Tillig : V36 / T334.0 - úpravy, problémy, ...

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: Tillig : V36 / T334.0 - úpravy, problémy, ...

Příspěvekod BohousP » úte 26 lis, 2013 7:28 pm

TTpepe píše:Ja mám Multimaus a napätie v kolajach 17,6V(merané multimetrom).

Pokud chceš znát skutečnou hodnotu napětí DCC v kolejích je jedinou možností osciloskop. Jakýkoliv multimetr ukáže bludy, navíc závislé na signálu, který je právě vysílán do kolejí. Ale v každém případě nemůžeš použít kondenzátor na 16V, pokud je tam víc. (Možná budeš mít štěstí a vlivem výrobní tolerance tvůj kondenzátor snese o volt-dva víc, ale spoléhat se na to ... :( ).
TT, DCC, NanoX-2017, TC8, ... http://masinky.info
Uživatelský avatar
BohousP
 
Příspěvky: 2927
Registrován: stř 12 kvě, 2010 9:17 am
Bydliště: Praha - Malešice

Re: Tillig : V36 / T334.0 - úpravy, problémy, ...

Příspěvekod Jirka_US » stř 27 lis, 2013 6:21 am

Jirka
Jirka_US
 
Příspěvky: 1155
Registrován: sob 08 kvě, 2010 5:56 am

Re: Tillig : V36 / T334.0 - úpravy, problémy, ...

Příspěvekod BohousP » stř 27 lis, 2013 8:11 am

Jirka_US píše:mereni DCC napeti zde:
viewtopic.php?f=6&t=4615&p=138944#p138944


Když už Jirka_US přesunul příspěvek do jiného vlákna (celkem logicky tam patří), tak jsem tam i odpověděl.

Edit 28.11.2013, 12:56: Ale dál bych to vlákno o napětí DCC doporučoval číst jen těm, kdož mají dobrý žaludek a pevné nervy ... :oops:
TT, DCC, NanoX-2017, TC8, ... http://masinky.info
Uživatelský avatar
BohousP
 
Příspěvky: 2927
Registrován: stř 12 kvě, 2010 9:17 am
Bydliště: Praha - Malešice

Re: Tillig : V36 / T334.0 - úpravy, problémy, ...

Příspěvekod MirekTT » pát 20 bře, 2015 7:52 pm

Čtu si tady shromážděné poznatky k V36 Tillig a většinu z nich potvrzuji a některé přidám.
Mám nyní verzi ČSD (výprodej Elriwa)
1.Potvrzuju pokřivení a zprohýbání ochozů a madel u předních stupaček, jakoby mašinka strávila nějaký čas na slunci za oknem v autě. Tuto vadu koukám mají úplně všechny loko na všech dostupných fotkách na webu.
2.Potvrzuju nevracení se předního spřáhla do středové polohy při malém vychýlení.
3.Nově: přišla mi s vysypanou zadní kinematikou. Její spodní část má nedostatečně vstříknuté zobáčky, za které drží v rámu. Pohled pod lupou zjistil výrobní vadu, ne opotřebení. Reklamovat nebudu, nestojí mi to za to.
4.Vadí mi poměrně háklivý saténový povrch barvy silně citlivý na mastnotu a daktylky. Mašinku jsem chvíli držel v rukou a leskla se jako namazaná sádlem. Přitom mám ruce mastné spíše normálně.
5.Kyvný spodek, jakož i mezírka mezi kovovým tělem při mírném odchlípnutí ochozu při sundané kastli obsahují tekuté mazivo. Bojím se, že při zahřátí se bude rozlévat a vzlínat.
6.Potvrzuju velmi obtížné rozebrání. V podstatě šlo o násliné vniknutí s velkým rizikem poškození. Jeden z výstelkových papírků v originálním balení nesl stopy otěru modré barvy. Možná to fakt balili ještě za mokra.
7.Odstín modré má být opravdu tak tmavý?
8.Co možná nevíte, je funkční čelní osvětlení horními reflektory na obou čelech. Ledky se nacházejí pod zatemněním těmi černými mechovými ploškami na horních hranách předního i zadního plošáčku. Hoďte si ji svlečenou na napětí a budete překvapeni.
9.Jen dplňkové info: tabulka s řadou i lvíček jsou pouze tištěné, loko nese označení LD Praha Libeň HN. Já ji časem přeznačím leptanými tabulkami na 005 a LD Břeclav.
Upozornění! Toto je diskuzní fórum, a ne vševědopedie absolutních pravd!
www.ModulyBrno.cz
MirekTT
 
Příspěvky: 2573
Registrován: stř 03 pro, 2008 7:39 pm

Re: Tillig : V36 / T334.0 - úpravy, problémy, ...

Příspěvekod MirekTT » sob 21 bře, 2015 8:10 pm

Boční plastový ochoz je v kovovém těle jen zasunutý na západkách a jde lehce vysunout. Aspoň se budou dobře čistit sběrače. Jen pozor na kablík od sběračů, za který to zůstane viset.
Moje loko je snad koupaná v oleji. Takto to půjde snadno vyčistit.

DSC01818 (Medium).JPG
DSC01819 (Medium).JPG
Upozornění! Toto je diskuzní fórum, a ne vševědopedie absolutních pravd!
www.ModulyBrno.cz
MirekTT
 
Příspěvky: 2573
Registrován: stř 03 pro, 2008 7:39 pm

Re: Tillig : V36 / T334.0 - úpravy, problémy, ...

Příspěvekod Radek Strnad » pát 18 lis, 2016 9:59 am

Po delší době přidám něco pro bastlíře. Pokud by někdo měl zájem o úpravu na podobu mašiny z let 1945-1947, budu mít během několika dní k dispozici navíc několik aršíků s popisy z této doby. Konkrétně je to na T334.004 a v popisech bude kombinace několika variant. V té době byla mašinka zelená, takže si stačí opatřit ve výprodeji nějakou německou a pouze sundat popisy a stříknout. Rám byl červený a popisky budou jak pro období kdy jezdila u Wi-Fo, tak i depo Č.B.,Plzeň, výr. štítek, německé číslo atd. Kdo by obtisk chtěl, tak dejte rychle vědět.
KYKLOP68
Uživatelský avatar
Radek Strnad
 
Příspěvky: 1187
Registrován: čtv 21 led, 2010 5:44 pm
Bydliště: Kostelec n.Čern.lesy

Re: Tillig : V36 / T334.0 - úpravy, problémy, ...

Příspěvekod olik » čtv 01 pro, 2016 8:05 pm

Dnes jsem obdrzel od Radka jeho arsik na V 36, koupil si ho nekdo take ???
Osobne se mi to zda prilis velike,ono je to velike oproti ostatnim tabulkam...
uvitam jakykoliv nazor nebo reakci..
Petr
olik
 
Příspěvky: 167
Registrován: úte 01 úno, 2011 6:01 pm

Re: Tillig : V36 / T334.0 - úpravy, problémy, ...

Příspěvekod Radek Strnad » čtv 01 pro, 2016 8:49 pm

Fotky mašiny s aplikovanými obtisky jsem dal na rajče. http://kyklop68.rajce.idnes.cz/V36 .Kolega olik mi v SZ psal, že obtisky jsou na H0 nebo na G, jsou velké a černé a bude je dávat na černý rám. Takže ještě jednou. Obtisk je bílý,na loko T334.004 v období od války(1945) až do dílen(1948). Lokomotiva byla v tomto období zelená(možná i nějakou dobu šedá) s červeným pojezdem. Tedy tak, jak se kdysi dělala na workshopu ve Všestarech, ale to byl ještě starý model Tillig a neměl skoro žádné popisy. Mašinka by měla mít ještě nahoře vpředu přídavný chladič, který musím ještě dobastlit. Nevím, co je na obtisku černé a velké, když většina popisů je čitelná jen pod lupou a ČSD a tabulka(není to tabulka, jen označení řady na červeném podkladu)je stejně velké, jako na továrních modelech. Chci věřit, že snad kolega olik nechce aplikovat na svůj model papírový, zvětšený příbal s černým vyobrazením(pro slepé) toho, co na aršíku je :roll: .
KYKLOP68
Uživatelský avatar
Radek Strnad
 
Příspěvky: 1187
Registrován: čtv 21 led, 2010 5:44 pm
Bydliště: Kostelec n.Čern.lesy

Re: Tillig : V36 / T334.0 - úpravy, problémy, ...

Příspěvekod olik » čtv 01 pro, 2016 10:13 pm

Olik se jeste jednou omlouva za nedorozumeni...opravdu jsem koukal jen na prebal a myslel si ze jsou to potisky...Vse vyjasneno , a jeste jednou sorry...
olik
 
Příspěvky: 167
Registrován: úte 01 úno, 2011 6:01 pm

Re: Tillig : V36 / T334.0 - úpravy, problémy, ...

Příspěvekod panzet » ned 05 bře, 2017 9:42 pm

Přátelé,
dostala se mi do rukou nová (z obchodu) lokomotiva V36 / T334.0 od Tilliga (viz. obrázek v příloze). Zarazily mě na ní ale dvě věci - pod kabinou nad zadním kolem není malá nádržka (omlouvám se, ale nevím, jakou má ve skutečnosti funkci), i když na fotce z katalogu i na fotkách lokomotivy v tomto tématu tam je. Jasno nemám ani u skutečných předloh - např. na muzejní T334.0 v Lužné ta nádržka je, na jiných lokomotivách dle fotek není, a není ani na nákresu v Atlasu lokomotiv od Beka. Mě ale stejně zajímá můj model - proč tam není ? A druhá věc: proč je za kabinou starší spřáhlo s očkem ? Liší se snad jednotlivé modely této lokomotivy podle roku výroby? Děkuji za případné odpovědi.
T334.jpg
panzet
 
Příspěvky: 3
Registrován: sob 04 bře, 2017 5:47 pm

Re: Tillig : V36 / T334.0 - úpravy, problémy, ...

Příspěvekod zderem » pon 06 bře, 2017 7:06 am

Nejenže chybí vzduchojem a je vyměněno zadní spřáhlo, ale ještě je obráceně nasazeno přechodové zábradlí u zadního vstupu do kabiny. Vodorovná část má být nahoře. A to jsme ještě neviděli foto z druhé strany. Vypadá to na vrácený a znovu prodaný kousek. Já bych model vrátil a příště např. zakoupil zde: https://www.elriwa.de/produkte/loks/spu ... csd-ep.iii
zderem
 
Příspěvky: 97
Registrován: pát 27 led, 2012 3:03 pm

Re: Tillig : V36 / T334.0 - úpravy, problémy, ...

Příspěvekod panzet » pon 06 bře, 2017 7:52 am

Děkuji za odpověď,
toho zábradlí jsem si nevšimnul. A to s tím vráceným modelem mě napadlo taky.
panzet
 
Příspěvky: 3
Registrován: sob 04 bře, 2017 5:47 pm

Re: Tillig : V36 / T334.0 - úpravy, problémy, ...

Příspěvekod MirekTT » pon 06 bře, 2017 8:38 am

No nevim jestli z elrivy. Tam jsem ji koupil já a rozpadala se jí zadní kinematika. Každopádně ten tvůj kus budí velké podezření. Kdes to prosímtě koupil?
Upozornění! Toto je diskuzní fórum, a ne vševědopedie absolutních pravd!
www.ModulyBrno.cz
MirekTT
 
Příspěvky: 2573
Registrován: stř 03 pro, 2008 7:39 pm

Re: Tillig : V36 / T334.0 - úpravy, problémy, ...

Příspěvekod panzet » pon 06 bře, 2017 7:40 pm

Nekoupil jsem ji, ale dostal. Samozřejmě vím, ve kterém obchodě byla koupena a taky si to tam vyřídím (sám tam dost nakupuji). Až teď jsem si ještě všimnul, že chybí bílé potisky na obou bocích černého ochozu.
panzet
 
Příspěvky: 3
Registrován: sob 04 bře, 2017 5:47 pm

Předchozí

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Sedlečák a 25 návštevníků