to pomohlo i Vám ostatním :)
http://files.depo210.webnode.cz/2000002 ... CN4582.JPG

Re: kolejivo N

PříspěvekNapsal: pát 06 kvě, 2011 5:33 pm
od milan ferdián
Ano ,tak to lze u modelové velikosti H0 a TT.U výhybek PECO to nelze z důvodu konstrukce kolejového prutu v pražcovém roštu. :wink:

Re: kolejivo N

PříspěvekNapsal: pát 06 kvě, 2011 5:42 pm
od Dan Buchtela
Výhybky Peco Code 55 mají dvojitou patu, přičemž ta spodní je zalisovaná do pražcového podloží a v důsledku toho nepohyblivá.

Re: kolejivo N

PříspěvekNapsal: ned 08 kvě, 2011 5:24 pm
od vojtas
Tak to budu muset zas oponovat,já jsem si jen tak v ruce zkoušel PECO vexli ohnout,a z pravý jde v ruce udělat levá,a naopak,což znamená,že se kolejnice v podloží pohybuje.

Re: kolejivo N

PříspěvekNapsal: ned 08 kvě, 2011 5:38 pm
od Dan Buchtela
Tak jsem se vyjádřil nepřesně! Měl jsem na mysli, že nelze kolejnici z podloží vytáhnout a znovu zastrčit. Měl jsem za to, že to vyplývá z předchozí diskuze...

Re: kolejivo N

PříspěvekNapsal: ned 08 kvě, 2011 5:49 pm
od vojtas
Ale,když vexli důkladně pomažeš všechny pražce vteřiňákem,a přilepíš jí na plastovou desku,tak to lze.

Re: kolejivo N

PříspěvekNapsal: ned 08 kvě, 2011 6:55 pm
od Dan Buchtela
vojtas píše:Ale,když vexli důkladně pomažeš všechny pražce vteřiňákem,a přilepíš jí na plastovou desku,tak to lze.

No tak takovouhle radu ode mne nikdo určitě nedostane! Nadále tvrdím, že do podloží Peco 55 není možné nový kolejový prut navléknout.

Re: kolejivo N

PříspěvekNapsal: ned 08 kvě, 2011 7:31 pm
od radekkrupka
Není to úplně moje měřítko - ale k čemu je pak výhybka, kterou nalepíš vteřiňákem celoplošně k plastu?

Re: kolejivo N

PříspěvekNapsal: ned 08 kvě, 2011 7:54 pm
od vojtas
vlepíš ji do nižšího korku,než je na něm trať,a po zaštěrkování to není poznat.

Re: kolejivo N

PříspěvekNapsal: úte 05 črc, 2011 4:47 pm
od mnitka
Pánové, ač hánulkář mám otázku.
Dají se někde v ČR koupit jednotlivé kolejnicové pruty CODE 55, 60 a 75?

Re: kolejivo N

PříspěvekNapsal: úte 05 črc, 2011 5:40 pm
od Rudolf

Re: kolejivo N

PříspěvekNapsal: úte 05 črc, 2011 11:32 pm
od miroslav lengyel