Stránka 3 z 3

Re:

PříspěvekNapsal: stř 08 úno, 2017 6:37 pm
od BNSF
seven píše:Já jsem remotorizoval T679 pomocí tohoto: http://cgi.ebay.de/MABUCHIMOTOR-GETRIEB ... 19bb650d74 ,cena sice 24 Euro, ale jízdními vlastnosti se o hodně zlepšily. Přiložen byl i český návod, ale není potřeba, byla to jednoduchá práce.


Po tej remotorizacii sa ti znizila aj rychlost masinky alebo ide stale rovnako rychlo ako so starym BTTB motorcekom?

Re: Remotorizace loko od BTTB

PříspěvekNapsal: pon 12 bře, 2018 3:08 pm
od lahva
ano ano, stare pojezdy jsou k nicemu :) ... rad bych mistnim negativistum ukazal, ze kdyz se chce, vsechno jde a milion to stat nemusi, jen se ten vergl musi dat poradne do kupy :D

https://www.youtube.com/watch?v=phQPao- ... e=youtu.be

Re: Remotorizace loko od BTTB

PříspěvekNapsal: čtv 22 bře, 2018 8:31 pm
od Bezmozek
Krásnej bejček, taky se na něj chystám spolu s 365.0
Od koho je odlitek a jak jsi dělal ty červený linky?
Jo a nebyly by běhouny lepší o fous menší?

Re: Remotorizace loko od BTTB

PříspěvekNapsal: čtv 22 bře, 2018 9:24 pm
od czcharlie
Osobně jsem přestavěl čtyři mašiny BTTB - pro vnuka, mašinky jsou vyloženě hračka, takže investice v řádu deseti tisíc nepřichází v úvahu. Přestavbou prošly 2 Raguliny, Hektor a jedna BR 81. Používám čínské motorky, jen do Hektora musel kvůli velikosti přijít MIG200 train. Čínské motorky (5 pólové) se vejdou bohatě do 50 korun, ale do menších mašin (jmenovaný Hektor) se nevejdou. Obzvlášť dobré mi dorazily teď, jsou šestipólové a vůbec si nezadají s motorky Mashima. Všechny lokomotivy jsou teď úplně jiné, plynulý rozjezd od nejmenší rychlosti, dokáží jet i pomaleji než 2cm/s, samozřejmě při pulzní regulaci. Jen Hektor má stále problémy na výměnách, ale s tím už asi nikdo nic nedokáže udělat.
Takže za mě, pokud je doma vozový park BTTB několik lokomotiv a asi 20 vozů a vláčky mají sloužit jako hračka, se přestavba určitě vyplatí. Ani u jedné mašiny výměna motoru netrvala déle než půl hodiny, do hřídelí motorků jsem vybrousil zářezy takže jsou použity původní převody bez jakékoli změny.

Re: Remotorizace loko od BTTB

PříspěvekNapsal: pát 23 bře, 2018 8:10 am
od lahva
Bezmozek píše:Krásnej bejček, taky se na něj chystám spolu s 365.0
Od koho je odlitek a jak jsi dělal ty červený linky?
Jo a nebyly by běhouny lepší o fous menší?


diky..365 mam v supleti taky..tam se toho ostatne najde :D , snad casem...odlitek je od cize/tomka, ale u dalsiho budu radikalnejsi a ten hnusnej kompresor z BR92 a turbinka pujdu taky pryc a misto nich neco lepsiho, doplnky rucni prace ze zbytku, bude ale u DH-loko doplnkovy lept za nedlouho....linky jsou od jacka, skoda, ze s tim sekl, ale najdou se jini :wink: ... behouny jsou z BR65, ty jsem mel doma, pujdou casem vymenit za behouny z BR86, ty jsou jen o 0,3mm mensi nez by mely byt, stavajici jsou o 1mm vetsi, vim o tom ... motor je trikotvova tilligova kostka, zadnych 5 kotev :P

Re: Remotorizace loko od BTTB

PříspěvekNapsal: ned 08 dub, 2018 8:37 pm
od lahva
přihodím ještě jeden ... jedinej problém jsou ty dvojkolí, vybrat 4ks co nešmajdaj je zázrak :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=5CE1Zy3 ... e=youtu.be

Re: Remotorizace loko od BTTB

PříspěvekNapsal: pon 16 led, 2023 6:11 am
od tygr.lev
czcharlie píše:Osobně jsem přestavěl čtyři mašiny BTTB - pro vnuka, mašinky jsou vyloženě hračka, takže investice v řádu deseti tisíc nepřichází v úvahu. Přestavbou prošly 2 Raguliny, Hektor a jedna BR 81. Používám čínské motorky, jen do Hektora musel kvůli velikosti přijít MIG200 train. Čínské motorky (5 pólové) se vejdou bohatě do 50 korun, ale do menších mašin (jmenovaný Hektor) se nevejdou. Obzvlášť dobré mi dorazily teď, jsou šestipólové a vůbec si nezadají s motorky Mashima. Všechny lokomotivy jsou teď úplně jiné, plynulý rozjezd od nejmenší rychlosti, dokáží jet i pomaleji než 2cm/s, samozřejmě při pulzní regulaci. Jen Hektor má stále problémy na výměnách, ale s tím už asi nikdo nic nedokáže udělat.
Takže za mě, pokud je doma vozový park BTTB několik lokomotiv a asi 20 vozů a vláčky mají sloužit jako hračka, se přestavba určitě vyplatí. Ani u jedné mašiny výměna motoru netrvala déle než půl hodiny, do hřídelí motorků jsem vybrousil zářezy takže jsou použity původní převody bez jakékoli změny.

Zdravím, nebyly by nějaké podrobnosti, odkaz na motorek, klidně do mejlu tygr.lev@seznam.cz :-)