Stránka 1 z 1

Zamračená T478.1 - realita, modely, barevné provedení apod.

PříspěvekNapsal: pon 12 lis, 2012 5:57 pm
od Tkadlec Jaroslav
mám dotaz tuhle z nějaké můžu předělat ?

Re: Zamračená T478.1 od MTB v TT - diskuse

PříspěvekNapsal: pon 12 lis, 2012 5:58 pm
od Tkadlec Jaroslav
:wink:

Re: Zamračená T478.1 od MTB v TT - diskuse

PříspěvekNapsal: pon 12 lis, 2012 6:06 pm
od 754 028-9
když se tu mluví o zamračenýčh, měl bych dotaz- jaký je rozdíl mezi 749,751 a752? (752 jsem poprvé viděl na předchozím obrázku)

Re: Zamračená T478.1 od MTB v TT - diskuse

PříspěvekNapsal: pon 12 lis, 2012 6:13 pm
od radula63
754 028-9 píše:když se tu mluví o zamračenýčh, měl bych dotaz- jaký je rozdíl mezi 749,751 a752? (752 jsem poprvé viděl na předchozím obrázku)

Pokud se nepletu, tak :
- T478.1 = 751 - vytápění souprav parním generátorem
- T478.2 = 752 - NEMÁ VYTÁPĚNÍ - neosazen parní generátor, tj. pro vozbu nák. vlaků (parní generátor není osazen už z výroby, nádrž na naftu a na vodu pro generátor je propojena a slouží pro naftu)
- 749 - rekonstruované bardotky - vytápění elektrické 3000Vss

Re: Zamračená T478.1 od MTB v TT - diskuse

PříspěvekNapsal: pon 12 lis, 2012 6:31 pm
od Tkadlec Jaroslav
:wink: tady je další co tu jezdila

Re: Zamračená T478.1 od MTB v TT - diskuse

PříspěvekNapsal: úte 13 lis, 2012 6:32 am
od George V.
radula63 píše: Pokud se nepletu, tak :
- T478.1 = 751 - vytápění souprav parním generátorem
- T478.2 = 752 - NEMÁ VYTÁPĚNÍ - neosazen parní generátor, tj. pro vozbu nák. vlaků (parní generátor není osazen už z výroby, nádrž na naftu a na vodu pro generátor je propojena a slouží pro naftu)
- 749 - rekonstruované bardotky - vytápění elektrické 3000Vss


...ještě bych si dovolil doplnit - z důvodu uvažované rekonstrukce brejlovců motorem K6S310DR z vyřazovaných čmeláků (uvažované nové označení 752) byly všechny zbylé 752 (podstatná část z nich však byla rekonstruována na 749 z důvodu snazšího získání prostředků (dotace) díky "zvýšení užitných vlastností lokomotivy") přeznačeny na řadu 751.3, čili všechny bardotky s inventárním číslem 300 a výše jsou původní 752. Na Slovensku 752 zůstaly nepřeznačené. Ještě podotknu, že na všech 751 bylo původní parní topení zrušeno, parní generátor byl zhusta nahrazen balastem, takže dnes jsou si 751 i původní 752 rovnocenné.

Re: Zamračená T478.1 od MTB v TT - diskuse

PříspěvekNapsal: stř 14 lis, 2012 7:30 pm
od Tkadlec Jaroslav
tato zamračená je taky originál

Re: Zamračená T478.1 od MTB v TT - diskuse

PříspěvekNapsal: stř 14 lis, 2012 7:59 pm
od Tomáš
No a pak mi tu někdo bude tvrdit, že tento nátěr nikde jinde jak na 1002 nebyl.. a hle byl

Re: Zamračená T478.1 od MTB v TT - diskuse

PříspěvekNapsal: čtv 15 lis, 2012 8:37 am
od Tkadlec Jaroslav
jo byl, si jí pamatuju jezdila Olomouc,Zábřeh, Šumperk

Re: Zamračená T478.1 - realita, modely, barevné provedení ap

PříspěvekNapsal: čtv 15 lis, 2012 6:38 pm
od lachttan.bastr
Pěkné, líbí, ale chtělo by to dataci.
Podle "stadiónů" a absence hvězd typuji na přelom osmdesátých a devadesátých let.

Re: Zamračená T478.1 - realita, modely, barevné provedení ap

PříspěvekNapsal: čtv 15 lis, 2012 6:45 pm
od Tkadlec Jaroslav
přesně tak