Stránka 2 z 2

Re: Revitalizace cisteren BTTB/Zeuke

PříspěvekNapsal: úte 09 led, 2018 11:52 am
od TTmili
Však Radek použil jiné podvozky než BTTB (které představují jakýsi poválečný německý typ, obdobu našich 26-2), a to HekTTorův 26-2.8 na kterém upravil kruhové otvory.
A ještě k 26-2.4, z fotek to tak sice vypadá, ale není tomu tak. Zmíněné 26-2 vznikly po válce z německých podvozků (mimo jiné byly i na vanových tendrech pro BR52), a sice mohly být i s kluznými ložisky, ale už jiného typu (zapouzdřené s mazivem doplňovaným jinak než naléváním). Nicméně je zajímavé vidět, že ony německé podvozky z kterých naše 26-2 vycházely, se u nás objevovaly již před válkou, a dokonce snad i na u nás vyráběných vozech.

Re: Revitalizace cisteren BTTB/Zeuke

PříspěvekNapsal: úte 09 led, 2018 1:08 pm
od Bedlisch
j p píše:[Takze kdyz je tak krasne predelana do predvalecneho nateru

A proč je na tom předválečném nátěru uvedeno Váženo Kp 18.2.46 :)

Re: Revitalizace cisteren BTTB/Zeuke

PříspěvekNapsal: úte 09 led, 2018 4:13 pm
od Radek Strnad
Ta cisterna je poválečná(ep.IIIa). Společnost VDP si jich koupila 10ks s konc. čísly 036-045 a to v roce 1945, ale už v roce 46 jich 8ks prodala a zůstaly tedy jen dvě 044 a 045.

Re: Revitalizace cisteren BTTB/Zeuke

PříspěvekNapsal: stř 10 led, 2018 11:24 am
od jardaficz
Zdravím pánové. Jen se chci zeptat. Potřebuji cisternový vůz pro přepravu nafty ke zbrojení a napadlo mě, zda jde na něco takového předělat právě dvouosá cisterna od bttb? Ještě mám jednu čtyřosou s tím nápisem při angažmá. Stačí jen označení vozu a více si najdu. Ep. III A IV. Čsd