Mikádo 387.0 z leptu v TT - skúsenosti a postrehy zo stavby

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Mikádo 387.0 z leptu v TT - skúsenosti a postrehy zo stavby

Příspěvekod blekk1 » čtv 18 dub, 2013 1:05 pm

Kolegovia, stavali ste už niekto Mikádo z leptu od p. Cekula v TT. Ak áno, ako as Vám stavalo poprípade máte foto zo stavby?

Ja sa do stavby chystám, použijem nato poslednú verziu BR01 Tillig + pojazd tendra od p. Pletichu. Model bude z konca prevádzky Mikád, tj. s Kylchapom a tendrom 935.0/1. Farba bude zelená a to je trochu problém. Ku koncu boli skoro všetky čierne. Jediné farebné foto v zelenom nátere mám od kolegu modelára a to 387.001+935.184 cca z roku 1965. Jazdili v tomto období ešte nejaké Mikáda v zelenej farbe? VĎAKA
blekk1
 
Příspěvky: 156
Registrován: pon 07 led, 2008 12:07 pm
Bydliště: Púchov

Re: Mikádo 387.0 z leptu v TT - skúsenosti a postrehy zo sta

Příspěvekod blekk1 » pát 15 lis, 2013 10:23 am

Kedze asi nikto nestava Mikado, tak ohladom stavby zacnem ja:). Zmenilo sa povodne zadanie a bude to bud 387.016 alebo 017 + tender 923.0. Pojazd tendra je tovarenský z poslednej BR01 Tillig. Je to posklade na hrubo za cca 25h, aby som videl ako vychadza na pojazd BR01. S ramom loko som nerobil nic. Je skrateny ram behuna o cca 8mm. Samotny kotol je v stavebnici o 6mm dlhsi ako by mal mat, ale nevyzera to vobec zle (da sa osustruzenim okolkov a rezanim ramu skratit na max 4mm). Idem este urcite dorobit novy nosic dymnice a mozno aj parne valce. Ram z tendra BR 01 som zfrezoval na sirku 19mm a bude mozne pouzit povodnu kinematiku spriahla a mozno aj spojenia masina - tender , co by bolo super. To ale ukaze dalsia stavba, ked bude vrch napevno na pojazde loko.

P1110583.JPG
blekk1
 
Příspěvky: 156
Registrován: pon 07 led, 2008 12:07 pm
Bydliště: Púchov

Re: Mikádo 387.0 z leptu v TT - skúsenosti a postrehy zo sta

Příspěvekod blekk1 » pát 17 říj, 2014 5:58 am

Po dlhšom čase aktuálny stav Mikáda, momentálne pracujem na pojazde loko a nových rozvodoch. Hotové sú výstredníkové tyče a protikľuky, nosič kulisy a nosič dymnice, všetko z odpadu zo stavieb iných modelov. Výstredníkovú tyč 3. valca treba ešte doladiť tak, aby mala chod ako originál. Parné valce som použil zo BR56 BTTB, lebo sa najviac podobajú na predlohu a sú upravené.
Přílohy
image.jpg
blekk1
 
Příspěvky: 156
Registrován: pon 07 led, 2008 12:07 pm
Bydliště: Púchov


Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků