Stránka 16 z 18

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

PříspěvekNapsal: ned 02 pro, 2012 5:00 pm
od Michal Dalecký
Obrázek
Stavebnice 2 světla.

Obrázek
Stavebnice 4 světla.

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

PříspěvekNapsal: pon 03 pro, 2012 7:56 am
od Tomáš
HURÁ
Tak to vypadá, že bude tučný ježíšek :D
Mimo jiné, když vidím ten sáček, bude tam i nějakej návod co kam patří, nebo to každej pozná?
Jo a ještě technická, nejsem zas takovej expert :lol: z tohoto albína lze postavit T478.3 i T478.4 ??

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

PříspěvekNapsal: pon 03 pro, 2012 9:29 am
od radula63
Tomáš píše:... z tohoto albína lze postavit T478.3 i T478.4 ??

Pokud jsou v balíčku oba typy nádrže, tak pak ANO 753 (ex.T478.3) a 754 (ex.T478.4) se na první pohled liší nádrží a polohou chladiče na střeše. Stomeček s chladičem umožňuje obě verze.

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

PříspěvekNapsal: pon 03 pro, 2012 9:54 am
od Tomáš
radula63 píše:
Tomáš píše:... z tohoto albína lze postavit T478.3 i T478.4 ??

Pokud jsou v balíčku oba typy nádrže, tak pak ANO 753 (ex.T478.3) a 754 (ex.T478.4) se na první pohled liší nádrží a polohou chladiče na střeše. Stomeček s chladičem umožňuje obě verze.


Hm..
bavíme se o těch věcech co jsem zakroužkoval? Vypadá, že toho bude víc.no uvidíme

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

PříspěvekNapsal: pon 03 pro, 2012 11:04 am
od radula63
Tomáši, ano.
I když i 753 má na střeše chladič i madlo mezi ventilátory (na tvém nákresu není) - madlo ve stejném místě, chladič o kousek posunutý. Liší se tedy i ve více věcech, ale tohle jsou nejmarkantnější rozdíly. Ještě např. 753 má písečníky na nádrži 754 na rámu - viz. modře značeno
nakres.jpg
nakres.jpg (63.04 KiB) Zobrazeno 7332 krát

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

PříspěvekNapsal: pon 03 pro, 2012 12:45 pm
od Tomáš
radula63 píše:Tomáši, ano.
I když i 753 má na střeše chladič i madlo mezi ventilátory (na tvém nákresu není) - madlo ve stejném místě, chladič o kousek posunutý. Liší se tedy i ve více věcech, ale tohle jsou nejmarkantnější rozdíly. Ještě např. 753 má písečníky na nádrži 754 na rámu - viz. modře značeno


OK
mimo jiné jsou u té 754 i nějaké rozdíly v jednotlivých sériích? Já budu chtít dělat tu Brněnskou 4023, tedy z první série. Laicky uvažuji, že právě první ověřovací série by mohla být nejblíž k té 753.
Nejsem si ovšem jistý zda v sáčku budou věci potřebné k doladění jakékoliv 754,protože MTB 754 nedělá...takže budu muset jednotlivé komponenty shánět, abych mohl tu 754 mít.

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

PříspěvekNapsal: pon 03 pro, 2012 9:21 pm
od radula63
Tomáš píše:mimo jiné jsou u té 754 i nějaké rozdíly v jednotlivých sériích?

Tak tady už se, bohužel, nechytám... To zkrátka nevím.

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

PříspěvekNapsal: úte 04 pro, 2012 11:50 am
od George V.
Zásadní rozdíly nejsou, asi jen ve tvaru větrací mřížky na čele kabiny. I. serie má jemnou mřížku (nebo síťku?), II. serie má 5 svislých širších výřezů (některé stroje ale mohou mít i provedení mřížky z I. serie, např. 754.043, nebo nestandardní, např. 754.039). Jinak 754.023 má mřížku z druhé serie.

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

PříspěvekNapsal: úte 04 pro, 2012 12:48 pm
od Tomáš
ok. Takže když to shrnu.Nejzásadnější rozdíly jsou v té nádrži.Pokud se budeme bavit konkrétně o tomto albínu MTB půjde z něho při troše dobré vůle udělat ta 4023 :)

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

PříspěvekNapsal: úte 04 pro, 2012 12:56 pm
od George V.
Ještě se vrátím k tvému předchozímu příspěvku a shrnu to - 754 ověřovací (I. serie) má vždy nejblíže jen k 754 II. serie.
Se 753 má jen velmi podobnou kastli a rám, kde se 754 liší absencí výfuku pro PG a jinde umístěným a jinak orientovaným (!!!) mezichladičem vzduchu pro kompresor. U 754 je pak navíc ta mřížka na čele kabiny. Pak je samozřejmě jiná nádrž a jinde umístěné vzduchojemy a vnitřní písečníky.... Toto je společné pro všechny 754 (a také 750.409 a 410).

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

PříspěvekNapsal: úte 04 pro, 2012 1:05 pm
od Tomáš
George V. píše:Ještě se vrátím k tvému předchozímu příspěvku a shrnu to - 754 ověřovací (I. serie) má vždy nejblíže jen k 754 II. serie.
Se 753 má jen velmi podobnou kastli a rám, kde se 754 liší absencí výfuku pro PG a jinde umístěným a jinak orientovaným (!!!) mezichladičem vzduchu pro kompresor. U 754 je pak navíc ta mřížka na čele kabiny. Pak je samozřejmě jiná nádrž a jinde umístěné vzduchojemy a vnitřní písečníky.... Toto je společné pro všechny 754 (a také 750.409 a 410).


Jo chápu.Primárně mě šlo o to jestli půjde z Albína který je na obrázku nahoře udělat 754.MTB 754 nikdy nedělalo,takže v sáčku komponenty nebudou.Tím pádem musím zjistit co vše sehnat abych z "polotovaru té 753" udělal 754.023

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

PříspěvekNapsal: úte 04 pro, 2012 1:15 pm
od George V.
...nádrž tam je, písečníky se dají přinejhorším nějak udělat, u mezichladiče jenom zkrátíš přívodní trubky... Jít by to určitě při troše šikovnosti mělo.

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

PříspěvekNapsal: úte 04 pro, 2012 3:12 pm
od radula63
George V. píše:...nádrž tam je, písečníky se dají přinejhorším nějak udělat, u mezichladiče jenom zkrátíš přívodní trubky... Jít by to určitě při troše šikovnosti mělo.

GEORGE:
Stromeček s díly mezichladiče vzduchu je udělán univerzálně na 753 i 754 - má na tělese 4!!! trubky - tj. dvě delší a dvě kratší. Uřízneš ty , které se ti nehodí.

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

PříspěvekNapsal: úte 04 pro, 2012 3:57 pm
od Tomáš
Nemáte prosím obrázek o čem se tu přesně bavíme? :mrgreen: nějak se v tom ztrácím :oops: :oops:

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

PříspěvekNapsal: stř 05 pro, 2012 11:49 am
od T 478 3022
George V. píše:Ještě se vrátím k tvému předchozímu příspěvku a shrnu to - 754 ověřovací (I. serie) má vždy nejblíže jen k 754 II. serie.
Se 753 má jen velmi podobnou kastli a rám, kde se 754 liší absencí výfuku pro PG a jinde umístěným a jinak orientovaným (!!!) mezichladičem vzduchu pro kompresor. U 754 je pak navíc ta mřížka na čele kabiny. Pak je samozřejmě jiná nádrž a jinde umístěné vzduchojemy a vnitřní písečníky.... Toto je společné pro všechny 754 (a také 750.409 a 410).

Přesně tak!A pokud se nepletu,tak 754 mají kliky na dveřích dole a jinak otvory v pluhu.