T 458 v TT

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

byl by zajem o verzi čsd nebo čd

verze ČSD
44
57%
verze ČD
18
23%
nemám zájem
15
19%
 
Celkem hlasů : 77

Re: T 458 v TT

Příspěvekod Adam96 » úte 04 čer, 2013 11:51 am

TTmili píše:Za sebe říkám že jsem jednoznačně i pro T458.1. Ostatně v H0 přece T435.0 existuje od PMT a je obdobně dostupná jako Tilligův malý hektor v TT. Pro mě ale malý hektor neexistuje, Jihlava byla napěchovaná jen velkýma, takže to taky u mě tak vypadá. Zatím mám z leptu jednoho v červeného s žlutým proužkem na čele (T458.1190) a ještě bych rád jednoho, ale ve výrobním nátěru. Pokud nebude tovární, rád si ho postavím, ale faktem je že tady bych spíš uvítal tu tovární verzi především kvůli tomu že se mi nechce maskovat a stříkat proužky a ty klíny na čele :lol: .

Jinak taky si myslím že opravdová ukázka zájmu o MTB by přišla teprve s nějakým modelem který nikdo jiný nenabízí, za sebe bych řekl třeba taková T466.0 nebo třeba ty motoráky (M240.0 možná ani ne, ale taková M262.0 to by byla podle mě pecka). Ono asi na Brejlovcích se moc ta hladovost českýho trhu zpočátku asi nemohla ukázat, kdo byl nedočkavý, koupil hned Roco, a další velká část čekala na Kuehna, MTB to spíš vyhrává počtem barevných mutací. Bardotka už byla asi něco trochu jiného, tam bylo MTB první, ale po vývoji v H0 si přesto myslím že celkem dost lidí zatím pořád čeká (a já bych taky čekal nevyjít na trh albín, a teď v brzké době snad T478.1010). Proto by to chtělo zauvažovat nad něčím co ostatní výrobci určitě dělat nebudou. Tam by se teprve ukázalo.


Pěkně sepsané. Jinak já bych to nechal vše na panu Báňovi, sám určitě ví, jak naložit.
Motoráky - je to jedno, snad vše krom 810, tu má už doma svépomocí každý. Já bych zase bral M240, protože zajišťovala Os na některých jihomoravských lokálkách.
TT, DCC, ep. IV/současnost. Brejlovec je nejhezčí lokomotiva !
Uživatelský avatar
Adam96
 
Příspěvky: 488
Registrován: sob 30 čer, 2012 8:04 pm

Re: T 458 v TT

Příspěvekod MirekTT » úte 04 čer, 2013 11:58 am

TTmili píše:.... třeba taková T466.0 nebo třeba ty motoráky (M240.0 možná ani ne, ale taková M262.0 to by byla podle mě pecka). .....

Ano i já se hlásím jako zákazník do fronty na tyto dva uvedené kousky. (z motorových vozů všechny šípy, věžáky, a spol.)

Z hektorů mně nebere ani jeden, M240 taky ne, T466.2 taky ne.
Upozornění! Toto je diskuzní fórum, a ne vševědopedie absolutních pravd!
www.ModulyBrno.cz
MirekTT
 
Příspěvky: 2564
Registrován: stř 03 pro, 2008 7:39 pm

Re: T 458 v TT

Příspěvekod lesanek » úte 04 čer, 2013 2:08 pm

Hektora klidně, asi koupil bych ČD verzi, ale třeba 843 nebo 854 i s řidičáky bych viděl mnohem raději.
Uživatelský avatar
lesanek
 
Příspěvky: 226
Registrován: stř 13 úno, 2013 3:35 pm
Bydliště: Jihočeský kraj

Re: T 458 v TT

Příspěvekod Jiri Dvoracek » úte 04 čer, 2013 6:53 pm

V_Báňa píše: MTB je etablovaný výrobce na tomto trhu a vidím to i podle objednávek materiálu. Zpět k T458- výroba je pochopitelně možná ale jsem skeptik k reakci TT trhu, resp alespon k prvotnímu prodanému množství ,které by mělo uhradit podstané investice. Že postupným prodejem se toho prodá více, je zřejmé, ale nedokážu odhadnout první serii. Duvodem je dlouholetá přitomnost modelu T435 na trhu.


Zadny strach, pane Bana, u mne panuje s Vasimi modely naprosta spokojenost. Brejlovci uz jsou, ted se setri na Barcu :D No, pokud uz je T435 dlouho na trhu, tak co se premistit na trh motoraku a nebo pomerancu? :lol: :lol: Ja si na to koupim druhe prasatko :mrgreen:
TT - digital, CD, ZSR a OBB, epocha V a VI, Digitrax a JMRI
Jiri Dvoracek
 
Příspěvky: 1165
Registrován: ned 03 čer, 2012 12:20 pm
Bydliště: Valašské Meziříčí, CZ

Re: T 458 v TT

Příspěvekod Ossi » úte 04 čer, 2013 9:02 pm

Možná si málokdo všiml, že toto vlákno vzniklo díky uvedení T458 ve velikosti H0 na trh. Tím ovšem není řečeno, že automaticky bude i v TT. Ono totiž vyrobit mašinu v menším měřítku není jako zmenšit fotografii při tisku, celý model se musí komplet nově navrhnout, což nestojí desetikorunu. Proto bych byl v TT nejdříve pro Kocoura, který by byl zajisté tou "Prochorovkou", když už zde bylo srovnání s tažením Wehrmachtu do SSSR. Kocoura (drážního i vlečkového) zatím nikdo nevyrábí a ani nechystá, zde je "pole neorané". Z českých mašin je ve výhledu Zamračená (jako druhý výrobce) a Bastard v prototypových barvách (jako limitka) od Kuehna. Pro fandy VI. epochy (což já nejsem) ještě Herkules Metransu a Štádler 840 ČD. Tillig možná vyjede s nějakou další barevnou modifikací Rosničky a maximálně nějaká další barevná verze T435. Že by u Tilligů navrhovali nějakou "echt" českou mašinu, o tom více než pochybuji (i když nová Bobina E499.0, Plecháč S499.02 nebo Laminátka S489.0 by bylo "žrádlo"). Roco usnulo v TT úplně. Proto mám dojem, že T 466.2 (s oběma verzemi kabiny - hladké a s prolisy) a T448.0 (v obou barevných verzích (modrá se žlutým klínem a oranžová s černým klínem) by našlo zajisté místo na nejednom kolejišti. Navíc předpokládám, že by nějaký vlečkový Kocour skončil i v Polsku (vždyť jich tam ČKD dodala 169). Z financí utržených za prodej Kocoura by pak už mohl být zaplacen vývoj TT-čkové T458.0,1. Výhodou by byla možnost použití obdobných dílů (včetně připravované SW1200). Docela mám dojem, že pokud by někdy někdo začal výše uvedené "elektriky" výrábět, bude to MTB. Zahraniční výrobci nemají moc chuti do českých strojů. Pokud by nějaká byla, tak už by Kuehn dávno vyráběl mašiny pasující na pojezd Bastarda (162, 163, 263, 362, 363, 150, 350, dvoudílná 131, nehledě na barevné verze FNM nebo RegioJet). Prodalo by se jich zajisté dost. O šestikolácích (motorových i elektrických) lze v TT mluvit pouze v budoucím čase (H0-káři mají alespoň Čmeláka). Motoráky ? Darmo mluvit (i když jsem zvědav na slibovanou M296.1,2 od Šikulů a hlavně na její pojezd). Naději na Kocoura vidím jedině u MTB ( který navíc byl avizován v H0). A T458 by mohla následovat,když už okolo ní vznikla celá tato diskuse. Ossi
Ossi
 
Příspěvky: 102
Registrován: ned 26 čer, 2011 1:16 pm
Bydliště: Kochánky, Mladoboleslavsko

Re: T 458 v TT

Příspěvekod Tkadlec Jaroslav » stř 05 čer, 2013 8:23 am

T478.1010 jen trochu odbočím ,to je muzejní stroj? nebo jak to sním je dík
Tkadlec Jaroslav
 
Příspěvky: 1086
Registrován: sob 19 pro, 2009 1:38 pm
Bydliště: Javorník u Jeseníku

Re: T 458 v TT

Příspěvekod j p » stř 05 čer, 2013 8:51 am

Vsimli jste si v kolika prispevcich se objevuje "zacinam setrit" nebo "nemuzu si dovolit vsechny nove modely" (hlavne v novinkovem vlaknu)
Takze ten trh neprecenujte. Je sice pekne kolik lidi by melo o ten ci onen model zajem (nejlepe zadarmo), ale kdyz by potom byl vyroben tak si ho bud nekoupi protoze na nej nemaji nasetreno - nebo si koupi, ale za cenu toho ze nekoupi neco jineho.
Velikost TT: 1. Pennsylvania Railroad 1940-1960 2. CSD 1946-1993
j p
 
Příspěvky: 442
Registrován: čtv 30 pro, 2010 1:54 pm
Bydliště: Dansko

Re: T 458 v TT

Příspěvekod Tkadlec Jaroslav » stř 05 čer, 2013 9:03 am

no to máš pravdu ,ale je plno lidí co sem nechodí a vláčky kupují i staví kolejiště bez toho nebo to jen sbírají ,že nevlastní internet

od p.Báňi jsme se dozvěděli ,že pracuje tak ,že se necháme vklidu překvapit s čím příjde na trh

statistika prodeje neexistuje tak ,že bych toto vlákno uzavřel
Tkadlec Jaroslav
 
Příspěvky: 1086
Registrován: sob 19 pro, 2009 1:38 pm
Bydliště: Javorník u Jeseníku

Re: T 458 v TT

Příspěvekod Colonel32 » stř 05 čer, 2013 10:25 am

Tkadlec Jaroslav píše:T478.1010 jen trochu odbočím ,to je muzejní stroj? nebo jak to sním je dík


http://www.cd.cz/tv/aktuality/246_rekon ... a-bardotka

Video odpoví na většinu otázek...
Colonel32
 
Příspěvky: 855
Registrován: čtv 24 pro, 2009 12:43 pm

Re: T 458 v TT

Příspěvekod Tkadlec Jaroslav » stř 05 čer, 2013 10:33 am

jo dík moc
Tkadlec Jaroslav
 
Příspěvky: 1086
Registrován: sob 19 pro, 2009 1:38 pm
Bydliště: Javorník u Jeseníku

Re: T 458 v TT

Příspěvekod Tomáš » čtv 13 čer, 2013 11:23 am

mě by potěšil jakýkoliv model československé výroby, který by vznikl tovární výrobou. Určitě je zde spoustu těch, kteří si model dovedou postavit sami, ale je tu zde i řada těch kteří to neumí.
Za mě tedy, ano určitě bych T458 koupil i když mě osobně nic neříká, ale ruku na srdce, určitě je daleko víc atraktivnějších řad na výrobu. 726,730,731,735,742. A co třeba něco úplně malého? 701,702
Zmíněné velké motoráky jsou sice geniálním nápadem, ale řekl bych, že z říše snů. Ale kdo ví.
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Předchozí

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků