Stránka 1 z 2

Novinky N 2019/2020

PříspěvekNapsal: stř 16 led, 2019 4:53 pm
od mar-roc
V novinkovém katalogu Minitrix na rok 2019 se objevilo pár věcí z našich luhů a hájů:

1. jako samostatná součást soupravy Balt-Orient-Expresu lehátko a dvě béčka v provedení ČSD - strana 46-47
2. Brejlovec v aktuálním Najbrtu plus souprava Y rovněž v modro bílé kombinaci - strany 54-55

Katalog ke stažení zde https://www.trix.de/de/produkte/produkt ... neuheiten/

Re: Novinky N 2019

PříspěvekNapsal: stř 16 led, 2019 5:26 pm
od proky1

Re: Novinky N 2019

PříspěvekNapsal: stř 16 led, 2019 5:40 pm
od Dan Buchtela
proky1 píše:853 a M 269.0
Žádná M269.0 tam není, asi překlep, ale dovjnásobný. Jednak asi chtěl autor napsat M296, navíc za tečkou nemá být nula, ale 1 nebo 2

Ovšem momentálně mi není jasné, co MTB uvede. Ještě před necelým týdnem tam bylo uvedeno 853 a 852 (stále to tak je jako popisky fotek, kde stojí 853.004 ČSD a 852.025 ČD).

V hlavičce ale nyní bylo změněno 852 na M296.1-2. To by znamenalo, že verze 852 vypadne (?) a bude M296.1-2, což evidentně nemůže být ČD, a pak je otázka, co bude ten druhý stroj.
Platí-li nadpis 853, tak to bude taky ČSD (?).
Má-li být ČD, pak foto nesouhlasí s popisem, protože na fotce je 852 ČD.

Tak snad se to brzy vyjasní...

Re: Novinky N 2019

PříspěvekNapsal: čtv 17 led, 2019 5:01 am
od Stanin
Na hlavičku bych moc nespoléhal. VIZ třeba H0. Tam je 853/854, M296.1-2, Aam, Bam,BRam, Baim a vyšla 852, která v hlavičce není.

Re: Novinky N 2019

PříspěvekNapsal: čtv 31 led, 2019 12:41 pm
od milan ferdián
FLEISCHMANN ČD 193 VI.epocha,str.28
Milan
https://www.trainsdepot.org/_custom_sto ... 172101.pdf

Re: Novinky N 2019

PříspěvekNapsal: pát 01 úno, 2019 3:31 pm
od Franky
Já toho Fleischmanna nechapu... Prijde s modelem se kterym rok pred tim vyjede asi ve 4 variantach Hobbytrain... To je je jak s Taurusem. Tak dlouho sliboval Railjet a pak vahal s vozy az ho zase Hobbytrain predbehl. Vse se vyprodalo a ted Hobbytrain dodelava dalsi varku viz.jejich nový katalog. Cesky Nkar si nevybira ale jejich obchodni model je mi zahadou. Pak nam zase nic ceskeho 5 let nevyrobi, protoze uz vsichni Vectrona mame a jejich bude lezak...

Re: Novinky N 2019/2020

PříspěvekNapsal: úte 17 zář, 2019 3:03 pm
od milan ferdián
FLEISCHMANN/WINTERNEUHEITEN/WINTER NEWS 2019/2020

Velkou radost určitě udělá N-kařům lokomotiva BR 064 u ČSD řada 365.4. Stačí nalepit vyleptané tabulky řady lokomotivy. Řada 365.4 byly deponovány v lokomotivních depech Bohumín, Krnov a Lipová Lázně, konkrétně 365.401, 403, 434, 437. Lokomotivy na modulové zpracování stanice Lipová Lázně může udělat další malý krůček, obohatit provoz osobních vlaků touto řadou, protože to byl jejich hlavní účel.
Milan

Re: Novinky N 2019/2020

PříspěvekNapsal: úte 17 zář, 2019 8:14 pm
od Dan Buchtela
milan ferdián píše:FLEISCHMANN/WINTERNEUHEITEN/WINTER NEWS 2019/2020

Velkou radost určitě udělá N-kařům lokomotiva BR 064 u ČSD řada 365.4. Stačí nalepit vyleptané tabulky řady lokomotivy. Řada 365.4 byly deponovány v lokomotivních depech Bohumín, Krnov a Lipová Lázně, konkrétně 365.401, 403, 434, 437. Lokomotivy na modulové zpracování stanice Lipová Lázně může udělat další malý krůček, obohatit provoz osobních vlaků touto řadou, protože to byl jejich hlavní účel.
Milan
No tak tady si dovolím oponovat, přelepení tabulky určitě stačit nebude! Ale na internetu (včetně tohoto fóra) lze najít dosti odkazů z jiných měřítek na téma úpravy BR64 na naší 365.4...

Re: Novinky N 2019/2020

PříspěvekNapsal: stř 18 zář, 2019 4:20 am
od milan ferdián
Drobné úpravy jsem moc nepočítal, proto jen ta tabulka. Rozvod, kastle zůstávají tak jak byly v reálu a to je obrovské plus :wink: .
Milan

Re: Novinky N 2019/2020

PříspěvekNapsal: stř 18 zář, 2019 5:22 am
od Dan Buchtela
milan ferdián píše:Drobné úpravy jsem moc nepočítal, proto jen ta tabulka. Rozvod, kastle zůstávají tak jak byly v reálu a to je obrovské plus :wink: .
Milan
U podstatné většiny strojů byly odstraněny předehřívače, u velké části vyměněna dýmniční vrata...to jen namátkou. To zase tak "drobné úpravy" nejsou!

Re: Novinky N 2019/2020

PříspěvekNapsal: stř 18 zář, 2019 6:03 am
od milan ferdián
Píšeš u většiny vyměněna dýmniční vrata, jo souhlas a ty kde nebyla provedena výměna? :wink:
zdroje:
http://zweirad-juergens.de/seitenaltmar ... 0ELNA.html
http://houmrovyvlaky.bluehost.cz/Galeri ... g00064.htm 365.418 Pardubice
http://www.ld-trutnov.cz/vozidla/prehle ... ivy/365-4/

Poznámka k prostřední fotografii:
Je zajímavé, že existuji dvě stejné fotografie. První s označením kořistní a druhá viz.příloha s upraveným komínem.

Re: Novinky N 2019/2020

PříspěvekNapsal: stř 18 zář, 2019 6:43 am
od hank
milan ferdián píše:Píšeš u většiny vyměněna dýmniční vrata, jo souhlas a ty kde nebyla provedena výměna? :wink:
zdroje:
http://zweirad-juergens.de/seitenaltmar ... 0ELNA.html
http://houmrovyvlaky.bluehost.cz/Galeri ... g00064.htm 365.418 Pardubice
http://www.ld-trutnov.cz/vozidla/prehle ... ivy/365-4/

Poznámka k prostřední fotografii:
Je zajímavé, že existuji dvě stejné fotografie. První s označením kořistní a druhá viz.příloha s upraveným komínem.


Máš v tom trochu chaos. 2. a 3. odkaz (Houmr a LD Trutnov) odkazují na stejnou 3. fotku, zatímco ke druhé fotce nemáš odkaz vůbec.

Re: Novinky N 2019/2020

PříspěvekNapsal: stř 18 zář, 2019 7:04 am
od milan ferdián
Hanku, chtěl jsi napsat ke třetí foto. To že jej neuvedlo LD Trutnov (foto je úplně dole) s tím já nic nezmůžu. Našel jsem další foto s původními dýmniční vraty . Lokomotiva 365.428 Stara Paka :wink: .
Milan

Re: Novinky N 2019/2020

PříspěvekNapsal: stř 18 zář, 2019 7:28 am
od hank
milan ferdián píše:Hanku, chtěl jsi napsat ke třetí foto.


Nechtěl. Tvoje odkazy na Houmra i na LD Trutnov mi ukazují tuhle fotku:

365-4-obrazek_01x.jpg
365-4-obrazek_01x.jpg (75.43 KiB) Zobrazeno 8175 krát


Mezitím jsem zjistil, že u Houmra je těch fotek víc, takže správný odkaz k Houmrovi na tvou druhou fotku je tento:
http://houmrovyvlaky.bluehost.cz/Galeri ... g00063.htm

Re: Novinky N 2019/2020

PříspěvekNapsal: stř 18 zář, 2019 7:36 am
od hank
Ale vraťme se k věci. Z těch fotek vyplývá, že demontáž předehřívačů byla zřejmě jedna z prvních věcí, které ČSD provedly u všech kořistních lokomotiv po jejich převzetí do trvalého provozu a přeznačení na 365.4. Předehřívače (a napájecí čerpadla) byly v našich podmínkách z hlediska obsluhy i údržby tak atypické, že je bylo jednodušší z kořistních lokomotiv odstranit a nahradit příslušenstvím běžným u ČSD. Pokud jde o dýmniční dveře, tak tam je asi potřeba řídit se fotkami konkrétních strojů.