BR 91 = 335.1 ČSD v TT?

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: BR 91 = 335.1 ČSD v TT?

Příspěvekod hank » stř 09 črc, 2014 10:35 am

radula63: Máš ode mě SZ.
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.
hank
 
Příspěvky: 6107
Registrován: stř 24 čer, 2009 4:43 pm

Re: BR 91 = 335.1 ČSD v TT?

Příspěvekod Radek Strnad » stř 09 črc, 2014 1:43 pm

Ještě doplním, že modely JATT a patrně i JAGO měly motorek se setrvačníkem. To, co pak vyráběl Modelbahnmanufaktur Sebnitz bylo s týmiž motorky, ale bez setrvačníku. Takto to bylo u několika mých BR89, které jsem přebastlil na 312.8500. Předpokládám, že BR91 to měly stejně. Setrvačník je ovšem malý a u relativně těžkého modelu není jeho vliv poznat.
KYKLOP68
Uživatelský avatar
Radek Strnad
 
Příspěvky: 1187
Registrován: čtv 21 led, 2010 5:44 pm
Bydliště: Kostelec n.Čern.lesy

Re: BR 91 = 335.1 ČSD v TT?

Příspěvekod hank » pát 22 srp, 2014 5:59 pm

Tak já tedy hlásím, že mašinka (původem z výroby Albatrosu, jestli jsem to správně pochopil) už je doma, za což patří velký dík především kolegovi, který sem chodí pod nickem radula63. On mi ji totiž nejen sehnal, ale i na ni namontoval spřáhla "up-to-date". Dík ale patří i Jeffu Hopperovi, který na ni upozornil.

První dojem je veskrze pozitivní, na narychlo sestaveném oválu z kühnovských kolejí jela i při nízkých rychlostech v obou směrech úplně plynule, a to i v čistě analogovém režimu bez pulsního adaptéru. Až bude trochu víc času, dám sem další informace.
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.
hank
 
Příspěvky: 6107
Registrován: stř 24 čer, 2009 4:43 pm

Předchozí

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků