Firma MTB a velikost TT

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: Diskuze - novinky TT 2016

Příspěvekod Radek Strnad » stř 20 dub, 2016 12:28 pm

Tedy upřímně pánové, čekal jsem větší ohlas. Na to, jak plamenné diskuze proběhly jak k TT tak i H0 vyrobeným modelům, je tu nějaké ticho, krom vymýšlení a hledání důvodů, proč chyby na nehotovém modelu nevytknout. No, generálů se v našich zeměpisných šířkách rodilo vždy hodně. Snad bychom je mohli i exportovat. Bohužel jsou to většinou ti generálové "po bitvě" a nejsem si jist, zda by o takové byl zrovna zájem. Padala tu slova o neexistující zpětné vazbě ze strany výrobce, ale ona nějak vázne i ta zpětná vazba od zákazníků, že...... :( Čekal bych právě od těch největších kritiků návrhy, jak to či ono zlepšit/změnit, co je tedy špatně, kde je nutný kompromis.......atd....atd. Pevně tedy věřím, že po vyrobení modelu, nás ostatní na DF, ušetří tito bijci další žumpy, která tu občas nad MTB proběhne, když tedy k připravenému modelu nic nemají nebo tedy zlomili tu hůl. :roll:
KYKLOP68
Uživatelský avatar
Radek Strnad
 
Příspěvky: 1187
Registrován: čtv 21 led, 2010 5:44 pm
Bydliště: Kostelec n.Čern.lesy

Re: Diskuze - novinky TT 2016

Příspěvekod TTmili » stř 20 dub, 2016 1:02 pm

Nedá mi to, když všichni tak usilovně chcete chyby, ale některé jsem už zmiňoval. Na 714 se s dovolením vybodnu, ta už zmršená je, neb prý rám a světla už jsou hotové, takže tu mašinu už nic nezachrání.
K T458.1 bych ale něco řekl, možná to ještě nebude úplně ztraceno (óóó jak jsem bláhový že tomu už po páté věřím). Předně pokud MTB chce nějakou odezvu, tak ať vyvěsí náhledy z kolma a ze všech pěti stran lokomotivy, jinak se u tak členité mašiny nehneme. A taky by nebylo marné na stránky napsat, že 3D náhledy jsou k dispozici veřejností pro zlepšení kvality modelu. Každopádně z toho co je vidět, vezmu to odvrchu:
1) Na střeše jsou opět ploché dekly nad motorem. To je pro toho kresliče fakt takovej problém nakreslit jehlan?
2) Možná je to za tím asi tak trojnásobně silnějším mezichladičem vzduchu blbě vidět, ale žaluzie výdechu ventilátoru jsou také ploché? Tam je ta šikmost normárně ještě znatelnější než u těch deklů.
3) Číslo opět (jako u H0) nebude osvětleno? No tak to byste s tím měli začít něco taky dělat, kabinu osvětlovat (navíc když je tam nacpaný reprák) je nesmysl a plácá se na to funkční výstup dekodéru, na osvětlení čísla stačí dvě diody a jedna LEDka, plus potištěný světlovod ve tvaru tabulky a v celé šíři představku, mám to tak u svojeho leptaného Hektora k plné spokojenoti.
4) Kde je probůh aspoň nějaká plasticita na bokách? V tom náhledu u T458.1190 to vypadá jak kdyby kromě žaluzií byl celý představek skoro plochý.
5) Proč znova okna na kabině, stejně jako v H0? Kritizováno to bylo už tehdy tak proč je to zas nakresleno blbě? Prostřední okno není o tolik širší, a je stejně vysoké jak ty boční, jen je zapuštěné. Naopak ty boční jsou daleko širší než je na té omalovánce od MTB. A i kdybych tohle pominul, tak proč jsou okna na straně II. stanoviště posunuté k druhému konci kabiny? Ten užší sloupek má být vždycky tam kde je pult (brzdič).
6) Rám je totální katastrofa co se detailů týče, tady nebudu snad ani nic komentovat, spíš jen doporučím vzít si metr, papírek a tužku, a najít prvního hektora a celý bok rámu si oměřit a znova nakreslit! Hektorů jezdí po republice víc než dost, tak hurá do práce.
7) Rozměrově buď nesedí šířka podvozků nebo šířka rámu, co z toho je mi upřímně jedno, ale něco s tím koukejte udělat, na ty utopené masky podvozků se nedá dívat ani u Kocoura, natož tady.
8) No a když jsem u podvozků, tak si dejte ještě trochu záležet na maskách, ať se dají aspoň trochu porovnávat s jakoukoliv konkurencí, když nic jiného, tak to chce aspoň solidnějc naznačit brzdovou výstroj a tahla pod kývačkama, to co je na současných podvozkách je děs.

K rozměrům se vyjádřit nemůžu, z 3D náhledu není tolik patrné jestli uletěla šířka, délka nebo cokoliv jiného, ale vážně doporučuju pohlídat si šířku rámu, podvozků a představků, pokud jedno jediné z toho nebude sedět, jde celá mašina do kytek, na těhle proporcích totiž celá stojí! A taky bych ještě pohlídal výšku, střešní část (hlavně co se kabiny týče) mi přijde vyšší než by měla být.

Tak a teď do mě s tím co všechno nedokážu poznat z pár obrázků, že to tak přece vůbec není, že nemůžu mít v oku šupleru a kdesi cosi. Ale sami jste chtěli vyjádření, tak tady ho máte, a teď chci vyjádření já :!: .
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1688
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Re: Firma MTB a velikost TT

Příspěvekod Donatelli » stř 20 dub, 2016 3:41 pm

No já už nad nimi zlomil hůl ! Po koupi prvního brejlovce ( Cargo ) už opravdu ne. Nejsem žádný počítač nýtů, o sobě tvrdím že nerozeznám trojkového od čtyřkového brejlovce, ale mě vadí přístup firmy. Když jsem koupil to Cargo ještě alespoň někdo reagoval. Měl jsem svízel u dolepovacích dílů. Rámeček byl křehký a nedalo se nic z něj vyříznout. Po dvou E:mailech jsem vše s p. Báňou vyřešil a díly dostal. Ještě jsem doporučil u příštích modelů udělat větší vzdálenost mezi nimi, aby to šlo lépe použít. Na modelu mě vadila jedna zásadní věc a to sice jeho rychlost. Je mě vcelku jedno, jestli to je správně nebo špatně, ale lokomotiva jezdí o cca 30% pomaleji než všechny ostatní od jiných výrobců a to mě vadí. Rozhodnul jsem se, že si už od MTB nic nekoupím. Následně jsem se dočetl a doslechl, že modely od MTB mají rozměrové a pohledové chyby. Fajn, to bych asi přežil, pokud to není teda něco zásadního, ale zase všude čtu a slyším nekomunikují. Spousta chyb se dala napravit.... A teď moje poslední zkušenost? Nabízel jsem výrobci, že mohu detailně nafotit T 458.1141... odezva ŽÁDNÁ !!!. Tak proč bych někam něco psal. Pan Báňa si to udělá jak chce, kdy chce v kvalitě jakou bude chtít a názory možných budoucích zákazníků ho asi nezajímají. Takže třeba i proto už nikdo nic nepíše. Proč, když to nemá žádný smysluplný dopad. Já za sebe můžu napsat že MTB přeju hodně zdaru a úspěchů, ale já si MTB kupovat nebudu. I kdybych měl na tu zamráču od Kűhna čekat ještě 5 let. Záruka nějaké kvality a hlavně komunikace ( třeba kvůli dostupnosti náhradních dílů ) je pro mě víc, než mít model s kterým budu hrát loterii jestli a kdy se na něm něco pokazí, jak bude stříknutý a jestli bude alespoň teoretická možnost na něj někdy něco sehnat...
Donatelli
 
Příspěvky: 355
Registrován: sob 17 kvě, 2008 6:50 pm

Re: Firma MTB a velikost TT

Příspěvekod Jacek » stř 20 dub, 2016 4:52 pm

Donatelli píše:...I kdybych měl na tu zamráču od Kűhna čekat ještě 5 let. Záruka nějaké kvality a hlavně komunikace ( třeba kvůli dostupnosti náhradních dílů ) je pro mě víc, než mít model s kterým budu hrát loterii jestli a kdy se na něm něco pokazí, jak bude stříknutý a jestli bude alespoň teoretická možnost na něj někdy něco sehnat...

Nejsem ničí příznivce ani odpůrce, ale dovolím si na toto reagovat. Taky jsem byl kritikem, ale poněkud jsem vystřízlivěl. Kuehn je zcela opačný extrém. Byly prezentovány 3D modely bert, fotografie upravených brejlovců, atd. Ale tím to taky skončilo. Brejlovci nikde, berty v nedohlednu. Ty přípomínky? Psal jsem kvůli elektronice, prastarému rozhraní 6-pin a nemožnosti model solidně ozvučit. Bohužel bez výsledku, 6-pin zůstane. A ta dostupnost náhradních dílů? Můžete prozradit kde? Chtěl jsem dvojkolí bez bandáží, ale jaksi žádné náhradní díly Kuehn objednat nelze :!: Takže až odejde cokoliv, můžeme dát lokomotivu do vitríny...
A s tou kvalitou je to taky diskutabilní. Např. u Herkulů a Bastardů je sice pětipólový motor, ovšem slabý. Lokomotiva se ve stoupání se soupravou skoro zastaví, zátěžová regulace dekodéru si s tím neporadí...

Těch fotek jsem jiným taky naposílal, ale evidentně přístup jakéhokoliv výrobce je stejný, všichni si udělají nebo neudělají co chtějí, o (ne)komunikaci nemluvě.
Uživatelský avatar
Jacek
 
Příspěvky: 888
Registrován: sob 20 led, 2007 10:03 pm
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Re: Firma MTB a velikost TT

Příspěvekod zderem » stř 20 dub, 2016 5:46 pm

Ještě bych doplnil TTmiliho. Mě do očí nejvíce bijí ty odporné svislé rantly na nádrži. Na bangli jsou podle fotek také. Na 3D návrhu T458.1, jak se zdá, je to stejné.
zderem
 
Příspěvky: 97
Registrován: pát 27 led, 2012 3:03 pm

Re: Firma MTB a velikost TT

Příspěvekod petrha » pát 22 dub, 2016 11:34 am

Donatelli píše:No já už nad nimi zlomil hůl ! Po koupi prvního brejlovce ( Cargo ) už opravdu ne. Nejsem žádný počítač nýtů, o sobě tvrdím že nerozeznám trojkového od čtyřkového brejlovce, ale mě vadí přístup firmy. Když jsem koupil to Cargo ještě alespoň někdo reagoval. Měl jsem svízel u dolepovacích dílů. Rámeček byl křehký a nedalo se nic z něj vyříznout. Po dvou E:mailech jsem vše s p. Báňou vyřešil a díly dostal. Ještě jsem doporučil u příštích modelů udělat větší vzdálenost mezi nimi, aby to šlo lépe použít. Na modelu mě vadila jedna zásadní věc a to sice jeho rychlost. Je mě vcelku jedno, jestli to je správně nebo špatně, ale lokomotiva jezdí o cca 30% pomaleji než všechny ostatní od jiných výrobců a to mě vadí. Rozhodnul jsem se, že si už od MTB nic nekoupím. Následně jsem se dočetl a doslechl, že modely od MTB mají rozměrové a pohledové chyby. Fajn, to bych asi přežil, pokud to není teda něco zásadního, ale zase všude čtu a slyším nekomunikují. Spousta chyb se dala napravit.... A teď moje poslední zkušenost? Nabízel jsem výrobci, že mohu detailně nafotit T 458.1141... odezva ŽÁDNÁ !!!. Tak proč bych někam něco psal. Pan Báňa si to udělá jak chce, kdy chce v kvalitě jakou bude chtít a názory možných budoucích zákazníků ho asi nezajímají. Takže třeba i proto už nikdo nic nepíše. Proč, když to nemá žádný smysluplný dopad. Já za sebe můžu napsat že MTB přeju hodně zdaru a úspěchů, ale já si MTB kupovat nebudu. I kdybych měl na tu zamráču od Kűhna čekat ještě 5 let. Záruka nějaké kvality a hlavně komunikace ( třeba kvůli dostupnosti náhradních dílů ) je pro mě víc, než mít model s kterým budu hrát loterii jestli a kdy se na něm něco pokazí, jak bude stříknutý a jestli bude alespoň teoretická možnost na něj někdy něco sehnat...

Koukám, že zmiňuješ Kuehna, tak nad tím jsem já zlomil hůl před čtyřmi lety, mám od něho pět lokomotiv, tedy měl- jeden brejlovec odešel hned po záruce a bastard nedávno, u obou jsou motory pryč, takže zamráča jedině od MTB mám dvě a jezdí stále!!! Takže ti přeji příjemné čekání a až ti něco odejde tak také :lol:
petrha
 
Příspěvky: 212
Registrován: ned 06 lis, 2011 6:51 pm

Re: Firma MTB a velikost TT

Příspěvekod Tomáš » úte 07 čer, 2016 8:47 am

Jak to vypadá s motoráky 851? Má někdo nějaké obsáhlejší informace ?
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Firma MTB a velikost TT

Příspěvekod radula63 » úte 07 čer, 2016 10:21 am

Puvodni plan byl ,motor-krava-kocour. Protoze se uprednostnil kocour, tak bude poradi kocour-krava-motor. :wink:
Raďula63
MPK - moduly plzeňského kraje
KŽM Praha 3
KŽM cH0TTěboř
Psi štěkají, karavana jede dál
Uživatelský avatar
radula63
 
Příspěvky: 1309
Registrován: čtv 28 kvě, 2009 6:15 pm
Bydliště: kraj Vysočina - okres H.B.

Re: Firma MTB a velikost TT

Příspěvekod Ferys » sob 20 srp, 2016 7:01 pm

Od 1. srpna 2016 dochází v dodávkách lokomotiv firmy MTB ke změnám ohledně osazení reproduktorů a dodávání bandážovaných náprav.
K modelům lokomotiv TT a H0 nebudou dodávány náhradní nápravy s bandážemi v ceně. Bude je možné zakoupit jako set - balení 10 kusů, zákazníkům pak mohou být nabízeny po jednotlivých kusech.
Do modelů nebudou montovány reproduktory. Konstrukční příprava a PCB zůstanou zachovány pro individuální montáž či placený servis od subjektů třetích stran. Pro montáž bude zaveden prodej ozvučovací sady - hranatý repro 10x15 + ozvučnice, která bude mít tvar shodný s 19mm repro (repro v modelech TT753,751 a HO742+721). Tyto 19mm reproduktory navíc dochází a budou vyřazeny ze sortimentu dílů. Výjimkou, kde bude repro osazován až do prosince 2016, je model TT742 + mutace a do vyčerpání zásob velkých repro i modely HO751 + mutace.
Zdroj: ttmodelar.eu
TT Ep. III/IV, DCC TC
Ferys
 
Příspěvky: 293
Registrován: pon 01 říj, 2012 11:02 am

Re: Firma MTB a velikost TT

Příspěvekod pospa » stř 23 lis, 2016 6:55 am

Díval sem se na facebook MTB a je tam fotka z výstavy v Kolíně na Rýnem.V prosklené vitríně jsou dva pro mě neidenfikovatelné modely.Nevíte někdo o co se jedná?Modely které mám na mysli jsem zakroužkoval.
Přílohy
mtb_Ink_LI 1.jpg
MTB Kolín n.R.
pospa
 
Příspěvky: 71
Registrován: sob 25 říj, 2008 2:38 pm

Re: Firma MTB a velikost TT

Příspěvekod Tomáš » stř 23 lis, 2016 9:27 am

Tak u toho modelu dole jsou částečně vidět čelní dveře.Takže bych to typoval na tu 851. A to nahoře vypadá jako nějaká 363,163 ?
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Firma MTB a velikost TT

Příspěvekod pospa » stř 23 lis, 2016 1:03 pm

Tomáš : Ten horní model je pro mě opravdu záhada.Já typoval 150/151/350.Zamračená v najbrtu to asi nebude.Spodní model mi taky připadá jako motorák.
pospa
 
Příspěvky: 71
Registrován: sob 25 říj, 2008 2:38 pm

Re: Firma MTB a velikost TT

Příspěvekod j p » stř 23 lis, 2016 2:18 pm

V to mizernem rozliseni tezko rict. Mohla by to byt nejaka polska masina? Vyrobce sve www stranky nejak neaktualizuje, polske elektriky na ni vubec nema.
Velikost TT: 1. Pennsylvania Railroad 1940-1960 2. CSD 1946-1993
j p
 
Příspěvky: 442
Registrován: čtv 30 pro, 2010 1:54 pm
Bydliště: Dansko

Re: Firma MTB a velikost TT

Příspěvekod rendo » stř 23 lis, 2016 2:52 pm

j p píše:V to mizernem rozliseni tezko rict. Mohla by to byt nejaka polska masina? Vyrobce sve www stranky nejak neaktualizuje, polske elektriky na ni vubec nema.

Tie polske su(len musis dat Polsky znak)...A podla mna je to hore N-kovi Okuliarnik(Najbrt)...a to dole,Zamracena TT(CD)
rendo
 
Příspěvky: 186
Registrován: stř 12 led, 2011 2:01 pm

Re: Firma MTB a velikost TT

Příspěvekod Adam96 » stř 23 lis, 2016 3:20 pm

Nahoře brejlovec TT nebo N v Najbrtu a dole baruna TT nebo H0. Není co řešit...
TT, DCC, ep. IV/současnost. Brejlovec je nejhezčí lokomotiva !
Uživatelský avatar
Adam96
 
Příspěvky: 491
Registrován: sob 30 čer, 2012 8:04 pm

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Jacek a 20 návštevníků