BohousP píše:Pokud tomu odpovídá kvalita provedení, nedovolím si tvrdit, že 500 za autíčko je moc v porovnání s vagonkem za 900 Kč.
........................................No tedy při tom porovnání tam ten rozdíl vidím. A to vcelku velký. Ten vagón za 900,- Kč(jsou i levnější)zařadím do vlaku, jezdím s ním, může třeba i svítit a zhasínat, můžu s ním posunovat ke složišti/rampě, nandat/sundat náklad. Autíčko za pětikilo někam zaparkuju a tam bude jako statický model, který se(kvůli malým rozměrům) v kontextu celého kolejiště naprosto ztratí. Samozřejmě můžu ho taky podomácku teoreticky "rozsvítit", snad i sundat/nandat náklad, ale zase to bude jen svítící statický model, takže skoro nesmysl. Takových pětikil mám po kolejišti " poházených" asi deset, a já, ani nikdo z kamarádů si jich prostě nevšimne, pokud na ně neupozorním. Jediné, co občas přiláká pozornost, jsou Stalinec nebo jeřáb či bagr od Permo Modell, které jsou "větší" a mají zajímavou nástavbu nebo auto naložené na vagónu. Takže když to sečtu, mám na kolejišti za 5.000,-Kč auta, o kterých ani nevím, že je mám. Za ty peníze jsem mohl mít parní lokomotivu, která by mi nadělala víc parády a " provozních zážitků". Ale je každého věc, do čeho směřuje své investice. Já jsem z těch, co na kolejišti preferuje kolejová vozidla a auta jdou až ve...…..páté? linii a míře pouze toho nejnutnějšího. Kdo dělá dioramata, je v jiné situaci, neboť na malém prostoru taková věc více vynikne.