Novinky TT 2013

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod j p » úte 21 led, 2014 2:09 pm

TTmili píše: ... Ono by teoreticky mohlo zůstat spíš vlákno novinky 2011, protože ať pátrám jak pátrám, tak snad všechno oznámené loni už je venku. S dřívějšími modely je trochu potíž.


Neni. Kuehn ma porad zpozdeni, na V60 / BR 260 stale cekam.
Velikost TT: 1. Pennsylvania Railroad 1940-1960 2. CSD 1946-1993
j p
 
Příspěvky: 442
Registrován: čtv 30 pro, 2010 1:54 pm
Bydliště: Dansko

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod peter_vy » stř 22 led, 2014 7:34 am

Trainmaniak píše:Ahoj. Na http://www.trainmania.info/vozy.html#rrym jsem dal recenzi vozu RRym od MBM Sebnitz.

Len zvedavá otázka: Aká je dĺžka osí dvojkolí cez hroty? Štandartná (18,5) alebo skrátená (17,5)?
TT analog, ČSD ep. III.-IV.
peter_vy
 
Příspěvky: 280
Registrován: pon 08 srp, 2011 3:50 pm
Bydliště: Bratislava

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod Trainmaniak » stř 22 led, 2014 11:18 am

peter_vy píše:Len zvedavá otázka: Aká je dĺžka osí dvojkolí cez hroty? Štandartná (18,5) alebo skrátená (17,5)?

Neměřil jsem, ale mohu prověřit. Píšu si... :)
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1462
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod Trainmaniak » pon 27 led, 2014 7:50 pm

peter_vy píše:
Trainmaniak píše:Ahoj. Na http://www.trainmania.info/vozy.html#rrym jsem dal recenzi vozu RRym od MBM Sebnitz.

Len zvedavá otázka: Aká je dĺžka osí dvojkolí cez hroty? Štandartná (18,5) alebo skrátená (17,5)?

Celková délka osičky je 16,85 mm.
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1462
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod peter_vy » úte 28 led, 2014 6:47 am

Ďakujem za zmeranie - takže trošku nezvyklá/neštandartná dĺžka osky (v prípade potreby by sa asi ťažšie zháňala). Tillig na trojosákoch použil dĺžku 17,5 mm.
Ak sedí priemer kolies, tak by sa dalo použiť asi toto s dĺžkou 16,8 mm: http://www.das-service.de/Modmueller/tt ... 3-piko.php. Alebo aspoň osku skombinovať so správnym priemerom kolies. Nie je to teda neriešiteľný problém.
TT analog, ČSD ep. III.-IV.
peter_vy
 
Příspěvky: 280
Registrován: pon 08 srp, 2011 3:50 pm
Bydliště: Bratislava

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod Trainmaniak » čtv 27 úno, 2014 12:52 pm

Zdravím. Je to novinka z loňska, tak to dám sem :): Na http://www.trainmania.info/vozy.html#es je pár slov ke stavebnici vozu Es od SDV.
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1462
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod TTBlecha » čtv 27 bře, 2014 5:59 pm

Zdravím
Nenašel jsem kam to dát a nechci zakládat nové vlákno ..
Mám dotaz, Pořídil jsem si soupravu čtyřosých uhláku ČD Cargo od Tilligu.
Vozy mají podvozek s listovámi pružinami (neznám označení) a není udělán z jednoho kusu. Jeden díl je základní rám s uchycenými dvojkolími do kterého je nacvaknut výlisek "brzdového příslušenství" s brzdovými špalíky. Zjistil jsem, že zhruba polovina vozů je při jízdě bržděna. Pokud odstraním ten výlisek tak to jede parádně. Jak to nacvaknu, tak to někde drhne. Nemohu najít kde je problém a jak to tedy odstranit. Nesetkali jste se s tímto někdo a jak jste to řešili? Úplné odtstranění toho výlisku nechci.
Předem díky za pomoc.
TTBlecha
 
Příspěvky: 58
Registrován: pát 17 dub, 2009 4:32 pm
Bydliště: Přerov

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod Trainmaniak » sob 29 bře, 2014 3:47 pm

Já jsem to řešil a vyřešil. Zdrže šly do kopru. :D Stejně ty špalky nejsou prakticky vidět.
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1462
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod TTBlecha » ned 30 bře, 2014 11:55 am

Díky za reakci.
Je pravda že vidět moc nejsou, ale to je nemuseli dělat a model mohl být o 100,-Kč levnější.
Tvůj přístup je tedy asi poslední, který zvolím ...
Zkusím prvně trochu ubrousit špalky a uvidím.
TTBlecha
 
Příspěvky: 58
Registrován: pát 17 dub, 2009 4:32 pm
Bydliště: Přerov

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod Trainmaniak » ned 30 bře, 2014 1:39 pm

Pravdou je, že jsem totéž řešil u vozů Y, ale tam už jsem si s tím pohrál. Třebas bude možno tento postup aplikovat i na Eas, nebylo to nic složitého: http://www.trainmania.info/vozy.html#ypsilon - článek z 21.11.2012, třetí odstavec od konce, pojednávající o jízdních vlastnostech.
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1462
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod TTBlecha » ned 06 dub, 2014 4:03 pm

Tak jsem trochu obrousil jehlovým pilníkem zámky co drží tu brzdouvou "bižuterii" na podvozku a jezdí ti super.
Díka všem za rady.
TTBlecha
 
Příspěvky: 58
Registrován: pát 17 dub, 2009 4:32 pm
Bydliště: Přerov

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod peter_vy » úte 01 črc, 2014 9:45 am

Ak by mal niekto náhodou záujem, tak tu som narazil na modrú klubovú Rosničku (ešte vyše 5 dní do konca aukcie):
http://www.ebay.de/itm/Tillig-Diesellok ... 51bf7cec7d .

Edit (31.07.2014):
... a ďalšia: http://www.ebay.de/itm/Tillig-501299-Sp ... 19f156c7ea za 90 EUR (tá pred tým sa vydražila za 82 EUR).
TT analog, ČSD ep. III.-IV.
peter_vy
 
Příspěvky: 280
Registrován: pon 08 srp, 2011 3:50 pm
Bydliště: Bratislava

Předchozí

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků