Remotorizace loko od BTTB

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re:

Příspěvekod BNSF » stř 08 úno, 2017 6:37 pm

seven píše:Já jsem remotorizoval T679 pomocí tohoto: http://cgi.ebay.de/MABUCHIMOTOR-GETRIEB ... 19bb650d74 ,cena sice 24 Euro, ale jízdními vlastnosti se o hodně zlepšily. Přiložen byl i český návod, ale není potřeba, byla to jednoduchá práce.


Po tej remotorizacii sa ti znizila aj rychlost masinky alebo ide stale rovnako rychlo ako so starym BTTB motorcekom?
BNSF
 
Příspěvky: 1
Registrován: úte 24 pro, 2013 12:53 am

Re: Remotorizace loko od BTTB

Příspěvekod lahva » pon 12 bře, 2018 3:08 pm

ano ano, stare pojezdy jsou k nicemu :) ... rad bych mistnim negativistum ukazal, ze kdyz se chce, vsechno jde a milion to stat nemusi, jen se ten vergl musi dat poradne do kupy :D

https://www.youtube.com/watch?v=phQPao- ... e=youtu.be
TT DCC eIII.-IV. do r82

http://lahva01.rajce.idnes.cz/
lahva
 
Příspěvky: 66
Registrován: čtv 11 zář, 2014 12:08 pm

Re: Remotorizace loko od BTTB

Příspěvekod Bezmozek » čtv 22 bře, 2018 8:31 pm

Krásnej bejček, taky se na něj chystám spolu s 365.0
Od koho je odlitek a jak jsi dělal ty červený linky?
Jo a nebyly by běhouny lepší o fous menší?
:twisted: BTTB - Bad To The Bone :lol:
Uživatelský avatar
Bezmozek
 
Příspěvky: 160
Registrován: pon 24 bře, 2014 12:02 pm
Bydliště: Praha

Re: Remotorizace loko od BTTB

Příspěvekod czcharlie » čtv 22 bře, 2018 9:24 pm

Osobně jsem přestavěl čtyři mašiny BTTB - pro vnuka, mašinky jsou vyloženě hračka, takže investice v řádu deseti tisíc nepřichází v úvahu. Přestavbou prošly 2 Raguliny, Hektor a jedna BR 81. Používám čínské motorky, jen do Hektora musel kvůli velikosti přijít MIG200 train. Čínské motorky (5 pólové) se vejdou bohatě do 50 korun, ale do menších mašin (jmenovaný Hektor) se nevejdou. Obzvlášť dobré mi dorazily teď, jsou šestipólové a vůbec si nezadají s motorky Mashima. Všechny lokomotivy jsou teď úplně jiné, plynulý rozjezd od nejmenší rychlosti, dokáží jet i pomaleji než 2cm/s, samozřejmě při pulzní regulaci. Jen Hektor má stále problémy na výměnách, ale s tím už asi nikdo nic nedokáže udělat.
Takže za mě, pokud je doma vozový park BTTB několik lokomotiv a asi 20 vozů a vláčky mají sloužit jako hračka, se přestavba určitě vyplatí. Ani u jedné mašiny výměna motoru netrvala déle než půl hodiny, do hřídelí motorků jsem vybrousil zářezy takže jsou použity původní převody bez jakékoli změny.
czcharlie
 
Příspěvky: 344
Registrován: čtv 15 pro, 2016 10:42 pm

Re: Remotorizace loko od BTTB

Příspěvekod lahva » pát 23 bře, 2018 8:10 am

Bezmozek píše:Krásnej bejček, taky se na něj chystám spolu s 365.0
Od koho je odlitek a jak jsi dělal ty červený linky?
Jo a nebyly by běhouny lepší o fous menší?


diky..365 mam v supleti taky..tam se toho ostatne najde :D , snad casem...odlitek je od cize/tomka, ale u dalsiho budu radikalnejsi a ten hnusnej kompresor z BR92 a turbinka pujdu taky pryc a misto nich neco lepsiho, doplnky rucni prace ze zbytku, bude ale u DH-loko doplnkovy lept za nedlouho....linky jsou od jacka, skoda, ze s tim sekl, ale najdou se jini :wink: ... behouny jsou z BR65, ty jsem mel doma, pujdou casem vymenit za behouny z BR86, ty jsou jen o 0,3mm mensi nez by mely byt, stavajici jsou o 1mm vetsi, vim o tom ... motor je trikotvova tilligova kostka, zadnych 5 kotev :P
TT DCC eIII.-IV. do r82

http://lahva01.rajce.idnes.cz/
lahva
 
Příspěvky: 66
Registrován: čtv 11 zář, 2014 12:08 pm

Re: Remotorizace loko od BTTB

Příspěvekod lahva » ned 08 dub, 2018 8:37 pm

přihodím ještě jeden ... jedinej problém jsou ty dvojkolí, vybrat 4ks co nešmajdaj je zázrak :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=5CE1Zy3 ... e=youtu.be
TT DCC eIII.-IV. do r82

http://lahva01.rajce.idnes.cz/
lahva
 
Příspěvky: 66
Registrován: čtv 11 zář, 2014 12:08 pm

Re: Remotorizace loko od BTTB

Příspěvekod tygr.lev » pon 16 led, 2023 6:11 am

czcharlie píše:Osobně jsem přestavěl čtyři mašiny BTTB - pro vnuka, mašinky jsou vyloženě hračka, takže investice v řádu deseti tisíc nepřichází v úvahu. Přestavbou prošly 2 Raguliny, Hektor a jedna BR 81. Používám čínské motorky, jen do Hektora musel kvůli velikosti přijít MIG200 train. Čínské motorky (5 pólové) se vejdou bohatě do 50 korun, ale do menších mašin (jmenovaný Hektor) se nevejdou. Obzvlášť dobré mi dorazily teď, jsou šestipólové a vůbec si nezadají s motorky Mashima. Všechny lokomotivy jsou teď úplně jiné, plynulý rozjezd od nejmenší rychlosti, dokáží jet i pomaleji než 2cm/s, samozřejmě při pulzní regulaci. Jen Hektor má stále problémy na výměnách, ale s tím už asi nikdo nic nedokáže udělat.
Takže za mě, pokud je doma vozový park BTTB několik lokomotiv a asi 20 vozů a vláčky mají sloužit jako hračka, se přestavba určitě vyplatí. Ani u jedné mašiny výměna motoru netrvala déle než půl hodiny, do hřídelí motorků jsem vybrousil zářezy takže jsou použity původní převody bez jakékoli změny.

Zdravím, nebyly by nějaké podrobnosti, odkaz na motorek, klidně do mejlu tygr.lev@seznam.cz :-)
tygr.lev
 
Příspěvky: 3
Registrován: pát 06 led, 2023 5:39 am

Předchozí

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků