od TTmili » čtv 28 bře, 2013 12:31 am
MIKOcz: Ono asi záleží jak se k modelům člověk chová. Pokud jezdí po kolejišti a nehrabe se na ně, je to vpohodě, pokud stojí ve vytýně a nehrabe se na ně, je to vpohodě, pokud se jednou za týden mají provětrat na kolejišti a součástí rituálu je vyndavání z krabičky, je potřeba si dávat bacha na prsty, co víc mám říct. Modely je třeba brát za jejich bytelný části kde je nejmenší množství popisů, a to nemluvím o kapotových lokomotivách kde navíc hrozí poškození zábradlí na ochozech.
Suma sumárum, patráky Bmto od Kuehna provozuji již přes tři roky a nikdy jsem nic neztratil, brejlovce od Kuehna mám od začátku, nikdy jsem nic neztratil (nepočítám-li anténu radiostanice kterou jsem si urazil vlastní blbostí při rozebírání modelu), a takhle můžu pokračovat. A nejde jen o Kuehna, jde o to chovat se k tomu, když to bude piglovat trať o minimálních rádiusech rychlostí blesku, asi je něco špatně, stejně tak pokud bude neustále docházet ke kolizím nebo k tomu že na model budu hrabat v místech kde to není vhodný (asi těžko můžu nadávat že výrobce mizerně osadil madla když za ně model hrubě chytnu, to je stejné jako umaštěnýma a spocenýma rukama chytat model v místě s nejvíce popisy a pak nadávat na to že výrobce používá nekvalitní potisk, protože slezl).
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?