Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
PeTTr123 píše:Měl jsem 2 obloukové výhybky od Kuehna, na obou se to chovalo stejně. Lokomotivy MTB na nich jezdily naprosto bez problémů (nemají bandáže), Tillig i s bandážemi bez problémů, Roco má problém tak při jedné jízdě ze sta, modely Kuehn zkratují spolehlivě vždy. Zkrat způsobí krajní část jízdní plochy kola, která není pokryta bandáží a kolejnice na srdcovce propojí. U nebandážovaných kol problém není, jízdní plocha je kuželovitá, k přemostění mezery na srdcovce nedojde. U bandážovaných záleží na provedení toho kterého výrobce (tloušťka, šířka bandáže). No a u Kuehna jim to vyšlo přesně tak, že bandážovaná kola srdcovky vyzkratují. Na analogu to nemusí být úplná tragédie, s výjimkou extrémně pomalé jízdy většinou model přejede kritické místo setrvačností. Ale na DCC dojde k okamžitému vypnutí centrály.
PeTTr123 píše: Vyřešit by to samozřejmě šlo - odstranit propojky pod výhybkou a pak přepínat napájení srdcovkových kolejnic.
dudlifuk píše:PeTTr123 píše: Vyřešit by to samozřejmě šlo - odstranit propojky pod výhybkou a pak přepínat napájení srdcovkových kolejnic.
Trainmaniak píše: .... při běžné manipulaci, aniž by vůbec docházelo k nějakému opakovanému přestavování. 25% zmetkovitost, ehm, tedy neshodnost, to není málo. ....
Zpět na Velikost TT (komunita TT)
Uživatelé procházející toto fórum: TT-Tom a 11 návštevníků