Stránka 24 z 28

Re: Kolejivo f. Kuehn

PříspěvekNapsal: sob 04 úno, 2017 7:31 pm
od hopeter
Štastný to člověk... No snad už to špatné je vyprodáno a strejda Kuehn se polepšil. :wink:

Re: Kolejivo f. Kuehn

PříspěvekNapsal: sob 04 úno, 2017 8:28 pm
od TTmili
Na obloukových výhybkách zpravidla problém nebývá, obě křídlové kolejnice bývají bezchybně napájeny (alespoň je to tak u všech BW se kterými jsem se setkal). U obyčejných výhybek to už taková sláva není, nicméně jsem se ještě nesetkal s nenapájenou srdcovkou. Ale zároveň musím říct, že jsem se nesetkal ani s oběmi křídlovými kolejnicemi bez napájení.

Re: Kolejivo f. Kuehn

PříspěvekNapsal: úte 21 úno, 2017 12:32 pm
od Adam96
A teď se zeptám: vzali jste měřák a propípali to, a napájení hapruje. Ale když vezmu výhybky tak jak jsou ( a nebudu se pokoušet o přepínání polarity ) a prdnu je na kolejiště - jezdí to po nich dobře nebo ne ? Brejlovci, kocouři, nejmenší model rosnice....
Chci totiž postavit minikolejiště na ježdění a Kuehn nejenže je hezčí než EW1, ale má i aretaci.

Re: Kolejivo f. Kuehn

PříspěvekNapsal: stř 15 bře, 2017 3:02 pm
od hopeter
Tak už pan Kuehn odpověděl na problém s napájením srdcovek.

"dostala jsem zprávu z Kuehna ohledně problému s výhybkami, o kterém jste mi psal před měsícem.
Volně cituji odpověď od pana Kuehna..

Na provoz malých lokomotiv je důležité napájení té vnitřní srdcovky, ta je také v průběhu výroby testována. Ty boční mohou, ale nemusí být napájené. Z výroby vychází jen některé napájené, podle výrobní tolerance, a tyto části se ve výrobě netestují, z jejich strany to není výhradně potřebné.

Já bych si tomu dovolila jen doplnit, když srovnáte ceny výhybek Kuehn oproti ostatním (např. Tillig EW1 s vodivou srdcovkou), rozdíl je min. 100 korun. Kdyby se na Kuehn obracelo více zákazníků, aby byla vodivá celá část, změnilo by se to ve výrobě, ale tím by se také zvýšila cena..."


Oříznul jsem z mailu pouze oslovení a pozdrav.
Komentáře se zdržuji , svoje výhybky jsem si opravil a další výrobky stylu "funguje / nefunguje" nahradím od jiného výrobce , který nepraktikuje loterii místo výstupní kontroly .
Paní z mého oblíbeného ešopu děkuji touto cestou za ochotu a vstřícnou pomoc při kontaktu s výrobcem.

Re: Kolejivo f. Kuehn

PříspěvekNapsal: stř 15 bře, 2017 4:07 pm
od Rocky_MK
To je tedy pěkně debilní přístup. Je to na ho*no, ale je to levné, tak si nestěžujte. Ať se cena výhybky zvedne pro mě za mě o 50-70 Kč, ale ať to funguje tak, jak výrobce slibuje.
Jsem šťastný, že jsem loterii vyhrál a mám napájené vše bez problému.

Re: Kolejivo f. Kuehn

PříspěvekNapsal: stř 15 bře, 2017 7:01 pm
od hopeter
Přečti si to pořádně... Výrobce garantuje pouze napájení středu. Napájení krajních dílů je právě ta loterie jak to třináctiletá číňanka zmáčkne na lisu... :wink:
Taky bych uvítal třeba rozšíření sortimentu na první a druhou jakost - za příplatek výhybku s napájením všech tří částí nebo slevu na ty co nevyjdou... :D

Re: Kolejivo f. Kuehn

PříspěvekNapsal: sob 01 dub, 2017 2:39 pm
od Tomáš
Tak už druhá vexle. Ulítl mi opět jeden jazyk. Spojka v tom děleném úseku se rozlomí a jazyk vypadne. Zatím v obou případech pomohlo slepení,ale jsem z toho v rozpacích. Začalo se to dít moc brzo.

Re: Kolejivo f. Kuehn

PříspěvekNapsal: ned 18 úno, 2018 8:41 am
od brzda
Páni, stretol sa už niekto s problémom prejazdu Sergejov ROCO cez oblúkovú výhybku Kuehn? Lokomotíva skratuje pri kontakte bandážovaného dvojkolia na výjazde z výhybky, ani jedna loko Sergej túto výhybku nedokáže prekonať, nie je to ojedinelý jav, mám tých výhybiek na koľajisku 10 a na všetkých je rovnaký stav. Ostatné loko ich prekonávajú bez problému, otestoval som tam skoro všetky vyrábané loko TT a výsedok je bez závad.

Re: Kolejivo f. Kuehn

PříspěvekNapsal: pon 19 úno, 2018 8:24 am
od nadkachna
Mě tak zlobil Bastard a Hektor. Buď je potřeba srdcovku extra napájet přes přepínač, pro ježdění na koberci postačilo špičku srdcovky lehce přemáznout barvou...

Re: Kolejivo f. Kuehn

PříspěvekNapsal: ned 08 črc, 2018 8:37 am
od jamik22

Re: Kolejivo f. Kuehn

PříspěvekNapsal: čtv 12 črc, 2018 3:24 pm
od Adam96
Viděl už někdo na živo štíhlé výhybky Kuehn? Přemýšlím, zda na segmentový projekt dát Tyto Kuehn, nebo Filigran EW706. Kuehn bude odolnější + možnost přehazovat elektromagnetem. Zas si nejsem jistý, zda se mi u Kuehna líbí ta poloplastová srdcovka.

Re: Kolejivo f. Kuehn

PříspěvekNapsal: sob 14 črc, 2018 12:31 am
od j p
Stihle vyhybky od Kuehna nikdo nevidel a videt nemohl, ani pan Kuehn ne. O vyrobe stihlych vyhybek snad ani nikdy neuvazoval, ty dela jen TT-Filigran. Zminena EW706 od TT-Filigranu neni stihla vyhybka.
Ale vy mate nejspis na mysli WL10/WR10. Ty nejsou stihle, jsou to vyhybky 1:6, tedy 30 km/h. Pokud pouzijeme v TT obvykle zkracovani delek koleji na 2/3, tak ta vyhybka bude predstavovat 1:9, tedy 50 km/h. Ani to neni stihla vyhybka, ale aspon je to vyhybka vyrobena podle skutecne predlohy (na rozdil od vyhybek Tillig).

Re: Kolejivo f. Kuehn

PříspěvekNapsal: sob 14 črc, 2018 9:55 am
od Adam96
Děkuji za přednášku obsahující zajímavé info, ale patrně sám budeš moc dobře vědět, že železniční modelářství, co se týče přenášení vzdáleností, vyžaduje menší nebo větší kompromisy. Kdybych měl k dispozici velkou půdu, klidně si postavím něco takového https://www.youtube.com/watch?v=HFLhfLRBRAA a nebudu se tu ptát na Kuehna :D Stále jsou nejvíce používané EW1, možná EW2 a vůči těm jsou tyto jmenované štíhlé. Když nemám prostor, tak nemá smysl dělat Zagorku je třeba se smířit s tím, že na minikolejiště dám WL20 nebo EW1, na menší segmenty a kolejiště EW2/EW3/WL10/EW706 a pak v hangáru teprve můžu uvažovat na finescale.

Re: Kolejivo f. Kuehn

PříspěvekNapsal: sob 14 črc, 2018 11:34 am
od milan ferdián
Na eshopech výhybky jsou v nabídce.Já se zaměřil na geometrii výhybky.
Nejdříve základní údaje.
WL10/WR10
délka - 193,08 mm
úhel - 10°
poloměr odbočného oblouku - R758,04/t66,32 mm

V délce jde výhybku nahradit kolejemi G128 a G64.V oblouku,počítám samostatnou vyrovnávacím obloukem* a G60.
Vyrovnávací kolej s výhybkou složena z G128 a G60.
Milan
*nenašel jsem náhradu za R758,04 ze sortimentu kuehn

Re: Kolejivo f. Kuehn

PříspěvekNapsal: sob 14 črc, 2018 6:44 pm
od Adam96
Náhrada za R758 je zde https://www.itvlaky.cz/koleje-modelove- ... ehn-71640/

Jinak jsem dnes udělal zajímavý test. Válela se mi na stole jedna kolej G128, tak jsem z podloží vytáhl kolejnice a nasunul pruty Filigran - výška kolejnice 1,5mm. A světe nediv se, modely po tom jezdí bez sebemenšího škrtání o upevňovadla, je tam cca 0,2mm rezerva. Takže je zde možný prostor k předělávce 10°výhybek na peco code 60.