Stránka 2 z 5

Re: Patra Bmto

PříspěvekNapsal: pát 23 bře, 2007 9:15 pm
od Jacek
TT-maniac píše:
jares píše:Dobré poledne,

nevíte o někom, kdo by třeba i na zakázku vyráběl patra Bmto v TT?

o tom nevim ale znam stranku kde je vystrihovanka pater brno :
http://www.ttmodely.yc.cz/vystr/pdf/Patrovy_vuz_Bmo.pdf .
a tady je odkaz ne na patra ale primo na stranku :
http://www.ttmodely.yc.cz/ :arrow:

:shock: :shock: :shock: No tohle snad ne?? Možná tak před 30 lety, ale dnes...
Model vozu Bmo buď zde http://deltax-bahn.cz/tit/novinka/novinka.html
nebo z leptaného plechu zde http://www.lepty.cz/

PříspěvekNapsal: pát 23 bře, 2007 9:45 pm
od vlastimil vašíček
jo jo, jsou gut. a dobré ceny. ale na co, když je nepoužiju?? :D :D

Re: Patra Bmto

PříspěvekNapsal: sob 24 bře, 2007 9:33 am
od TT-maniac
Jacek píše:
TT-maniac píše:
jares píše:Dobré poledne,

nevíte o někom, kdo by třeba i na zakázku vyráběl patra Bmto v TT?

o tom nevim ale znam stranku kde je vystrihovanka pater brno :
http://www.ttmodely.yc.cz/vystr/pdf/Patrovy_vuz_Bmo.pdf .
a tady je odkaz ne na patra ale primo na stranku :
http://www.ttmodely.yc.cz/ :arrow:

:shock: :shock: :shock: No tohle snad ne?? Možná tak před 30 lety, ale dnes...
Model vozu Bmo buď zde http://deltax-bahn.cz/tit/novinka/novinka.html
nebo z leptaného plechu zde http://www.lepty.cz/
ja to nemyslim na pouziti na kolejiste to by vypadalo. ale jen tak z nudy si to poskladat treba. :)

Re: Patra Bmto

PříspěvekNapsal: ned 25 bře, 2007 5:48 pm
od Rion
TT-maniac píše:Model vozu Bmo ...


Jsem z Ostravska, a u nas jezdivaly patra rady BP.., ty se daji nekde sehnat ??? Dekuji

PříspěvekNapsal: ned 27 led, 2008 8:49 pm
od dan
Budu dělat koncové osvětlení do pater kam ho mám umístit? Nahoru do terčů nebo do původních otvorů?

PříspěvekNapsal: pon 21 črc, 2008 8:01 pm
od dan
Ještě jeden dotázek nevíte někdo zdali patra BP měla koncové červené osvětlení na obou čelech, které by se dalo přepínat v závislosti z jaké strany je připřažená loko ?

PříspěvekNapsal: pon 21 črc, 2008 8:15 pm
od VoVo
Svůj příspěvek jsem se rozhodl odstranit jako nesouhlas s praktikami, které zde probíhají ze strany majitele diskuzního fóra, kdy jsou nezištně míněné diskuze a poskytnutné informace od modelářů zneužívány pro komerční aktivity, překrucovány, je zde na úkor komerčních aktivit omezováno svobodné vyjadřování, probíhá neustálé řízení diskuzí, zamykání vláken, odstraňování příspěvků a sám vlastník se zde chová mnohem méně vhodně a slušně, než co ostatním uživatelům vyčítá. Nashledanou v lepších časech :)

PříspěvekNapsal: pon 21 črc, 2008 8:26 pm
od TT-maniac
VoVo píše:Jen to tipnu, ale řekl bych, že to asi bylo stejný jako u jiných vagónů, průvodčí to asi ovládal z nějaké krabičky dle aktuální situace?!

Měl bych taky dotaz: Dají se někde sehnat obtisky pro verzi z posledních let jejich života (ČD), případně nemá někdo nějaké použitelné fotky jako podklady pro obtisky. Ocením i nějakého "obyvatele Slezska", kde tyto soupravy zažívaly poslední kilometry svého života, pokud by měl možnost nafotit nějaká odstavená, pokud tam ještě jsou.
Obtisky bych taky ocenil.Já jsem ze slezska ,patra jsou odstavená v Ostravě hl. n. takže až tam budu nafotím pokud mi to ochranka nádraží nepřekazí ... :roll:

PříspěvekNapsal: pon 21 črc, 2008 8:42 pm
od VoVo
Svůj příspěvek jsem se rozhodl odstranit jako nesouhlas s praktikami, které zde probíhají ze strany majitele diskuzního fóra, kdy jsou nezištně míněné diskuze a poskytnutné informace od modelářů zneužívány pro komerční aktivity, překrucovány, je zde na úkor komerčních aktivit omezováno svobodné vyjadřování, probíhá neustálé řízení diskuzí, zamykání vláken, odstraňování příspěvků a sám vlastník se zde chová mnohem méně vhodně a slušně, než co ostatním uživatelům vyčítá. Nashledanou v lepších časech :)

PříspěvekNapsal: pon 21 črc, 2008 9:21 pm
od TT-maniac
budu se snažit pořádně to nafotit,ale jsou odstavené v mezeře mezi dalšímy vozy takže fotka celku z boku nehrozí .... pak dám ty fotky na web a pošlu ti odkaz

PříspěvekNapsal: úte 22 črc, 2008 5:24 am
od Jirka1
Na patro (obě verze, které u ČSD jezdili) jsem doma našel dokumentaci v nějakém starém katalogu osobních vozů. Je tam i kromě výkresů detailní popis a uvedení rozdílů mezi oběma verzemi - sériemi.
Výkresy jsou i na Parostroji, nicméně tam chybí ten podrobný popis.
Protože obě verze doma postupně dělám, tak jsem to dost dlouho studoval, hledal na netu i v knihách...
U obou jsou na čelech pouze dvě okna (ale pozor, ne řídící čela s těmi dvěmi velkými okny), takže je to to čelo se třemi okny, kde by prostřední mělo být zaslepeno.
Co se týká první série vozů, tak boky čel zhruba odpovídají a jsou na obou koncích stejné.
U druhé série je jedno čelo v podstatě totožné s první sérií, na druhé straně na bocích čel jsou pouze vyhlídková okna.
A pak jsou tam drobné rozdíly v tom, že na jedné sérii jsou jinak na bocích konců jinak okna ve smyslu plného a půleného s rámečkem. Ale to z hlavy nevím, kde jak...
A pak se vozy taky trochu lišili uspořádáním interiéru.
Postupem času měly být údajně vozy z první série předělané a mělo být dodělané vyhlídkové okno. Takže u ČD by se asi vůz bez vyhlídky neměl vyskytovat...

Dane, červená světla byla na obou čelech stejně, nahoře pod lemem střechy. Jiná světla tam nejsou.

Něco málo z dálky jsem v Ostravě taky nafotil, ale je to nekvalitní...
Až jednotky dodělám, tak hodím článek na stránky. :)

Kdyby byly k mání obtisky na verzi ČD, tak bych se s Vámi taky svezl, pokud by to bylo možné. :D

PříspěvekNapsal: úte 22 črc, 2008 2:21 pm
od VoVo
Svůj příspěvek jsem se rozhodl odstranit jako nesouhlas s praktikami, které zde probíhají ze strany majitele diskuzního fóra, kdy jsou nezištně míněné diskuze a poskytnutné informace od modelářů zneužívány pro komerční aktivity, překrucovány, je zde na úkor komerčních aktivit omezováno svobodné vyjadřování, probíhá neustálé řízení diskuzí, zamykání vláken, odstraňování příspěvků a sám vlastník se zde chová mnohem méně vhodně a slušně, než co ostatním uživatelům vyčítá. Nashledanou v lepších časech :)

PříspěvekNapsal: čtv 31 črc, 2008 9:37 am
od Citrus
Já to u toho patráku vyřešil tak že jsem si sehnal ještě jednu dvoudílnou verzi a pak jsem prohodil ty konce.

PříspěvekNapsal: ned 03 srp, 2008 5:56 pm
od TTmili
Ještě k Bpjo. Já se to teď pokouším taky tak vyřešit, koupil jsem 2 jednotky a z nich vzal jen kastli řídícího vozu (pojezd nezměněn až na kinematiky atd.) na nasadil druhou "normální" z druhé jednotky. Pak ale vznikla druhá jednotka o dvou řídících vozech a s tou se udělá krátký proces. A pak k dokumentaci dožívající jednotky by mohlo skvěle posloužit MSTS protože jednotka je dokonale zpracovaná a přesná. Jo s těma obtiskama bych se případně taky přidal.
Pak k těm Bmo. Jako lept je dělá pan Kubíčem (kuber lepty) a to i sestavené za 1100Kč. Nyní uvedl výrobce kuehn-modell patra Bmo (momentálně jen zelené DR, ale na vánoce má být i ČD verze- na ČSD se zapomělo) za krásných 840Kč. A pak je tu ještě ona vystřihovánka ale tu bych doporučil spíš z kmž praha 3. Není to vystřihovánka v pravém slova smyslu (musíte jí nabarvit normálníma barvama což le lepší než tisk z tiskárny protože to nevypadá tak uměle), je ovšem lepší (mám doma dvě:-)).

PříspěvekNapsal: pát 02 led, 2009 7:16 pm
od TTmili
Tak jsem si k patrákům BTTB pořídil sadu PEHO. No upravil jsem to podle originálního návodu s trochou inspirace například u Dana Urbana. No co tomu nechtělo jako obvikle to nemůže být bez problémů na není to schopný projet oblouk R01 (267mm) který přechází do klesání. Docela mi to vadí protože oblouk zvětšit nemůžu kvůli podmínám na kolejišti. Co jsem se díval tak problém je v tom že podvozek není schopen se dostatečně natočit.
Stalo se to už někomu, jak ste si s tím poradily nebo co s tím mám udělat?