Diskuze - Novinky TT 2015

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: Novinky TT 2015

Příspěvekod j p » úte 24 lis, 2015 3:31 pm

Tkadlec Jaroslav píše:a já bych koupil nesložené dva modely a myslím ,že by bylo víc zájemců obtisky taky


Ozval jste se jen vy.
Pro dva lidi to asi nema smysl delat. Pan Hadler by byl ochoten prodat 50 kusu nenabarvenych cisteren.
Co s obtisky? Ja bohuzel nemam pristup k archivum v CR.
Velikost TT: 1. Pennsylvania Railroad 1940-1960 2. CSD 1946-1993
j p
 
Příspěvky: 442
Registrován: čtv 30 pro, 2010 1:54 pm
Bydliště: Dansko

Re: Novinky TT 2015

Příspěvekod Tkadlec Jaroslav » úte 24 lis, 2015 3:42 pm

j p píše:Ozval jste se jen vy.
Pro dva lidi to asi nema smysl delat. Pan Hadler by byl ochoten prodat 50 kusu nenabarvenych cisteren.
Co s obtisky? Ja bohuzel nemam pristup k archivum v CR.

ok
Tkadlec Jaroslav
 
Příspěvky: 1086
Registrován: sob 19 pro, 2009 1:38 pm
Bydliště: Javorník u Jeseníku

Re: Diskuze - Novinky TT 2015

Příspěvekod Trainmaniak » stř 25 lis, 2015 12:24 pm

Tak jsem zpracoval recenzi Uaoos-y: http://www.trainmania.info/vozy.html#uaoos-y

uaoos-y-17.jpg
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1463
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

Re: Diskuze - Novinky TT 2015

Příspěvekod albatros » čtv 26 lis, 2015 8:53 am

V 99% pro německý trh. Echt český modelář musí čekat na 840 a (kvalitní) Bardotku několik let.
albatros
 
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 01 říj, 2015 11:35 am

Re: Diskuze - Novinky TT 2015

Příspěvekod trainzjohny » čtv 26 lis, 2015 11:28 am

Jo, na bardotku se těším a také na BDs které už mělo být a stále není :( Nechce se mi kupovat tilligovo, když mám jejich A+B+B.
Jsem začátečník,mám TT ovládané z21 a mobilem.Flotila čítá 6 lokomotiv-377.0,749,750,753,754 a BR18.
trainzjohny
 
Příspěvky: 83
Registrován: pát 17 dub, 2015 10:19 am

Re: Diskuze - Novinky TT 2015

Příspěvekod Lubomír » stř 09 pro, 2015 12:50 am

Je pěkné, že se nám nyní dostávají s velkou slávou do rukou modely z 30 let staré formy nastříkané do popisu ČSD. V době, kdy lze stejné typy modelů opatřit u konkurenčního výrobce v detailech odpovídající současnosti z toho moc velkou radost ovšem nemám.

Namátkou k porovnání:

http://ttmodelar.eu/index.php?route=pro ... ct_id=7026
http://ttmodelar.eu/index.php?route=pro ... t_id=10980

http://ttmodelar.eu/index.php?route=pro ... /index.php?
http://ttmodelar.eu/index.php?route=pro ... ct_id=4541 (sice ne oppeln, ale jezdil u nás i bremen)
Lubomír
 
Příspěvky: 203
Registrován: ned 20 črc, 2008 5:45 pm

Re: Diskuze - Novinky TT 2015

Příspěvekod Trainmaniak » stř 09 pro, 2015 5:47 am

Jen doplňková informace: Projížděl jsem kataloy a poprvé se Oppeln od Tilliga objevil v katalogu na rok 1998 jako kooperace s firmou Köhler-TT (str. 53) - http://as.rumia.edu.pl/tt/kat/katalogi. ... 3&kat=1998
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1463
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

Re: Diskuze - Novinky TT 2015

Příspěvekod Lubomír » stř 09 pro, 2015 6:26 am

Jasně, oppeln začali vyrábět v roce 1998 za použití kastle z formy z roku 1959
http://as.rumia.edu.pl/tt/kat/katalogi. ... 7&kat=1959
V tom roce 1998 byl nový asi jen podvozek. Přeměřovat ten model raději nebudu, jestli to sedí na skutečný oppeln nebo bych zase zjistil něco, co nechci.
Nechápu, proč toto firma, která je schopna vyrobit i velice zdařilé modely, dělá.
Lubomír
 
Příspěvky: 203
Registrován: ned 20 črc, 2008 5:45 pm

Re: Diskuze - Novinky TT 2015

Příspěvekod Trainmaniak » stř 09 pro, 2015 6:36 am

Protože šetří. Pomocný osobák MCi je taky kratší, než by měl být. Přeci nebudou dělat novou formu, když je to "jen pár milimetrů". :)
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1463
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

Re: Diskuze - Novinky TT 2015

Příspěvekod radeksindy » stř 09 pro, 2015 3:29 pm

Přeměřovat ten model raději nebudu, jestli to sedí na skutečný oppeln nebo bych zase zjistil něco, co nechci.

Oppeln vznikl převzetím skříně z vozu typu Kassel na nový podvozek s rozvorem 6 m. Hlavní rozdíl spočívá v konstrukci, Kassel je nýtovaný, Oppeln svařovaný. Takže rozměry sedí, ale ne vzhled (nejvíce je to vidět na dveřích).
radeksindy
 
Příspěvky: 2515
Registrován: stř 25 dub, 2007 12:50 pm

Re: Diskuze - Novinky TT 2015

Příspěvekod _lt_ » stř 16 pro, 2015 8:54 am

Nevím jestli se jedná o novinku, ale já to objevil poprvé
http://ttmodelar.eu/index.php?route=product/product&manufacturer_id=33&product_id=11529

Vozila tato cisterna něco jiného než pohonné hmoty? Zkoušel jsem tuhle informaci nalézt na internetu, jenže když ji tam nikdo nenapíše nejde taky najít. Ostatně ani já ve svém okolí tuhle cisternu s ničím jiným než naftou neviděl.

Existovali nějaké jiné silniční cisterny na různé chemikálie? Já si vybavuji pouze Tatry nebo Tatry s návěsem a pak různé fekály. U mě v okolí se totiž ani žádné chemikálie nevozili.
_lt_
 
Příspěvky: 162
Registrován: úte 19 čer, 2012 11:46 am

Re: Diskuze - Novinky TT 2015

Příspěvekod Tkadlec Jaroslav » stř 16 pro, 2015 9:15 am

tady byl ACHP podnik a postřiky se dělali s Ifama traktorem atd

http://agroseznam.cz/images_inzeraty/28369_1.jpg
http://www.agropo.sk/pictures/IFApostr2.jpg
https://i.ytimg.com/vi/iJK3rFk1oNg/hqdefault.jpg

jsou i modernější ,ale asi se bavíš taky čsd a IV epochou
Tkadlec Jaroslav
 
Příspěvky: 1086
Registrován: sob 19 pro, 2009 1:38 pm
Bydliště: Javorník u Jeseníku

Re: Diskuze - Novinky TT 2015

Příspěvekod Jarda H. » stř 16 pro, 2015 9:48 am

Z dětství pamatuji autocisterny na mléko a hlavně na pivo, byly to Š-706RT (však máme ve městě pivovar :lol: ), ale to jsou tvarově zcela jiné nástavby než model v odkazu, co uvádíš ...
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2795
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Re: Diskuze - Novinky TT 2015

Příspěvekod _lt_ » stř 16 pro, 2015 9:56 am

Jardo díky, myslím tuhle dobu. JZD si to odváželo z nádraží třeba ve 12ti tunovém fekálu. Co třeba ale jezdilo sem:
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/1510722-sanace-uzemi-zamoreneho-perchlorem-se-priblizila
kde píšou o přečerpávání perchlorethylenu či trychlorethylenu přímo u skladiště na nádraží do silničních cisteren. Co třeba vím, tak takovej cutisin v Jilemnici si jezdil traktorem s vlečkou pro čpavek do Pardubic. Podle mého moc asi možností nebylo, než nějakej fekál uspůsobenej pro převoz čehosi z nádraží.
_lt_
 
Příspěvky: 162
Registrován: úte 19 čer, 2012 11:46 am

Re: Diskuze - Novinky TT 2015

Příspěvekod Tkadlec Jaroslav » stř 16 pro, 2015 2:05 pm

přesně oni to neřešili fekál se vyplách a hotovo nic speciálního nebylo
Tkadlec Jaroslav
 
Příspěvky: 1086
Registrován: sob 19 pro, 2009 1:38 pm
Bydliště: Javorník u Jeseníku

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků