hank píše: .... . Až se vrátím, zkusím k tomu napsat víc.
Což je dobře, díky předem za další info z historie železnice, těch není nikdy dost
Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
hank píše: .... . Až se vrátím, zkusím k tomu napsat víc.
radekkrupka píše:Kdo z vás splňuje to, že: ...
Pavel Čáp píše: Jako třetí příklad bych uvedl Smidary. Opět původně mezilehlá stanice na trati Rakouské severozápadní se časem stala i výchozí pro dnes již zrušenou lokálku do Smidar. I zde vzniklo pro lokálku samostatné kolejiště s vlastní výpravní budovou a vlastním skladištěm.
chameleon píše:Milane ta skladištní kolej byla z půlky manipulační a z půlky dopravní pro vlaky do/z V.V.
Pavel Čáp píše: Budova podle normálie OLEG v Toužimi určitě ne, lokálka z Rakovníka do Bečova je mladšího data, spadá do období vzniku tzv. svépomocných místních drah. V Toužimi je lokálková klasika 16/H bez verandy.
Pavel Čáp píše: Zda byly ty dvě koleje ve Smidarech v kolejišti místní dráhy dříve propojeny, jest otázkou, na kterou hledám, leč nenacházím odpověď. Nenašel jsem ji při pochůzce v terénu, jednoznačnou odpověď nedá ani letecký pohled na Mapách.cz. Při organizaci dopravy, kdy na lokálce pendloval sólo motoráček a manipulák zajížděl přímo od Chlumce, ty šturcy nebyly problémem. Ovšem, pokud se mělo v kolejišti místní dráhy objíždět, musela být manipulace při takovém uspořádání, mírně řečeno, nepohodlná. Pokud tam ta spojka dříve byla, je otázkou, proč ji zlikvidovali.
Zpět na Velikost TT (komunita TT)
Uživatelé procházející toto fórum: 951, Pawlik a 26 návštevníků