Stránka 3 z 37

Re: Zamračená T478.1 od MTB v TT - diskuse

PříspěvekNapsal: ned 27 lis, 2011 1:15 pm
od Martin Justiz
tak mráča je super musim ji mit, ted teprv pan Bana uvidí jak velkej zajem je o modely českejch mašin

Re: Zamračená T478.1 od MTB v TT - diskuse

PříspěvekNapsal: ned 27 lis, 2011 1:28 pm
od cernos
Muzu se zeptat zda a pak tedy kdy bude zamraca ve verzi cd?

Re: Zamračená T478.1 od MTB v TT - diskuse

PříspěvekNapsal: ned 27 lis, 2011 2:05 pm
od pepiknemecek
airwar píše:Mě ososbně zajímá zda výrobce něcoudělal s jízdními vlastnostmi, tedy přesněji s nízkou modelovou rychlostí, Brejlovce co jsem měl na zkoušku jsem nedonutil jet víc než 65 km rychlostí v přepočtu dle skutečnosti což je proti skutečné maximálně 100 km/hod docela velká chyba.



Model Bardotky který bylo možné vidět na burze v pohybu jel o poznání rychleji než model Brejlovce od MTB. Srovnáváno paralelní jízdou.

Re: Zamračená T478.1 od MTB v TT - diskuse

PříspěvekNapsal: ned 27 lis, 2011 4:45 pm
od airwar
gaben píše:Mňa skôr udivilo rozhranie pre DCC Plux16.
Inak práca na veľmi slušnej úrovni, myslím, že s formou sa dá stále ešte popracovať, i keď na stránkach MTB sa píše dôležitá vec, bude sa potom dať vybrať z formy odliatok... .


V jakém smyslu tě udivilo? Klasické šestipinové rozhraní je pro mašinku u které chceme mít zvukový dekodér a osvětlení ovládat na trochu větší úrovni než jen ve směru jízdy poněkud nedostatečné.

Re: Zamračená T478.1 od MTB v TT - diskuse

PříspěvekNapsal: ned 27 lis, 2011 8:49 pm
od radula63
Tak jsem měl dnes tu možnost si porovnat jízdní vlastnosti MTB Zamračené s modely stavěnými na pojezdech Tilligovo V100, Tilligovým Hektorem, Brejlovcem od MTB, Ragulinem od Roco. Hektor od Tilliga byl o malinko hlučnější než Zamračená (ta jela úplně tiše - oba zkoušené kusy). Jeden Ragulin od Roca byl tichý, druhému trošku hrčel motor. Zbytek modelů byl také tichý.
Co se týče zpracování modelu, dle mého názoru, je dost na vysoké úrovni. Třeba se nejde nějaký detailista, který bude měřit "stovky milimetru". Já tam chyby nevidím a už vůbec ne, pokud je model na kolejišti v provozu. Porovnejte s tímto: http://domaci-zeleznice.cz/eshop/dieslo ... litek.html :D :D :D
P1030640.JPG
P1030640.JPG (209.15 KiB) Zobrazeno 6297 krát

P1030632.JPG
P1030632.JPG (239.92 KiB) Zobrazeno 6297 krát

P1030615.JPG
P1030615.JPG (255.56 KiB) Zobrazeno 6297 krát

Re: Zamračená T478.1 od MTB v TT - diskuse

PříspěvekNapsal: ned 27 lis, 2011 9:13 pm
od Jarda H.
To radula63 : co cedulky Radku ? Snad nebudou zvrzané jako u brejlovce ?! Ta červená verze vypadá jinak dobře :D Ostatní v SZ ....

Re: Zamračená T478.1 od MTB v TT - diskuse

PříspěvekNapsal: ned 27 lis, 2011 9:29 pm
od radekpo
airwar píše:
TTmili píše:No pěkný, jen mě zaskočilo že je cena oproti brejlovci vyšší. Nedá se nic dělat.


Cena je logicky vyšší protože Bardotka nemá profi konkurenci, a výrobce si může být jist že ji prodá i za tuto cenu. Dělat se dá to že nebláznit a nekupovat, postupem času může jít cena dolů.


Chlapi nešilte - nebláznit a nekupovat, cena půjde dolů - určitě je to možný přístup, ale také se může stát že výrobce se na další modely už vykašle, cenu sníží aby si zaplatil alespoň část nákladů a na další vývoj rezignuje. Aby byla nabídka, musí být i poptávka. Takže spíš rozumím pohledu jak to jezdí, jak vypadá, jsem ochoten tento poměr kvalita x cena akceptovat, a pokud ano, tak koupím. Mimo jiné tak podpořím tuzemského výrobce který se snaží obohatit trh o ryze české modely. Jinak se nám může stát že budeme mít v tomto měřítku na nějakou dobu opět půst.

Re: Zamračená T478.1 od MTB v TT - diskuse

PříspěvekNapsal: ned 27 lis, 2011 9:50 pm
od TTmili
"Radílkům" co píšou nekupovat asi zmrazím úsměv tím co mi p. Báňa řekl. První série bardotek co má být teď na Vánoce má představovat první sérii jak šla z ČKD. Následně už budou pouze lokomotivy II. a III. série. Doufám že jsem neprozradil něco co jsem neměl, pokud ano, omlouvám se. Takže někdo jako já, kdo chce mít více lokomotiv napříč výrobníma sériema nemá moc na výběr.

Jinak k modelu, co se týče těch okeních rámů, ani při hodně blízkém pohledu se mi nezdály přehnané, a nepůsobilo to celkově nijak divně ani u jedné z obou variant. Rychlost nebyla špatná, pravda je že to tam nějak nehonili takže posuzovat moc nejde. Důvod větších výrobních štítků mi byl politicky vysvětlen, takže na ty už si stěžovat nebudu :lol: . Vcelku tomu modelu opravdu ani není moc co vytknout.

Re: Zamračená T478.1 od MTB v TT - diskuse

PříspěvekNapsal: ned 27 lis, 2011 10:05 pm
od radula63
Jardo H., cedulky by měly býti OK. Ono jak se říká: "Chybymi se člověk učí". Nejinak je to i v tomto případě. Fotil jsem i dvojbarevnou verzi, ale fotky jsou tak nějak rozmázlé, proto jsem dodal jen fotky červené verze. A mimochodem se mi červená líbí více a tak jsem ji i více fotil.
TTmili, kdyby jsi se ozval, mohli jsme se potkat! Byl jsem na výstavě celou sobotu i neděli - mezi pořadateli :lol: - obsluha stanice Bratkovice. :lol:

Re: Zamračená T478.1 od MTB v TT - diskuse

PříspěvekNapsal: ned 27 lis, 2011 10:15 pm
od Colonel32
TTmili píše:Jinak "radílkům" co píšou nekupovat asi zmrazím úsměv tím co mi p. Báňa řekl. První série bardotek co má být teď na Vánoce má představovat první sérii jak šla z ČKD. Následně už budou pouze lokomotivy II. a III. série.


Jinak řečeno, dojde k nevratné mechanické úpravě formy (vybrousí se vodorovná žebra po celé výšce trupu a tak podobně.)

Re: Zamračená T478.1 od MTB v TT - diskuse

PříspěvekNapsal: pon 28 lis, 2011 6:12 am
od George V.
Ač jsem tady za rejpala, tak jsem na bardotce žádné zásadní chyby (krom jedné, rozvedu dále...), které by mne nějak "urážely", nenašel. Co se týká čela střechy, tady by stačilo jenom dobře začistit hrany. Ani Roco v HO se s tím nepopasovalo nějak etrémně lépe. Co se týče madel kolem dveří - nic vám nebrání si je udělat sami :D . Doufám, že pak dáte na veb jak spojovat na kolmo dva 0,4mm drátky... Tohle je myslím docela přijatelný kompromis. Druhá a třetí serie bude nejspíš vypadat daleko hůře, jestli to bude jak u brejlovce... A teď k té zásadní připomínce. A zase nádrž. Jak se zdá, p. Báňa použil nádrž z brejlovce. Musím tedy konstatovat, že tady vypadá daleko lépe než na tom brejlovci :mrgreen: , nicméně měla by se přepracovat. Nádrž na bardotce pokračuje kolmo ještě dost velký kus pod víka baterií a zkosení v horní i spodní části je přibližně stejné.

Re: Zamračená T478.1 od MTB v TT - diskuse

PříspěvekNapsal: pon 28 lis, 2011 11:03 am
od Colonel32
George V. píše: A zase nádrž. Jak se zdá, p. Báňa použil nádrž z brejlovce. Musím tedy konstatovat, že tady vypadá daleko lépe než na tom brejlovci :mrgreen: , nicméně měla by se přepracovat. Nádrž na bardotce pokračuje kolmo ještě dost velký kus pod víka baterií a zkosení v horní i spodní části je přibližně stejné.


JBr píše:Nam bylo receno, ze jsou to jen 3 predprodukcni vzorky (tomu by odpovidaly i drobne nedostatky na modelech - nadrz z brejlovce, dva mensi vzduchojemy misto velkeho...)

Re: Zamračená T478.1 od MTB v TT - diskuse

PříspěvekNapsal: pon 28 lis, 2011 11:05 am
od JBr
JBr píše:... dva mensi vzduchojemy misto velkeho...


Tady bych se rad opravil. Koukal jsem na fotky a obe masiny, ktere jsou nabizeny, opravdu jezdily se dvema vzduchojemy.

Re: Zamračená T478.1 od MTB v TT - diskuse

PříspěvekNapsal: pon 28 lis, 2011 11:44 am
od George V.
Tu nádrž jsem u brejlovce kritizoval ještě v předprodukčním období. Bylo mi také řečeno, že se jedná jen o vzorky a do sériové výroby se ještě hodně změní...Nezměnilo se nic a tady mám také vážnou obavu, že se nic nezmění. Nic k tomu nikoho totiž netlačí...

No každopádně, pokud se s tou nádrží nic dělat nebude, tak si bardotku od MTB prostě nekoupím. Počkám si třeba na Roco...

Re: Zamračená T478.1 od MTB v TT - diskuse

PříspěvekNapsal: pon 28 lis, 2011 1:14 pm
od radekkrupka
George V. píše:Počkám si třeba na Roco...

Třeba do té doby poladí motory :)