464 Ušatá z leptu

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: 464 Ušatá z leptu

Příspěvekod pospa » ned 06 dub, 2014 1:08 pm

Zdravím pánové, někde jsem četl že pojezd br 86 je stejný jako br 56.Půjde tedy použít pojezd z br 56 na přestavbu 464 od Čekula?
pospa
 
Příspěvky: 71
Registrován: sob 25 říj, 2008 2:38 pm

Re: 464 Ušatá z leptu

Příspěvekod radula63 » ned 06 dub, 2014 7:06 pm

Zatím jsem sám nezkoušel, ale dle dostupných informací použít lze.
P.S. Taky se chystám na stavbu ušaté v TT a to hned dvou kusů.
Raďula63
MPK - moduly plzeňského kraje
KŽM Praha 3
KŽM cH0TTěboř
Psi štěkají, karavana jede dál
Uživatelský avatar
radula63
 
Příspěvky: 1306
Registrován: čtv 28 kvě, 2009 6:15 pm
Bydliště: kraj Vysočina - okres H.B.

Re: 464 Ušatá z leptu

Příspěvekod milan ferdián » ned 06 dub, 2014 7:30 pm

A neřešila se již tato kauza zde? :wink:
milan ferdián
 
Příspěvky: 11826
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: 464 Ušatá z leptu

Příspěvekod tm_tt » pon 02 bře, 2015 7:07 pm

Zdravím kolegové
nezbyly někomu při stavbě ušaté z leptu malé podvozky (na leptu jsou 4 ks a stačí 2 ks)
tm_tt
 
Příspěvky: 2
Registrován: pát 05 lis, 2010 2:44 pm

Re: 464 Ušatá z leptu

Příspěvekod Ferys » pon 14 lis, 2016 1:51 pm

milan ferdián píše:A neřešila se již tato kauza zde? :wink:

Marně se snažím dohledat, kde se tato věc řešila. Poradíte? Případně máte někdo zkušenost s použitím br 56?
Díky.
TT Ep. III/IV, DCC TC
Ferys
 
Příspěvky: 293
Registrován: pon 01 říj, 2012 11:02 am

Re: 464 Ušatá z leptu

Příspěvekod Trainmaniak » pon 14 lis, 2016 2:23 pm

Průměry kol i rozvory jsou stejné, konstrukčně jsou pojezdy také prakticky identické. A to jak u starých, tak u nových provedení. BR 86 ale vyjde levněji, proto se zřejmě používá. :) Hovořím o TT.
Naposledy upravil Trainmaniak dne pon 14 lis, 2016 5:40 pm, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1462
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

Re: 464 Ušatá z leptu

Příspěvekod Jarda H. » pon 14 lis, 2016 4:06 pm

Ferys píše:
milan ferdián píše: A neřešila se již tato kauza zde? :wink:

Marně se snažím dohledat, kde se tato věc řešila. Poradíte? Případně máte někdo zkušenost s použitím br 56?
Díky.


Chlapci, nespletli jste si tu údajnou diskuzi s měřítkem H0 ... viewtopic.php?f=3&t=9805
Možná se ale pletu já !
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2795
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Re: 464 Ušatá z leptu

Příspěvekod Makate » pon 14 lis, 2016 6:05 pm

kola z BR 56 nebo z 86 i s pojezdem se dají použít,ale mají malý průměr.
Majkl
Makate
 
Příspěvky: 89
Registrován: pon 07 zář, 2015 6:51 am

Re: 464 Ušatá z leptu

Příspěvekod Trainmaniak » úte 15 lis, 2016 5:13 am

To je pravda, 1400 mm vs. 1624 mm u 464, ovšem v TT nic vhodnějšího stejně není.
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1462
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

Re: 464 Ušatá z leptu

Příspěvekod Makate » úte 15 lis, 2016 8:49 am

BR 65 Gutzold,ale kdo dá 8 peněz za mašinu na předělání,že
Majkl
Makate
 
Příspěvky: 89
Registrován: pon 07 zář, 2015 6:51 am

Re: 464 Ušatá z leptu

Příspěvekod Ferys » pon 04 kvě, 2020 11:14 am

Zdravím vás, kolegové. Po letech oprašuji téma ušaté, měl bych pár dotazů.
Oskar - zadařilo se Ti model dokončit?
Trainmaniak - jak Ti jezdí BR 65 od Gützolda, pokud jí provozuješ? - s ohledem na řešení hnaných náprav tendru a poslední hnací nápravy + ostatních přes ojnice
Řeším otázku, zda se pustit do stavby na pojezdu 65, která má správný průměr kol (dá se pořídit z druhé ruky za cenu pod 250 Euro), ale neumím si představit úpravu pojezdu a předního běhounu na podvozkový s dvěma nápravami, a nebo zda zůstat u osvědčené Tilligovy 86. Jaký je váš názor?
TT Ep. III/IV, DCC TC
Ferys
 
Příspěvky: 293
Registrován: pon 01 říj, 2012 11:02 am

Re: 464 Ušatá z leptu

Příspěvekod Trainmaniak » pon 04 kvě, 2020 11:33 am

Mně ta BR 65 jezdí bezvadně. Nemám, co bych vytkl.
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1462
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

Re: 464 Ušatá z leptu

Příspěvekod MiG » pon 04 kvě, 2020 12:01 pm

Na "velkejch" kolech to bude vypadat lépe. Ale při použití neupraveného BR65 pojezdu bude viditelná velká rozteč "hnacích" náprav vůči "kotli".
Pokud není přímé strovnání, tak 464 na pojezdu BR86 je také pěkná.
MiG
 
Příspěvky: 1106
Registrován: sob 14 úno, 2015 11:55 pm

Re: 464 Ušatá z leptu

Příspěvekod Oskar » úte 05 kvě, 2020 5:34 am

Ušatou jsem dokončil.
Jako běhouny jsem použil loukoťové kola určené pro velikost N koupené na burze. Původní kratší osy dvojkolí jsem nahradil osami pro TT. Původní model za kterého jsem ji stavěl byl nový, tak se zajela a teď jezdí tiše a plynule.
Oskar
 
Příspěvky: 24
Registrován: stř 14 říj, 2009 5:41 pm
Bydliště: Praha

Re: 464 Ušatá z leptu

Příspěvekod lahva » úte 05 kvě, 2020 1:23 pm

Pokud by mel nekdo zajem o lept pojezdu bulika pro pouziti kol z BR65, muze mne kontaktovat soukromou zpravou.
TT DCC eIII.-IV. do r82

http://lahva01.rajce.idnes.cz/
lahva
 
Příspěvky: 66
Registrován: čtv 11 zář, 2014 12:08 pm

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků