No po vnitřní stránce nedošlo k žádným změnám, jen se teď dělají disky kol trochu jiným způsobem (ale furt je to jen natištěná barva) a masky podvozku jsou z nějakého matného plastu a vypadají lépe.
Ale mám Tauruse (i Herkuse) od PIKO doma skoro od doby co byli vydány, mají nalítáno už slušně, a musím říct že to jsou držáky. Pokud se člověk zbaví hned na začátku toho bílého sajrajtu v převodech a namaže to rozumně lékařskou vazelínou (eventuelně tím speciálním tukem Tillig), tak už do toho skoro nemusí hrábnout a bude jezdit bez problémů. Plastový převody drží jak křesťanská víra, a nic se za celou dobu (a že to je 5 let co ho mám doma) nezměnilo, nehlo, neruplo (kromě bandáží). Jízdní vlastnosti má (subjektivně hodnoceno) mnohem lepší než Tilligova Br101.
Sečteno podtrženo, pokud někdo hledá tahouna a mašinu jen a jen na ježdění, co by měla splňovat jen požadavky na tvarovou přesnost, pak je to rozhodně výhodná koupě. Naopak kdo si potrpí na detaily ten by si možná měl radši počkat na Tilligova Tauruse (v případě Herkula zase Kuehn). Tím nechci říct že by ty dva nejezdily dobře, ale Tilligovi pojezdy znám, a není to žádná sláva, o pravidelné údržbě nemluvě a co se Kuehna týče, stále čekám na první kus lokomotivy
.