Tak mi to nedalo a propípal jsem obě namontované přímé vyhybky. U jedné funkční jen hrot a u druhé nefunkční jedna křídlová kolejnice.
Takže jsem zbytečně měnil přepínač srdcovky a až hopeter ukázal na problém, kde bych ho nehledal. Mám naštěstí problém jen u 810 s pojezdem ze startky, která je na kolejišti dočasně a právě tomu pojezdu jsem přikládal drobné nedostatky při přejezdu vyhybky.
TTmili si dal práci s videem, čímžto mu samozřejmě děkuji. Video je natolik uspokojivé, že kdyby jsi ho sem dal hned, tak by pravděpodobně nikoho nenapadlo podrobněji dál zkoumat tyto vyhybky a tak by se vůbec neprovalil dost velký prů...ehmšvih
PŘÍMÝCH kuehnových výhybek, o kterém pravděpodobně dosud nikdo z přítomných ani nevěděl.
Pokud je však konstrukce napájení křídlových kolejnic u obloukových výhybek totožná s přímými, lze předpokládat stejné problémy v jejich napájení u některých kusů. U obloukové vyhybky s přerušeným napájením křídlových kolejí by však vznikl celkem dlouhý úsek bez napájení a tam už lze předpokládat i mnohem větší problémy s průjezdem, než u přímých vyhybek.
Takže pokud si nechcete kazit původně dobrý pocit z vyhybek pana kuehna, raději si neberte do ruky měřák
Zajímá mne vše, co zde již bylo či teprve bude napsáno... Roman