Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
HonzaM píše:... Jako vánoční dárek to zřejmě vyhraje E20 integro od Piko. Je podobná Herkulesu E20 Metrans který v ČR jezdí a cenově je model velmi příznivý...
peter_vy píše:HonzaM píše:... Jako vánoční dárek to zřejmě vyhraje E20 integro od Piko. Je podobná Herkulesu E20 Metrans který v ČR jezdí a cenově je model velmi příznivý...
Tu majú priamo ER20 METRANS: http://ttmodelar.eu/index.php?route=pro ... ct_id=2308 .
TTmili píše: Nicméně výše odkazovaný Metrans Herkules od Pika se tuším už dělal, ani na stránkách ho Piko už nemá, takže kdovíjak to je s dosažitelností. Oproti tomu Kuehnův Herkules je stále dostupný, a cenový rozdíl není až takový, pojezd je nepoměrně kvalitnější (pětipólový motor, LED osvětlení, lepší zpřevodování, funkční kinematika) a i kastle vypadá o trochu líp. Tady už spíš záleží na osobních preferencích a taky jestli radši risknout čekání na aktuálně nedostupný model, nebo spíš jít do něčeho skladem. Zrovna tady ale není špatná ani jedna volba.
Se spřahly je to složitější, Piko stále používá očková spřahla (jsou na fotce Piko Herkula), ale dneska jsou už snad jediní, všichni ostatní používají něco nového. Většina buď přímo spřahla Tillig nebo Kuehn (viz fotka Metrans Herkula od Kuehna), někteří svoje (Roco požívá eNkové ex-Fleischmanní Profi spřahlo). Problém je, že třeba u Pika nejde používat žádná jiná než očková spřahla bez úprav, Taurus a Herkules nemají kinematiku, a při použití krátkých spřahel se vytlačují s ostatními vozidly nárazníky. Existuje pár řešení, Piko vyrábí origo prodloužené šachty, nebo je možné si hrát s frézkou a nalepit kinematiky Peho. Nicméně je to práce navíc a výsledek nejistý.
Zpět na Velikost TT (komunita TT)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků