Nové modely v budoucnu .... všeobecná diskuze ?!

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Nové modely v budoucnu .... všeobecná diskuze ?!

Příspěvekod vorech » sob 03 pro, 2011 9:14 am

ahoj všem, chci se zeptat Davida Struppa, zda neví nějaké informace od Kuehna, zda připravuje CD 162, 363.
Když už má hotové pojezdy? :lol:
Díky
epocha V, VI DCC v TT
Uživatelský avatar
vorech
 
Příspěvky: 215
Registrován: ned 24 úno, 2008 6:43 pm
Bydliště: Klatovy

Re: NOVINKY_TT_2012

Příspěvekod j p » sob 03 pro, 2011 9:34 am

vorech píše:ahoj všem, chci se zeptat Davida Struppa, zda neví nějaké informace od Kuehna, zda připravuje CD 162, 363.
Když už má hotové pojezdy? :lol:
Díky


Vy na p. Kuehna strasne pospichate.
Vzdyt jeste neni ani bastard, patra a Y! A pri tom jde pouze o zmenu nateru.
Velikost TT: 1. Pennsylvania Railroad 1940-1960 2. CSD 1946-1993
j p
 
Příspěvky: 442
Registrován: čtv 30 pro, 2010 1:54 pm
Bydliště: Dansko

Re: NOVINKY_TT_2012

Příspěvekod vorech » sob 03 pro, 2011 10:21 am

j p píše:Vzdyt jeste neni ani bastard, patra a Y! A pri tom jde pouze o zmenu nateru.


bastardy už doma máme:-)
epocha V, VI DCC v TT
Uživatelský avatar
vorech
 
Příspěvky: 215
Registrován: ned 24 úno, 2008 6:43 pm
Bydliště: Klatovy

Re: NOVINKY_TT_2012

Příspěvekod lisacik » sob 03 pro, 2011 10:59 am

j p píše:Vzdyt jeste neni ani bastard, patra a Y! A pri tom jde pouze o zmenu nateru.


Predpokladam, ze jp pisal o verziach CSD a nie CD.
Lisko
lisacik
 
Příspěvky: 259
Registrován: stř 13 říj, 2010 8:29 pm

Re: NOVINKY_TT_2012

Příspěvekod j p » sob 03 pro, 2011 5:19 pm

lisacik píše:
j p píše:Vzdyt jeste neni ani bastard, patra a Y! A pri tom jde pouze o zmenu nateru.


Predpokladam, ze jp pisal o verziach CSD a nie CD.
Lisko


Presne tak, to je snad kazdemu jasne.
Bastard je slibeny, patra jsou taky slibena, Y nejsou (pokud vim) ani slibene. Pritom udelat jiny nater je urcite jednodussi nez novy model.
Potiz je v tom, ze pokud s tim bude vyrobce dlouho otalet, tak ti mene trpelivi si koupi verzi DR nebo CD a udelaji novy nater sami.

Dalsi problem jsou vyhybky. V Tilligove nabidce chybi dvojita kolejova spojka na bazi EW3. Pan Kuehn sice zacina taky delat koleje, ale nic podobneho nenabizi. A tak nevim jestli:
1. pockat, zda ji Tillig zacne vyrabet
2. zbastlit ji sam ze 4 EW3
3. koupit ji v modelovem provedeni od Filigranu (jenomze modelove spravna vyhybka se zase nebude hodit k Tilligovym mene modelovym kolejim)
Velikost TT: 1. Pennsylvania Railroad 1940-1960 2. CSD 1946-1993
j p
 
Příspěvky: 442
Registrován: čtv 30 pro, 2010 1:54 pm
Bydliště: Dansko

Re: NOVINKY_TT_2012

Příspěvekod Colonel32 » sob 03 pro, 2011 6:13 pm

vorech píše:ahoj všem, chci se zeptat Davida Struppa, zda neví nějaké informace od Kuehna, zda připravuje CD 162, 363.
Když už má hotové pojezdy? :lol:
Díky


Na tuto otázku už bylo částečně odpovězeno v jiném tématu. Problém je v tom, že ač se pershingy na první pohled jeví jako velmi podobné bastardům, je tam spousta drobných rozdílů (včetně jiného rozvoru podvozků), které by ve skutečnosti nabízely jen 2 varianty: úplně nový model, a nebo paskvil.
Colonel32
 
Příspěvky: 860
Registrován: čtv 24 pro, 2009 12:43 pm

Re: NOVINKY_TT_2012

Příspěvekod TTmili » sob 03 pro, 2011 6:53 pm

Cože, všechny lokomotivy ŠKODA II. generace jsou podvozkově a rámově totožný (z pohledu modelu). Liší se pouze tím jak a jestli vůbec mají mezi podvozky trafo a jakými krabicemi je kryté. Jinak ES499.0 a E479.1 počínaje, přes E499.2, ES499.1, E499.3, ES499.2 a 162 konče měli všechny shodný rozvor podvozků (3200mm) a vzdálenost otočných čepů (8300mm).
Rozdíly mezi 372/371 a x6x jsou hlavně ve strojovně, a v odlišném systému ventilace. Faktem ale zůstává že krom střechy a možná s přimhouřenýma očima čela by se ostatní díly kastle museli dělat znovu. Pochopitelně za předpokladu že by Kuehn udělal klimu nad stanovištěm jako extra díl a před lakováním by jej dosazoval.
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1688
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Re: DOTAZY - nové modely v budoucnu, r.2012, 2013, 2014 ....

Příspěvekod vorech » sob 03 pro, 2011 10:10 pm

jasně, souhlas s TT mili,
Rozměry jsou úplně stejný.
Samo,že se musí předělat bedna, ale všude tu píšete, že když je pojezd, tak bouda není problém. A tady si myslím, že i forma může být levnější.
epocha V, VI DCC v TT
Uživatelský avatar
vorech
 
Příspěvky: 215
Registrován: ned 24 úno, 2008 6:43 pm
Bydliště: Klatovy

Re: DOTAZY - nové modely v budoucnu, r.2012, 2013, 2014 ....

Příspěvekod MOL » sob 03 pro, 2011 11:24 pm

No minimálně se musí z podvozku odstranit indusi... Peršan by byl jednodušší, ten nemá trafo :mrgreen:
Uživatelský avatar
MOL
 
Příspěvky: 300
Registrován: pát 17 črc, 2009 4:06 pm

Re: DOTAZY - nové modely v budoucnu, r.2012, 2013, 2014 ....

Příspěvekod j p » ned 04 pro, 2011 11:06 am

TTmili, vorech:

souhlas, ale jen pod podminkou, ze to bude az po bastardovi, patrech a ypsilonech. Nevymyslejte nove projekty, kdyz ty stare jeste nejsou ani zdaleka realizovany.
Zatim pro nas, kdo delame CSD, pan Kuehn nevyrobil nic. Snad nekdy budou brejlovci... Porovnejte to s nabidkou jeho lokomotiv i vozu ve verzich CD a hned vam bude jasne, co vsechno chybi, a co vsechno je treba doplnit. Snit o dalsich masinach je snad trochu predcasne?
Velikost TT: 1. Pennsylvania Railroad 1940-1960 2. CSD 1946-1993
j p
 
Příspěvky: 442
Registrován: čtv 30 pro, 2010 1:54 pm
Bydliště: Dansko

Re: DOTAZY - nové modely v budoucnu, r.2012, 2013, 2014 ....

Příspěvekod George V. » ned 04 pro, 2011 1:01 pm

Ale on toho bastard pro ČSD moc nenajezdil, ještě tak možná prototyp. A to ještě v období, které dělá málokdo (prototyp 1988, série 1991).
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - stavím pro radost svoji a dětí z Kadaně
George V.
 
Příspěvky: 3198
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: DOTAZY - nové modely v budoucnu, r.2012, 2013, 2014 ....

Příspěvekod TTmili » ned 04 pro, 2011 1:27 pm

j p píše:TTmili, vorech:

........ Nevymyslejte nove projekty, kdyz ty stare jeste nejsou ani zdaleka realizovany.
Zatim pro nas, kdo delame CSD, pan Kuehn nevyrobil nic. Snad nekdy budou brejlovci.........



No máš pravdu že my co jedeme ČSD toho od Kuehna zatím moc nemáme, i když je to povětšinou už přislíbené. Jinak já za sebe říkám že pokud Kuehn neudělá ES499.0 tak mě ty elektriky II. generace až tak nezajímají (bohužel). Tak ještě možná prototyp Esa, ale jinak ne.
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1688
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Re: DOTAZY - nové modely v budoucnu, r.2012, 2013, 2014 ....

Příspěvekod j p » ned 04 pro, 2011 2:37 pm

George V. píše:Ale on toho bastard pro ČSD moc nenajezdil, ještě tak možná prototyp. A to ještě v období, které dělá málokdo (prototyp 1988, série 1991).


Uz jsme to tu jednou resili.
Prototyp v modrem nateru i seriove stroje ve vinovem nateru u CSD jezdily.
Porovejte s nemeckymi parami, ktere jezdily u CSD jen v letech 1945-1947. Kdo dela presne tohle obdobi? Jeden? Nebo nikdo. A presto se ty masinky uspesne prodavaji.
Vubec nevadi, kdyz obdobi presne nesedi, hlavne kdyz je zeleznicni sprava v poradku. Dokonce i kolegove ze Slovenska by si jiste radi koupili bastarda CSD, i kdyz na Slovensku v pravidelnem provozu nikdy nejezdil.
Velikost TT: 1. Pennsylvania Railroad 1940-1960 2. CSD 1946-1993
j p
 
Příspěvky: 442
Registrován: čtv 30 pro, 2010 1:54 pm
Bydliště: Dansko

Re: DOTAZY - nové modely v budoucnu, r.2012, 2013, 2014 ....

Příspěvekod George V. » ned 04 pro, 2011 2:40 pm

...kolegové na Slovensku si z něj spíše udělají princeznu 263.
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - stavím pro radost svoji a dětí z Kadaně
George V.
 
Příspěvky: 3198
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: DOTAZY - nové modely v budoucnu, r.2012, 2013, 2014 ....

Příspěvekod vorech » ned 04 pro, 2011 5:52 pm

George V. píše:...kolegové na Slovensku si z něj spíše udělají princeznu 263.


Tak tim stačí tabulky a maj model hotovej. Vlastně i v Brně měli 2 ks CD.

j p. píše:Zatim pro nas, kdo delame CSD, pan Kuehn nevyrobil nic.


no a co máme řikat my, V a VI epocha je jen u Kuehna a moloseriovci :roll:
epocha V, VI DCC v TT
Uživatelský avatar
vorech
 
Příspěvky: 215
Registrován: ned 24 úno, 2008 6:43 pm
Bydliště: Klatovy

Další

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků